Allebei is positief. KensingtON en KensingTOFF.quote:
Owh, ik vatte hem anders op.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Allebei is positief. KensingtON en KensingTOFF.
Ik vind Kensington wel een toffe band.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Allebei is positief. KensingtON en KensingTOFF.
Ik vind Kensington wel een toffe band.
quote:
Ed gespotquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat is dit voor zaaddodend infantiel nummer?
De opvolger van C Geronimo.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat is dit voor zaaddodend infantiel nummer?
Oja, dat had ik eigenlijk moeten weten. Ik heb hier eerder over geklaagd.quote:
Ik vind het een beetje flauw. Geronimo vond ik nog wel leuk.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje flauw. Geronimo vond ik nog wel leuk.
quote:
Het is als een snoepje die je eigenlijk niet lekker vind, maar toch eet omdat je zin hebt in iets zoets.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gernimo is geen stiekem snoepje, het is een hap kots.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is als een snoepje die je eigenlijk niet lekker vind, maar toch eet omdat je zin hebt in iets zoets.
Haten op Plagequote:Op dinsdag 14 april 2015 10:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Gernimo is geen stiekem snoepje, het is een hap kots.
Net als Plage
Plagequote:Op dinsdag 14 april 2015 10:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Net als Plage
OMG, ik was die Will & The People bagger eigenlijk al weer vergeten, maar die zullen binnenkort wel weer met iets nieuws komen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Plage
Lion in the morning sun
/minthy
Jajatwitter:coen3fm twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:34:38@ruuddewild Oprecht heel veel succes met alles, Ruud! En hopelijk snel weer terug op de radio. reageer retweet
Geronimo vond ik totdat het kapotgedraaid werd prima te doenquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Net als Plage
De Judaskusquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:46 schreef Pino112 het volgende:
Jajatwitter:coen3fm twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:34:38@ruuddewild Oprecht heel veel succes met alles, Ruud! En hopelijk snel weer terug op de radio. reageer retweet
Pandaplint. Zelfde kwaliteit grappen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is eigenlijk al bekend wie Geer gaat vervangen?
Het schijnt dat ene Ruud de Wild momenteel niks om handen heeftquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is eigenlijk al bekend wie Geer gaat vervangen?
mei, juni, juli en augustus Frank Dane in de middagquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:46 schreef Pino112 het volgende:
Goede plaat van Metallicaquote:
Ik hoor liever "Let me down easy" dan Geronimo...quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dane is een baas.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
mei, juni, juli en augustus Frank Dane in de middag![]()
![]()
Den Haagquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Plage
Lion in the morning sun
/minthy
hallo mopjenquote:
Hoezo dit gastoptreden?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:10 schreef Againzender het volgende:
Over ongeveer een half uur mag ik een plaatje aankondigen op Radio 2. Liefhebbers van Queen kunnen beter even afstemmen op Radio 2 dan
ze doen iets met albumtracks deze week, nummers die niet op single zijn uitgekomen. En ik had Was it all worth it van Queen als suggestie gestuurd.quote:
OK. Komt inderdaad wel eens voor dat er tracks als b-kant van een single zijn of albumtrack die weinig mensen kennen waarvan je zelf vind dat ze briljant zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze doen iets met albumtracks deze week, nummers die niet op single zijn uitgekomen. En ik had Was it all worth it van Queen als suggestie gestuurd.
Dag liefurtquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hallo mopjen
Dat was een lokpost
Lekker zonnetje he!
Goeie actie met die patat
quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Dag liefurt![]()
Zeker, ik ga de hele middag Kärcheren!
Dat wordt een natte boel.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Dag liefurt![]()
Zeker, ik ga de hele middag Kärcheren!
Lekker spuiten.quote:
Radiohead.quote:
Een van de allerbeste nummers ooit.quote:
Street Spirit inderdaad.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Laat ik het zo zeggen; ze hebben mooiere dingen gemaakt.
Je hoort het vooral te vaak.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet toch elke keer weer lachen als Kensington op de radio komt, omdat ik mij in kan beelden hoe Roel en SC achter hun bureau zitten en verdomme mompelen.
Meestal zit ik hoofdschuddend hard op m'n toetsenbord op een GODVERDOMME-post op FOK! te rammen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet toch elke keer weer lachen als Kensington op de radio komt, omdat ik mij in kan beelden hoe Roel en SC achter hun bureau zitten en verdomme mompelen.
Ongelooflijk. En dat met een paar singeltjes van Kensingtonquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meest gedraaide artiest-gegevens van 14-04-2014 11:00 tot 14-04-2015 11:00.
Aantal keer Artiest Zoeken op
1705 Pearl Jam Artiest
1173 Kensington Artiest
1010 Ed Sheeran Artiest
quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meestal zit ik hoofdschuddend hard op m'n toetsenbord op een GODVERDOMME-post op FOK! te rammen.
Dotan staat op 4.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ongelooflijk. En dat met een paar singeltjes van Kensington![]()
![]()
![]()
.
Ik vind het vooral gemakkelijk en afwisselend.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:36 schreef borisz het volgende:
Er is een reden waarom ik zelden 3fm meer aan heb staan
Afwisselend? Tussen Dotan en Kensington?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het vooral gemakkelijk en afwisselend.
En Racoon en Ronde.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Afwisselend? Tussen Dotan en Kensington?
In hoeverre mogen ze afwijken van wat het muziekpolitburo voorschrift? 20/80?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michiel draait de laatste tijd ook meer nieuwe muziek voor mijn gevoel. Was altijd wel het meest afwisselende programma nog. Ekdom is sowieso niet afwisselend en Paul wordt ook steeds slechter
Ik zeg het daarbij ook nog vaak even hardopquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meestal zit ik hoofdschuddend hard op m'n toetsenbord op een GODVERDOMME-post op FOK! te rammen.
Dat klopt, maar ik vind het daarbij ook nog eens kutmuziek... ik word schijtziek van die softe kutgitaarrockbandjes met minimaal 4 lui met een zwart leren jasje, 1 met wat langer haar, 1 met een hoedje en 1 met een bril voor de echt kekke bandjesquote:
Vergeet de baard niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook dat ja...quote:
Bon Joviquote:
Dr. Albanquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zeg het daarbij ook nog vaak even hardop
Kijk eens naar de PIquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een geintje maakt
quote:
Kan er over meepratenquote:
Ik zeg altijd maar zo, liever een verzwikte enkel dan een gebroken penerquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kan nauwelijks normaal lopen
Heb echt in jaaaaaaren geen verzwikte enkel gehad verdorie
/dagboek
Koelen en inpakken met zo'n rekverband. En dan vanavond verband er af halen en weer iets koelen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kan nauwelijks normaal lopen
Heb echt in jaaaaaaren geen verzwikte enkel gehad verdorie
/dagboek
geen stijl of steengeil?quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag wel rokje en hakjes. Moet natuurlijk wel in stijl boodschappen doen.
Kendrickgod.quote:
Heb je al wat bedacht voor de holy moly?quote:
Nee, doe ik morgen wel. Ik presteer beter onder drukquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je al wat bedacht voor de holy moly?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, doe ik morgen wel. Ik presteer beter onder druk
ik zit in hartje den haagquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koelen en inpakken met zo'n rekverband. En dan vanavond verband er af halen en weer iets koelen.
Eventueel morgen weer verband er omheen.
Gewoon blijven bewegen. Anders kun je er na een paar uur helemaal niet meer op staanquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koelen en inpakken met zo'n rekverband. En dan vanavond verband er af halen en weer iets koelen.
Eventueel morgen weer verband er omheen.
ff een klein tequilatje halen bij de Zwarte Ruiter tegen de pijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zit in hartje den haag
Het gaat al weer gelukkig
Ook, maar als je veel beweegt of gewoon ermee blijft doorlopen is inpakken wel verstandig. Geeft net dat extra steun dat je nodig hebt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gewoon blijven bewegen. Anders kun je er na een paar uur helemaal niet meer op staan
nu al???quote:
Was ik met alles maar zo traagquote:
*geeft roosvicee* komt wel goed schatje!quote:
agossie knulquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was ik met alles maar zo traag
/J.
Het "zie het als een compliment"-excuus werkt niet meerquote:
quote:
Wees gerust, de kans dat ik twitter lees is klein.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
De druk wordt nu wel erg groot om voor het eerst iets leuks te tweeten.
ik moet anders regelmatig om je lachen hoor. en om je wbizdvm-verslagenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
De druk wordt nu wel erg groot om voor het eerst iets leuks te tweeten.
Lekker weer om met je oldtimer te rijdenquote:
zo oud is die laguna niet toch XDquote:Op woensdag 15 april 2015 08:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker weer om met je oldtimer te rijden
XDquote:
Heb jij 2 auto'squote:Op woensdag 15 april 2015 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
XD
(12 al)
Maar goed, ik ben nu met m'n 50 jaar oude (s)waggie
Hahaha dat salaris valt wel meequote:Op woensdag 15 april 2015 08:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb jij 2 auto's
Pass mij jouw salaris mattie
Dat zijn de beste jaren.quote:Op woensdag 15 april 2015 08:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hahaha dat salaris valt wel mee
Sowieso is de aanschaf het duurst, en dat deed ik toen ik nog thuis woonde maar wel full-time werkte
Eens, maar ik moet toegeven dat ik wel echt veeeeeeeeeeel leuke dingen heb kunnen doen in die tijd.quote:Op woensdag 15 april 2015 08:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben echt wel blij dat ik niet meer thuis woon hoor
Natuurlijk. Ik ook. Maar het is wel de tijd dat er maandelijks veel op je spaarrekening komt, en je maar weinig vaste lasten hebt.quote:Op woensdag 15 april 2015 08:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben echt wel blij dat ik niet meer thuis woon hoor
Dat snap ik wel jaquote:Op woensdag 15 april 2015 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens, maar ik moet toegeven dat ik wel echt veeeeeeeeeeel leuke dingen heb kunnen doen in die tijd.
2 grote reizen door de VS gemaakt, oldtimer gekocht, gitaren+versterkers verzamelddaar pluk ik nu wel de vruchten van
Aanschaf is vaak het probleem nu... moet ik opeens echt gaan sparen
quote:
Haar borsten zijn dusdanig episch, daar kan ik niet tegenop jizzenquote:
Dat is geen schande.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haar borsten zijn dusdanig episch, daar kan ik niet tegenop jizzen
Fashionpost van Pandaplint:quote:
Heb je het nu over Mint?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haar borsten zijn dusdanig episch, daar kan ik niet tegenop jizzen
litersquote:Op woensdag 15 april 2015 11:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Fashionpost van Pandaplint:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2015 11:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Fashionpost van Pandaplint:
[ afbeelding ]
Lekker hoog ook! Je ziet nogal eens tetten waarvan de oogjes droevig naar beneden kijken.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 11:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Lekker hoog ook! Je ziet nogal eens tetten waarvan de oogjes droevig naar beneden kijken.
quote:Op woensdag 15 april 2015 11:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Lekker hoog ook! Je ziet nogal eens tetten waarvan de oogjes droevig naar beneden kijken.
edgodquote:Op woensdag 15 april 2015 11:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
quote:
Hij heeft (helaas) wel gelijkquote:
Zeer zeker.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft (helaas) wel gelijk
Pics.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Als mijn tieten gaan hangen, vind ik het knap.
Zie jij hier <-------- tieten? Ik niet. Wat er niet is kan ook niet hangen.quote:
O, wacht. In je ruil als tv-dier.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Als mijn tieten gaan hangen, vind ik het knap.
Het laat je niet los hequote:Op woensdag 15 april 2015 11:39 schreef wolfrolf het volgende:
godverdomme die katy perry
wat een lekker wijf
ik zit klem jongeh niet normaal
Fok!kers weten toch niet wat de zon is.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom is er geen smiley van een zonnetje in Fok!?
quote:Op woensdag 15 april 2015 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom is er geen smiley van een zonnetje in Fok!?
Dat ding dat zo irritant op je pc scherm schijnt door het zolderraam?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Fok!kers weten toch niet wat de zon is.
Dat ding ja.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ding dat zo irritant op je pc scherm schijnt door het zolderraam?
Gelukkig zijn tieten altijd in de mode.quote:
Ah kak!quote:Op woensdag 15 april 2015 11:52 schreef ChatGirl het volgende:
Panda, heb je al een vraag voor vanmiddag?
Billen ook hoor.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig zijn tieten altijd in de mode.
Billenquote:
"Is dat mamma? IS DAT MAMMA?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Waarom lacht de zon? Lava lacht niet, lul!"
/Hans Teeuwen
Hoe laat is ie klaar?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga de keuken in lekker Millionaire's short cake maken met salted caramel
"Ah, en papa is net zo groot als het huis!"quote:Op woensdag 15 april 2015 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Is dat mamma? IS DAT MAMMA?
Dat is niet leuk he, grapjes maken over mamma's ziekte... Ik denk dat mamma ziek is geworden door jouw tekening!"
Maken ongeveer een uurtje en hij moet nog afkoelen... Dus over 2-3 uurtjes?quote:
Och wolfje toch.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit met mijn been omhoog een dag thuis
Vandaar dat ik 3FM luister
je kleine middenbeenquote:Op woensdag 15 april 2015 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit met mijn been omhoog een dag thuis
Vandaar dat ik 3FM luister
Ben je stiekem Moss?quote:
Karamel hoeft van mij ook niet.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
De caramel is misluktWel eetbaar, maar nou niet echt geweldig.
SC zat zelf in paradijs (de zon) en heeft het gemistquote:
Iddquote:
quote:
Alle mannen stoppen op hun hoogtepuntquote:Op woensdag 15 april 2015 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Pandaplint is op zijn hoogtepunt gestopt.
Dat is ook een kwaliteitquote:Op woensdag 15 april 2015 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Pandaplint is op zijn hoogtepunt gestopt.
Omdat ik dan vrij ben!quote:Op woensdag 15 april 2015 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom wordt het van het weekend weer kut weer?
Dat zegt mijn stiefpa ook altijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |