Bon Joviquote:
Dr. Albanquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zeg het daarbij ook nog vaak even hardop
Kijk eens naar de PIquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een geintje maakt
quote:
Kan er over meepratenquote:
Ik zeg altijd maar zo, liever een verzwikte enkel dan een gebroken penerquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kan nauwelijks normaal lopen
Heb echt in jaaaaaaren geen verzwikte enkel gehad verdorie
/dagboek
Koelen en inpakken met zo'n rekverband. En dan vanavond verband er af halen en weer iets koelen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kan nauwelijks normaal lopen
Heb echt in jaaaaaaren geen verzwikte enkel gehad verdorie
/dagboek
geen stijl of steengeil?quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag wel rokje en hakjes. Moet natuurlijk wel in stijl boodschappen doen.
Kendrickgod.quote:
Heb je al wat bedacht voor de holy moly?quote:
Nee, doe ik morgen wel. Ik presteer beter onder drukquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je al wat bedacht voor de holy moly?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, doe ik morgen wel. Ik presteer beter onder druk
ik zit in hartje den haagquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koelen en inpakken met zo'n rekverband. En dan vanavond verband er af halen en weer iets koelen.
Eventueel morgen weer verband er omheen.
Gewoon blijven bewegen. Anders kun je er na een paar uur helemaal niet meer op staanquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koelen en inpakken met zo'n rekverband. En dan vanavond verband er af halen en weer iets koelen.
Eventueel morgen weer verband er omheen.
ff een klein tequilatje halen bij de Zwarte Ruiter tegen de pijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zit in hartje den haag
Het gaat al weer gelukkig
Ook, maar als je veel beweegt of gewoon ermee blijft doorlopen is inpakken wel verstandig. Geeft net dat extra steun dat je nodig hebt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gewoon blijven bewegen. Anders kun je er na een paar uur helemaal niet meer op staan
nu al???quote:
Was ik met alles maar zo traagquote:
*geeft roosvicee* komt wel goed schatje!quote:
agossie knulquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was ik met alles maar zo traag
/J.
Het "zie het als een compliment"-excuus werkt niet meerquote:
quote:
Wees gerust, de kans dat ik twitter lees is klein.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
De druk wordt nu wel erg groot om voor het eerst iets leuks te tweeten.
ik moet anders regelmatig om je lachen hoor. en om je wbizdvm-verslagenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
De druk wordt nu wel erg groot om voor het eerst iets leuks te tweeten.
Lekker weer om met je oldtimer te rijdenquote:
zo oud is die laguna niet toch XDquote:Op woensdag 15 april 2015 08:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker weer om met je oldtimer te rijden
XDquote:
Heb jij 2 auto'squote:Op woensdag 15 april 2015 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
XD
(12 al)
Maar goed, ik ben nu met m'n 50 jaar oude (s)waggie
Hahaha dat salaris valt wel meequote:Op woensdag 15 april 2015 08:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb jij 2 auto's
Pass mij jouw salaris mattie
Dat zijn de beste jaren.quote:Op woensdag 15 april 2015 08:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hahaha dat salaris valt wel mee
Sowieso is de aanschaf het duurst, en dat deed ik toen ik nog thuis woonde maar wel full-time werkte
Eens, maar ik moet toegeven dat ik wel echt veeeeeeeeeeel leuke dingen heb kunnen doen in die tijd.quote:Op woensdag 15 april 2015 08:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben echt wel blij dat ik niet meer thuis woon hoor
Natuurlijk. Ik ook. Maar het is wel de tijd dat er maandelijks veel op je spaarrekening komt, en je maar weinig vaste lasten hebt.quote:Op woensdag 15 april 2015 08:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben echt wel blij dat ik niet meer thuis woon hoor
Dat snap ik wel jaquote:Op woensdag 15 april 2015 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens, maar ik moet toegeven dat ik wel echt veeeeeeeeeeel leuke dingen heb kunnen doen in die tijd.
2 grote reizen door de VS gemaakt, oldtimer gekocht, gitaren+versterkers verzamelddaar pluk ik nu wel de vruchten van
Aanschaf is vaak het probleem nu... moet ik opeens echt gaan sparen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |