Heb je al wat bedacht voor de holy moly?quote:
Nee, doe ik morgen wel. Ik presteer beter onder drukquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je al wat bedacht voor de holy moly?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, doe ik morgen wel. Ik presteer beter onder druk
ik zit in hartje den haagquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koelen en inpakken met zo'n rekverband. En dan vanavond verband er af halen en weer iets koelen.
Eventueel morgen weer verband er omheen.
Gewoon blijven bewegen. Anders kun je er na een paar uur helemaal niet meer op staanquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koelen en inpakken met zo'n rekverband. En dan vanavond verband er af halen en weer iets koelen.
Eventueel morgen weer verband er omheen.
ff een klein tequilatje halen bij de Zwarte Ruiter tegen de pijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zit in hartje den haag
Het gaat al weer gelukkig
Ook, maar als je veel beweegt of gewoon ermee blijft doorlopen is inpakken wel verstandig. Geeft net dat extra steun dat je nodig hebt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gewoon blijven bewegen. Anders kun je er na een paar uur helemaal niet meer op staan
nu al???quote:
Was ik met alles maar zo traagquote:
*geeft roosvicee* komt wel goed schatje!quote:
agossie knulquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was ik met alles maar zo traag
/J.
Het "zie het als een compliment"-excuus werkt niet meerquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |