nee hoor tijdens de herindeling in 2007 hebben we er in 1x 57.000 minderbedeelde bijgekregen.quote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)adisten_dood___.htmlquote:Twee Nederlandse jihadisten zijn volgens berichten op sociale media in Syrië om het leven gekomen. Een Nederlander die bekend is onder de naam Abu Hanifa al-Hollandi zou zijn gedood door een Amerikaans onbemand vliegtuig.
De Belgische jihadisme-onderzoeker Pieter van Ostaeyen heeft van zijn bronnen onder de Syriëgangers bevestigd gekregen dat de strijder van het aan al-Qaeda gelieerde Jabhat al-Nusra is omgekomen.
Een andere Nederlander, bekend als Abu Hudayfa al-Hollandi, zou zijn omgekomen in Aleppo. De man zou bij Islamitische Staat hebben gevochten en uit Roermond afkomstig zijn. Het bericht over zijn dood op Facebook is niet door andere bronnen bevestigd.
De dood van jihadisten in het strijdgebied is nauwelijks onafhankelijk te controleren. Door de onduidelijkheid over hun lot is ook niet absolute zekerheid te zeggen of ze zijn overleden.
Ach, wat sneu....quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:59 schreef wdn het volgende:
We zijn weer in het nieuws
38 jarige IS ganger uit Roermond is dood.
Ja, hij kwam me al bekend voor..quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:59 schreef wdn het volgende:
We zijn weer in het nieuws
38 jarige IS ganger uit Roermond is dood.
Was wat ik ook dacht maar niet heb gepostquote:
Ja tuurlijk..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:50 schreef MextersAilene het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Hier een nieuweling. Ik woon officieel zelf niet in Roerond, maar ik ben er 4 nachten per week, bij mijn man. Telt dat dan ook?
In dat geval praat ik graag mee. :-)
Ja is goed...waar kom je oorspronkelijk vandaan?..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:41 schreef MextersAilene het volgende:
Beetje leven in de brouwerij brengen dan? :-)
Oorspronkelijk uit Noordwijk, bij Leiden in de buurt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja is goed...waar kom je oorspronkelijk vandaan?..
quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:55 schreef Tism het volgende:
Columbus ('t IJ)
Ongelovige Thomas (Jopen)
Crand Cru Nieuw ligt (De Hemel - Stadsbrouwerij Nijmegen)
Imperial Blablabla ('t Uiltje)
Big Fat Double 5 ('t Uiltje)
Amarillo (De Molen)
Stroatige Jannus (De Witte Leeuw)
Gijtebok, lentebier (De Natte Gijt)
Troubadour Magma (De Musketiers)
..
Nog eentje daarvan die je aan mij aan zou raden? Ik heb een redelijk toegankelijk biertje nodig, met een niet al te 'slammend' alcoholpromillage....quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:18 schreef Tism het volgende:
Ja dat klopt..![]()
Da's een prima hobby voor een hard werkende vrijgezel(lige) kerel, komende uit een best wel saaie stad, zoals ik..![]()
Mijn favorieten bieren zijn momenteel;
[..]
Uit dat lijstje is dan alleen de Stroatige Jannus (abv 6,2%) een optie voor je, denk ik.....de rest is eigenlijk wel van een behoorlijk zwaar kaliber..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:25 schreef MextersAilene het volgende:
[..]
Nog eentje daarvan die je aan mij aan zou raden? Ik heb een redelijk toegankelijk biertje nodig, met een niet al te 'slammend' alcoholpromillage....
En tap is meh?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:32 schreef Tism het volgende:
[..]
Uit dat lijstje is dan alleen de Stroatige Jannus (abv 6,2%) een optie voor je, denk ik.....de rest is eigenlijk wel van een behoorlijk zwaar kaliber..![]()
Maar die Stroatige Jannus weet ik in Roermond alleen maar te vinden op één plek, en dan alleen op de tap..
Nee hoor...de tap is prima...je hebt er alleen thuis voor de buis niks aan bedoel ik..quote:
Welkom dan! Momenteel zit alleen op een kleine 20.000 km van Roermond af, maar goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:50 schreef MextersAilene het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Hier een nieuweling. Ik woon officieel zelf niet in Roerond, maar ik ben er 4 nachten per week, bij mijn man. Telt dat dan ook?
In dat geval praat ik graag mee. :-)
Op de Noordpool?..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Welkom dan! Momenteel zit alleen op een kleine 20.000 km van Roermond af, maar goed
Nah, een iets warmer oord, Bali, lekker aan het zwembad na een rondreis door Flores, Lombok en de Gili eilanden... Hier hebben ze overigens weinig keus in bier, het is Bintang (waarvan tegenwoordig ook een radler variant bestaat) en als je geluk hebt, hebben ze nog Anker of Bali Hai.quote:
Pfff, heb niks met Azië op zich, maar het idee van op een stretcher aan een zwembad.....zucht.....heerlijk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nah, een iets warmer oord, Bali, lekker aan het zwembad na een rondreis door Flores, Lombok en de Gili eilanden... Hier hebben ze overigens weinig keus in bier, het is Bintang (waarvan tegenwoordig ook een radler variant bestaat) en als je geluk hebt, hebben ze nog Anker of Bali Hai.
Bali kan iedereen aanquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:46 schreef MextersAilene het volgende:
[..]
Pfff, heb niks met Azië op zich, maar het idee van op een stretcher aan een zwembad.....zucht.....heerlijk!
Mag ik er gevuld ei bij? Zo lekkel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:52 schreef Tism het volgende:
Ja, Bintang is de Heineken van Azie...yuk!..![]()
Ik heb ook niets met Azie...awel ik geen "nee" zeg tegen een goede rijsttafel van de Chinees uit Swalmen..
Heellijk..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:53 schreef MextersAilene het volgende:
[..]
Mag ik er gevuld ei bij? Zo lekkel.
Suukseks en slaap lekkel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:56 schreef Tism het volgende:
[..]
Heellijk..![]()
Hey, ik ga zo slapen, ben bek af...heb de hele nacht gewerkt en moet vanavond weer fris de kroeg in...Dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |