abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151767958
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze dragen juist geen bronnen aan als ze dat document niet in willen vullen , iedereen kan zoveel zeggen of in dit geval geen antwoord kunnen geven en geen verantwoordelijkheid willen dragen .
De arts kan antwoord geven en wil verantwoordelijk zijn voor het geven, anders zou hij/zij niet willen vaccineren, maar moet het inhoudelijk eens zijn met het document en dat zal niet het geval zijn. Twee verschillende redenen dus.
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:32:16 #277
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151768454
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:13 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

De arts kan antwoord geven en wil verantwoordelijk zijn voor het geven, anders zou hij/zij niet willen vaccineren, maar moet het inhoudelijk eens zijn met het document en dat zal niet het geval zijn. Twee verschillende redenen dus.
Hij wilt geen antwoord geven of verantwoordelijkheid nemen anders zou hij wel tekenen en de vragen beantwoorden op dat formulier . Je valt gewoon door de mand dan . Hoe kan je hier tegen zijn als arts of als ouder ?

quote:
PHYSICIAN’S WARRANTY OF VACCINE SAFETYI (Physician’s name, degree)_______________, _____ am a physician licensed to practice medicine in the State/Province of _________. My State/Provincial license number is ___________ , and my DEA number is ____________. My medical specialty is _______________I have a thorough understanding of the risks and benefits of all the medications that I prescribe for or administer to my patients. In the case of (Patient’s name) ______________ , age _____ , whom I have examined, I find that certain risk factors exist that justify the recommended vaccinations. The following is a list of said risk factors and the vaccinations that will protect against them:
Risk Factor __________________________
Vaccination __________________________
Vaccination __________________________
Vaccination __________________________I am aware that vaccines may contain many of the following chemicals, excipients, preservatives and fillers:*

I hereby warrant that the vaccines I employ in my practice do not contain SV 40 or any other live viruses. (Alternately, I hereby warrant that said SV-40 virus or other viruses pose no substantive risk to my patient.)I hereby warrant that the vaccines I am recommending for the care of (Patient’s name) _______________ do not contain any tissue from aborted human babies (also known as “fetuses”).

In order to protect my patient’s well being, I have taken the following steps to guarantee that the vaccines I will use will contain no damaging contaminants.

STEPS TAKEN: _________________________

I have personally investigated the reports made to the VAERS (Vaccine Adverse Event Reporting System) and state that it is my professional opinion that the vaccines I am recommending are safe for administration to a child under the age of 5 years.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:46:14 #278
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151768780
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Hij wilt geen antwoord geven of verantwoordelijkheid nemen anders zou hij wel tekenen en de vragen beantwoorden op dat formulier . Je valt gewoon door de mand dan . Hoe kan je hier tegen zijn als arts of als ouder ?

[..]

Maar wat nou als de inhoud van de brief nergens op slaat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151768873
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:10 schreef Re het volgende:

[..]

ja hoor, ik denk dat een rechter zo'n contract (in zijn huidige vorm) opvreet. Het is puur hypothetisch aangezien geen enkele arts dit ooit zal ondertekenen, dus ik ben benieuwd.
I give up.
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:52:19 #280
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_151768932
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maar wat nou als de inhoud van de brief nergens op slaat?
Wat nou als de vaccinatie nergens op slaat , je kan nooit zeggen dat het nergens op slaat om de inhoud en veiligheid en risico's te weten van iets wat in je lichaam gespoten word . Daar heb je gewoon recht op . Als daar geen antwoord op word gegeven waarom zou je het dan doen ? Omdat de televisie dat zegt ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:52:50 #281
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151768945
dit bijvoorbeeld kan al niet
quote:
I hereby warrant that the vaccines I employ in my practice do not contain SV 40 or any other live viruses. (Alternately, I hereby warrant that said SV-40 virus or other viruses pose no substantive risk to my patient.)I hereby warrant that the vaccines I am recommending for the care of (Patient’s name) _______________ do not contain any tissue from aborted human babies (also known as “fetuses”).
dus ik garandeer dat er iets niet inzit, maar als het er wel inzit kan ik niet garanderen dat het er niet inzit... dat lijkt me onmogelijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:56:48 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151769050
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat nou als de vaccinatie nergens op slaat , je kan nooit zeggen dat het nergens op slaat om de inhoud en veiligheid en risico's te weten van iets wat in je lichaam gespoten word . Daar heb je gewoon recht op . Als daar geen antwoord op word gegeven waarom zou je het dan doen ? Omdat de televisie dat zegt ?
Vaccinaties worden al honderden jaren toegepast, met over het algemeen groot succes. Dat is nogal een track record wat je omver moet werpen als je aan wilt tonen dat vaccinatie nergens op slaan.

En ik doelde toch echt op de inhoud van de brief...
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:05:05 #283
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151769264
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:52 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Echt allemaal gelul gewoon. Ten eerste je meent het toch niet serieus dat je bij plantenextracten meer bijwerkingen krijgt dat bij die pharmaceutische medicijnen??? Iedereen die wel eens bepaalde pharma medicijnen heeft gebruikt en ook wel eens een kruidenpreparaatje of iets anders op natuurlijke basis heeft gebruikt weet dat dit klinkklare onzin is.

Ten tweede zoals ik al zei betalen mensen zich blauw aan kosten voor pharma medicijnen en als je zelf wat kruiden of in dit geval dus wiet kweekt kost het je bijna niks. En er zijn inmiddels al enorm veel mensen die wietolie gebruiken en er lyrisch over zijn.

Maar dat wist jij niet omdat jij hier degene bent die ongeinformeerd en kort door de bocht bent.
Piet gaat idd vaak kort door de bocht, maar hier heeft hij wel degelijk een goed punt. Dat lijkt me ook prima te begrijpen. Bij een plantenextract krijg je, naast de werkzame stof, alles uit die plant, eventuele schimmels die er op groeien, insecten die er in zaten etc. Als je alleen de werkzame stof produceert en zuivert heb je alleen de werkzame stof, en minder kans op bijwerkingen van alle andere stoffen. Daar komt het voordeel van de dosering die je vele malen nauwkeuriger kan bepalen nog eens bij.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:08:38 #284
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151769358
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Piet gaat idd vaak kort door de bocht, maar hier heeft hij wel degelijk een goed punt. Dat lijkt me ook prima te begrijpen. Bij een plantenextract krijg je, naast de werkzame stof, alles uit die plant, eventuele schimmels die er op groeien, insecten die er in zaten etc. Als je alleen de werkzame stof produceert en zuivert heb je alleen de werkzame stof, en minder kans op bijwerkingen van alle andere stoffen. Daar komt het voordeel van de dosering die je vele malen nauwkeuriger kan bepalen nog eens bij.
ligt er natuurlijk aan hoe je extraheert, met een beetje HPLC zit je al redelijk zuiver natuurlijk

maar een goed voorbeeld is taxol, vroeger brachten mensen met bosjes dun taxus boompjes voor extractive, dat was gewoon zeer zuiver maar extreme duur, het namaken duurde ff maar uiteindelijk is de prijs er volgens mij niet minder op geworden, maar ja da's een andere discussie
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:10:38 #285
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151769392
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Prima maar als je af en toe wat schimmels of bacterien binnen krijgt is dat alleen maar goed. Ik vertrouw wat dat betreft waarschijnlijk veel meer op de natuur dan jullie. En het belangrijkste punt is natuurlijk het geld. De belachelijke bakken met geld die verdiend worden over de ruggen van de gezondheid van mensen.

Voorbeeldje van hoe gezond het is om insecten of bacterien binnen te krijgen:

How playing in the dirt benefits the immune system

(Wake Up World | Alex ‘Earthie Mama’ Du Toit) At present, our culture is overly obsessive about germs, cleanliness, and hygiene. Parents are constantly washing their children’s hands, using antibacterial soap, alcohol tinged wipes or changing them the second they have dirt on their clothes.

I don’t know about you, but when I was a child I liked to make mud pies, walk around barefoot and climb any tree I could find. Instinctively I craved to immerse myself in the natural environment.

When I had my own children I reminded myself of this as they shoveled sand into their mouths at the beach or tasted a pebble or a leaf. It is natural for children to be as close to nature as possible. Well, now research into the connection between getting dirty and a immune system health has found that this modern obsession with germs and cleanliness might be leading to the rise in allergies, asthma and inflammatory bowel disease.

What is it about a child’s attraction to dirt?
According to Mary Ruebush PhD, author of Why dirt is good: 5 ways to make germs your friends, the attraction is based on millions of years of evolution.

Just like any other muscle in our body, the immune system needs to be exercised in order to fully develop and become strong enough to resist illness and disease. Eating dirt as a child turns out to be the ideal training to build your immune system’s overall fitness.

Wrote Mary Ruebush:
“What a child is doing when he puts things in his mouth is allowing his immune response to explore his environment. Not only does this allow for ‘practice’ of immune responses, which will be necessary for protection, but it also plays a critical role in teaching the immature immune response what is best ignored.”

Children who grow up on farms and are exposed to all sorts of bugs, worms and natural elements have demonstrably less allergies and autoimmune problems than urban children who spend most of their time indoors. Playing outside barefoot every now and again and digging in the dirt more often would do wonders for the health of today’s youngsters.

Our natural instinct is to love dirt
New research says that it is possible that children today are ‘too’ clean, and would be better off sticking to their natural instincts.

In a 2012 study, researchers tested what would happen to mice if they were bred to lack stomach bacteria and how it would effect their immune system. It found that exposure early in life to microbes helped to train certain immune cells to resist disease later in life. Exposure to those same microbes as an adult did not have the same effect. The immune cells affected were generally those in the lungs and colon due to hyperactivity in T cells. This is similar to that found in humans with asthma. (1)

The most important point from the research is the idea that during the early years of life there are some crucial biological developments that happen which cannot be recreated later on in life — and building a strong immune system is one of them. (2)

Playing in dirt builds a strong immune system
By no means am I suggesting that you feed your child spoonfuls of dirt, rather I am letting you know that you can stop worrying about dirt and germs and place your energy elsewhere. People are so worried about their children catching a cold or flu that they are obsessively focused on whether their child is clean and germ-free. However, this seems to work against the natural rhythm of life. Science has proven that exposure to dirt is beneficial to a child’s life. They love dirt because they instinctively know it is good for them in order to grow up with strong immune systems.

We can now relax and trust that our children will actually be healthier the dirtier they get. Take a deep breath and enjoy watching the joy your child experiences playing in dirt while knowing that they are building their intuitive instincts and a strong immune system.

http://www.earth-matters.(...)s-immune-system.html
Feyenoord!
pi_151769506
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:10 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Prima maar als je af en toe wat schimmels of bacterien binnen krijgt is dat alleen maar goed. Ik vertrouw wat dat betreft waarschijnlijk veel meer op de natuur dan jullie. En het belangrijkste punt is natuurlijk het geld. De belachelijke bakken met geld die verdiend worden over de ruggen van de gezondheid van mensen.
Beetje kort door de bocht natuurlijk, niet alle bacterien en schimmels zijn goed om binnen te krijgen ook niet af en toe een beetje.

En geld vind ik hier nog wel het meest absurde argument, zeker als er dan gewezen word op de zogenaamde alternatieve geneesmiddelen waar de winstmarges buiten alle proporties zijn, helemaal vergeleken met de meest gangbare vaccins (daar zitten maar lage marges op).

Waarom is het eigenlijk dat de winstmarges van bullshit verkopers zoals homeopathen eigenlijk nooit bekeken worden?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2015 12:15:36 ]
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:16:46 #287
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151769537
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

Beetje kort door de bocht natuurlijk, niet alle bacterien en schimmels zijn goed om binnen te krijgen ook niet af en toe een beetje.

En geld vind ik hier nog wel het meest absurde argument, zeker als er dan gewezen word op de zogenaamde alternatieve geneesmiddelen waar de winstmarges buiten alle proporties zijn, helemaal vergeleken met de meest gangbare vaccins (daar zitten maar lage marges op).

Waarom is het eigenlijk dat de winstmarges van bullshit verkopers zoals homeopathen eigenlijk nooit bekeken worden?
ook het maken van placebo's kost geld natuurlijk 8-)
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:17:41 #288
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_151769563
Ik ben blij dat jij geen medicamenten produceert, Japie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:17:55 #289
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151769568
quote:

[..]

Voorbeeldje van hoe gezond het is om insecten of bacterien binnen te krijgen:

How playing in the dirt benefits the immune system
Dan ga je maar lekker in de modder spelen, wat ik overigens een goed plan vind ^O^ Voor zieke mensen daarintegen, die mogelijkerwijze al een verzwakt immuunsysteem hebben lijkt me dat dan weer een veel slechter idee. Daar komt nog eens bij kijken dat er genoeg schimmels en bacterien zijn waar je vooral niet ziek van wil worden.
Onikaan ni ov dovah
pi_151769570
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:16 schreef Re het volgende:

[..]

ook het maken van placebo's kost geld natuurlijk 8-)
Ach Spa maakt ook nog voldoende winst met water en die hebben aanzienlijk lagere marges dan de homeopathen.
pi_151769580
quote:

[..]

Veel en veel te extreem Japie.
Niet elke plant is goed voor je (http://www.thepoisongarden.co.uk/default.htm) en niet elke bacterie op een plant is goed voor je (http://en.wikipedia.org/wiki/Melioidosis) en niet elke schimmel op een plant is goed voor je (http://en.wikipedia.org/wiki/Fungal_pneumonia)

Het is niet zo zwart-wit als je stelt
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:18:37 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151769590
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:08 schreef Re het volgende:

[..]

ligt er natuurlijk aan hoe je extraheert, met een beetje HPLC zit je al redelijk zuiver natuurlijk

maar een goed voorbeeld is taxol, vroeger brachten mensen met bosjes dun taxus boompjes voor extractive, dat was gewoon zeer zuiver maar extreme duur, het namaken duurde ff maar uiteindelijk is de prijs er volgens mij niet minder op geworden, maar ja da's een andere discussie
Tuurlijk, het is ook wel een beetje een versimpelde situatie die ik hier schets :)
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:20:02 #293
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151769621
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat ben jij ook een ongelofelijke troll. Heb je uberhaupt het stuk eronder wel gelezen? Lees dat nou eens en reageer daarna nog eens.

En de vergelijking mbt geld van Big Pharma en de alternatieve gezondheidszorg is natuurlijk als een dubbeltje met miljoenen. Waarom denk je nou dat er zo veel geld van onze belasting naar de zorg gaat? Omdat die medicijnen knijterduur worden gemaakt door de Big Pharma mafia.

En je probeert me weer mee te slepen in een discussie omtrent Homeopathie. De enige bullshit verkoper hier ben jij.
Feyenoord!
pi_151769635
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:20 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat ben jij ook een ongelofelijke troll. Heb je uberhaupt het stuk eronder wel gelezen? Lees dat nou eens en reageer daarna nog eens.

En de vergelijking mbt geld van Big Pharma en de alternatieve gezondheidszorg is natuurlijk als een dubbeltje met miljoenen. Waarom denk je nou dat er zo veel geld van onze belasting naar de zorg gaat? Omdat die medicijnen knijterduur worden gemaakt door de Big Pharma mafia.

En je probeert me weer mee te slepen in een discussie omtrent Homeopathie. De enige bullshit verkoper hier ben jij.
Waar troll ik, wijs dat voor de grap eens een keer aan?

Droeftoeter, de zorg is volgens jou alleen maar big pharma? Verdiep je eens een keer en kom eens met betrouwbare bronnen aanzetten

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2015 12:21:57 ]
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:21:29 #295
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151769665
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:18 schreef .SP. het volgende:

[..]

Veel en veel te extreem Japie.
Niet elke plant is goed voor je (http://www.thepoisongarden.co.uk/default.htm) en niet elke bacterie op een plant is goed voor je (http://en.wikipedia.org/wiki/Melioidosis) en niet elke schimmel op een plant is goed voor je (http://en.wikipedia.org/wiki/Fungal_pneumonia)

Het is niet zo zwart-wit als je stelt
Dat zeg ik dus ook helemaal niet. Aangezien ik zei af en toe wat.
Feyenoord!
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:22:38 #296
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151769691
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waar troll ik, wijs dat voor de grap eens een keer aan?

Droeftoeter, de zorg is volgens jou alleen maar big pharma? Verdiep je eens een keer en kom eens met betrouwbare bronnen aanzetten
Heb ik je net aangewezen. Maar je mist blijkbaar de intelligentie om dat door te hebben.
Feyenoord!
pi_151769705
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Je maakt geen onderscheid, af en toe betekend niet dat je alle schimmels en bacterien af en toe best binnen kunt krijgen
pi_151769706
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Schat, als je af en toe ricine of Burkholderia pseudomallei binnenkrijgt ga je nog steeds dood. Af en toe is irrelevant.
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:23:31 #299
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_151769712
Ik zie het alweer, de hele Pharma politie springt er weer op als er iemand ook maar iets van kritiek durft te leveren op Big Pharma.
Feyenoord!
pi_151769721
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:22 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Heb ik je net aangewezen. Maar je mist blijkbaar de intelligentie om dat door te hebben.
Ach knulletje toch kan niet met kritiek omgaan :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')