Moet toch op site maatschappij of vliegveld staan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:41 schreef Houniet het volgende:
Ik heb ook al online ingechecked, dat scheelt ook alweer. Moet alleen de koffer droppen.
het inchecken is meestal niet het probleem eerder dat je door de douane moet en het boarden. bij vluchten naar de V.S. wordt je dan persoonlijk bevraagd. (heb je zelf je koffer ingepakt etc)quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:41 schreef Houniet het volgende:
Ik heb ook al online ingechecked, dat scheelt ook alweer. Moet alleen de koffer droppen.
http://www.dus.com/de-de/(...)eck-in-informationenquote:In der Regel empfehlen Airlines ihren Fluggästen zwischen 90 und 120 Minuten vor dem Abflug einzuchecken. Die Check-in-Zeit variiert jedoch von Fluggesellschaft zu Fluggesellschaft und hängt auch vom Flugziel ab. Daher ist es ratsam, sich vor Reiseantritt bei der Airline zu informieren. Für Nonstopflüge in die USA sollten Sie etwas mehr Zeit einplanen. Die meisten Airlines schließen zudem ihre Check-in-Schalter 30 Minuten vor der geplanten Abflugzeit.
Goede reis alvast en heel veel plezier!quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:41 schreef Houniet het volgende:
Ik vlieg ook met Airberlin, in 1 van de PDFjes (APIS – Advanced Passenger Information) staat:quote:
quote:Please arrive early (no later than three hours prior to departure) at Check-in so that the
required entry data can be recorded!
Ik heb hem gelopen met gehuurde schoenen (halfhoog) en neopreen sokken + een stok. Dat vond ik wel erg fijn. Veel hangt af van de waterhoogte en de duur van je wandeling.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:06 schreef Kyran het volgende:
MaJo heb jij toevallig "the Narrows" gelopen in Zion? Alle informatie die ik kan vinden over wat voor schoenen je nodig hebt is zo tegenstrijdig. De ene zegt "loop het lekker op blote voeten" een ander vind tennisschoenen al best en weer een ander zegt dat je echt speciale schoenen nodig hebt met veel profiel en stevigheid rondom enkels.
Ik weet dat ze in de buurt van Zion schoenen verhuren, maar we komen best vroeg aan en dan zijn de meeste winkels niet eens open. Willen al vroeg Angels Landing lopen en dan in de middag een stukje van Narrows doen
nadat je angels landing hebt gelopen is het goed mogelijk om met de bus terug te gaan naar het bezoekerscentrum en daar om daar die schoenen te huren om vervolgens naar de narrows te gaan. de afstanden zijn in Zion niet zo heel groot.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:33 schreef Kyran het volgende:
Wandelstokken en neoprene sokken hebben we, dus dat komt goed. Echt jammer dat die winkels pas om 08:00 open zijn, want iedereen is zo positief over de gehuurde schoenen.
Dat vond ik moeilijk in te schatten en dacht dat het niet handig zou zijn of teveel tijd zou kosten. Enig idee hoeveel tijd het kost om met de bus van Angels Landing naar Visitors Center te gaan (wachttijd niet meegerekend)?quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:12 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
nadat je angels landing hebt gelopen is het goed mogelijk om met de bus terug te gaan naar het bezoekerscentrum en daar om daar die schoenen te huren om vervolgens naar de narrows te gaan. de afstanden zijn in Zion niet zo heel groot.
volgens mij is dat hele stuk waar de bussen op rijden niet meer dan 15 km en angels landing licht ongeveer op de helft van dat stukquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat vond ik moeilijk in te schatten en dacht dat het niet handig zou zijn of teveel tijd zou kosten. Enig idee hoeveel tijd het kost om met de bus van Angels Landing naar Visitors Center te gaan (wachttijd niet meegerekend)?
Fijn! Veel plezier nog!!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 04:04 schreef Houniet het volgende:
Onze reis is super tot nu toe. Nu bij Grand Canyon
alle jezus wat mooi!
Genieten! Nog heel veel plezier en goed om te horen dat het allemaal bevaltquote:Op zaterdag 2 mei 2015 04:04 schreef Houniet het volgende:
Onze reis is super tot nu toe. Nu bij Grand Canyon
alle jezus wat mooi!
Ik deed het in leren laarzen en mijn broer deed het in standaard gympies. Je hebt er echt geen speciale schoenen ervoor nodig. Blootsvoets zou ik echter wel afraden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:06 schreef Kyran het volgende:
MaJo heb jij toevallig "the Narrows" gelopen in Zion? Alle informatie die ik kan vinden over wat voor schoenen je nodig hebt is zo tegenstrijdig. De ene zegt "loop het lekker op blote voeten" een ander vind tennisschoenen al best en weer een ander zegt dat je echt speciale schoenen nodig hebt met veel profiel en stevigheid rondom enkels.
Ik weet dat ze in de buurt van Zion schoenen verhuren, maar we komen best vroeg aan en dan zijn de meeste winkels niet eens open. Willen al vroeg Angels Landing lopen en dan in de middag een stukje van Narrows doen
Goed om te weten, soms zo moeilijk om te bepalen of mensen overdrijvenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:41 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik deed het in leren laarzen en mijn broer deed het in standaard gympies. Je hebt er echt geen speciale schoenen ervoor nodig. Blootsvoets zou ik echter wel afraden.
Ik heb het met mijn vans aan gedaan, mijn vriend met oude nikes. We hadden slippers mee genomen voor daarna, met natte schoenen rondlopen is niet zo prettigquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:06 schreef Kyran het volgende:
Wij waren er eind oktober en we hadden absoluut geen stok nodig i.v.m. de stroming. Zal wel aan het seizoen gelegen hebben of zo.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn vans aan gedaan, mijn vriend met oude nikes. We hadden slippers mee genomen voor daarna, met natte schoenen rondlopen is niet zo prettigBlote voeten is geen optie omdat er veel stenen liggen maar speciale schoenen zijn echt niet nodig. Wat ik wel aan zou raden is een stok huren! Wij hadden geen stok maar kregen er gelukkig een van iemand die terugkwam en dat is echt onmisbaar want de stroming is vrij sterk. Overigens staan er ter plekke ook wel een paar stokken als je geluk hebt
Ah ok, dat zal zeker verschil maken! Wij waren er eind augustus. Ik vond het water ijskoud trouwens, had je daar geen last van eind oktober?quote:Op zondag 3 mei 2015 12:50 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Wij waren er eind oktober en we hadden absoluut geen stok nodig i.v.m. de stroming. Zal wel aan het seizoen gelegen hebben of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |