Die vraag stel je al in een aantal topics.quote:
Ik vind het dumpen van nieuws inderdaad bagger. Sluiten helpt niet bij Tong, dus probeer ik het zo eens.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die vraag stel je al in een aantal topics.
Je bent mod; de vraag is dan wat JIJ er van vind. Bagger, dan slot er op.
Geen idee.quote:Twijfelaar. Wanneer is je beoordelingsgesprek?
Misschien moet je die hansworst eens vertellen dat er ook een Nieuws subforum is.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:02 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het dumpen van nieuws inderdaad bagger. Sluiten helpt niet bij Tong, dus probeer ik het zo eens.
Dat mag jij ook doen hoor.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien moet je die hansworst eens vertellen dat er ook een Nieuws subforum is.
QFTquote:Op woensdag 15 april 2015 09:59 schreef BasEnAad het volgende:
Gebrek aan geld maakt ongelukkig ja.
Voor de rest is het ook nietszeggend, geld is gewoon een manier om eten, onderdak en zorg te betalen. Zonder eten, onderdak en zorg ben je inderdaad ongelukkig. Dat heeft niets met geld te maken.
Vaak, als iemand maar topics blijft openen die vervolgens gesloten worden volgt er een ban. En nee, dit is geen banaanvraag, maar een constatering van wat er normaal gebeurt.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het dumpen van nieuws inderdaad bagger. Sluiten helpt niet bij Tong, dus probeer ik het zo eens.
Ja dat klopt, omdat geld nou eenmaal de standaard manier is om aan spullen/diensten te komen. Vroeger was het ruilhandel, dus in die zin is geld niet meer dan een middel.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:59 schreef BasEnAad het volgende:
Gebrek aan geld maakt ongelukkig ja.
Voor de rest is het ook nietszeggend, geld is gewoon een manier om eten, onderdak en zorg te betalen. Zonder eten, onderdak en zorg ben je inderdaad ongelukkig. Dat heeft niets met geld te maken.
Sluit hem dan gewoon. Ipv geen eigen inbreng te hebben en semie-grappig te zijn.quote:
Geen eigen inbreng en smi-grappig, waar kennen we dat ook al weer van?quote:Op woensdag 15 april 2015 10:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sluit hem dan gewoon. Ipv geen eigen inbreng te hebben en semie-grappig te zijn.
Doe zelf iets aan je eigen forum.......held.
Wat ben jij een kansloze gast zeg, om zo te reageren zodra je iets van kritiek krijgt.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sluit hem dan gewoon. Ipv geen eigen inbreng te hebben en semie-grappig te zijn.
Doe zelf iets aan je eigen forum.......held.
Je bent de droeftoeter in de modfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een mod zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende mod.....die niemand zich zal herinneren.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit je helemaal niet op de hielen joh, hoe kom je daar nou bij? Ik vind alleen die copypaste topics van je belachelijk.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de modfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een mod zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende mod.....die niemand zich zal herinneren.
Wat is hiermee in godsnaam het punt wat je probeerd te maken? Dat je iig uit dat laatste topic een boekverslag hebt gekopieerd naar FOK!?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:00 schreef tong80 het volgende:
TTK / Wie is de grootste Nederlandse schrijver ?
TTK / Wie is de grootste Nederlandse auteur ?
TTK / Het genie Jan Wolkers.
Moet ik doorgaan
GMTA.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit je helemaal niet op de hielen joh, hoe kom je daar nou bij? Ik vind alleen die copypaste topics van je belachelijk.
Ik zit ook niet op FOK! om grote voetstappen achter te laten. Dat jij dat als belangrijk beschouwd laat eigenlijk alleen maar zien hoe leeg jouw leven verder is, wat ik eigenlijk nogal sneu voor je vind.
Goede inhoudelijke reactie op je miljardste linkdump. Medicatie werkt niet meer, ga naar je dokter.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de modfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een mod zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende mod.....die niemand zich zal herinneren.
Iets van kritiek ? Je lult 9 van de 10 keer uit je nek in een topic van me.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat ben jij een kansloze gast zeg, om zo te reageren zodra je iets van kritiek krijgt.
Zal niet meer posten in GC. Wees trots op je forum. Te triest.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit je helemaal niet op de hielen joh, hoe kom je daar nou bij? Ik vind alleen die copypaste topics van je belachelijk.
Ja dat is volkomwn logisch want ik pas me aan aan het niveau van het topic, en die gaan ook nergens over.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iets van kritiek ? Je lult 9 van de 10 keer uit je nek in een topic van me.
Wees blij dat iemand moeite doet op een forum.
Hulde aan de negatievelingen.
Wees trots op je gezag en maak er zelf niks van.
Dat is toch helemaal niet mijn bedoeling?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal niet meer posten in GC. Wees trots op je forum. Te triest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |