abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151670070
Zwangerschap en Geboorte!

2015

Ereplaatsje voor Vlindur die als het goed is als eerste zal bevallen nu O+ op 22 of 23 april

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
10 mei: Klumsy (jongen)
14 mei: Selvaria
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap
14 oktober: Sara82
16 oktober: pinquit
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

----------------

Aanpassingen graag dmv quote / pm / dm!

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 14-04-2015 13:31:10 ]
pi_151670079
Aanpassingen graag in een quote! Die zie ik het snelst. :)
pi_151670092
Mijn laatste post:

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 08:39 schreef Limone het volgende:
Ik smeer met Bio Oil en met -natuurlijk- lavendel olie. Ik heb niet de illusie dat het helpt, maar ik vind het wel lekker. Ik vind olie lekkerder dan crème. Vooral de Zwitsal trok bij mij niet lekker in, zodat ik de hele dag een crèmelaagje op mijn buik had. *ril*
  dinsdag 14 april 2015 @ 08:43:29 #4
409579 LuDann
All the way
pi_151670136
Dat hele-dag-een-plak-laagje had ik juist met die olie van Weleda. Niet fijn inderdaad! 'S avonds in bed ook, lekker dat alle dekens aan je vast plakken... Juk.
Zwitsal trekt bij mij snel in.
pi_151670208
Ach bij zoon was er geen streep op mijn buik te zien tm 34/35 weken. En de laatste 2 weken sprongen de strepen erin tot boven mijn navel. En op mijn borsten.

Je ziet ze nog steeds best goed, al zijn ze wel lichter geworden.
  Vis een optie? dinsdag 14 april 2015 @ 08:50:30 #6
70532 loveli
N
pi_151670240
Het enige waarvan wetenschappelijk (dubbelblind placebogecontroleerd enzo) is bewezen dat het preventief werkt tegen striae, is een crème met gehydrolyseerd collageen en centella asiatica.

In o.a. crème Symvita van Vogel zit centella asiatica, Vichy heeft een dure crème met gehydrolyseerd collageen.

Leeftijd is van invloed, een jonge zwangere krijgt sneller striae dan een oudere vrouw. Verder speelt aanleg een grote rol. Ook kan het voorkomen dat je aan het eind van de zwangerschap hormonale striae krijgt, dan springt het er plotseling in en daar is niks tegen te doen.
crap in = crap out
  dinsdag 14 april 2015 @ 09:01:41 #7
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151670361
Cygne.. ;( :*

Ik heb ook die olie van Weleda, maar ik vond het nogal vettig.

Mijlpaal vandaag, 20 weken! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151670392
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 08:48 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ach bij zoon was er geen streep op mijn buik te zien tm 34/35 weken. En de laatste 2 weken sprongen de strepen erin tot boven mijn navel. En op mijn borsten.

Je ziet ze nog steeds best goed, al zijn ze wel lichter geworden.
Komt daar je username vandaan? 😉

He maar die strepen heb je wel niet zomaar verdient he! Draag ze met trots!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_151670590
Ik heb nog strepen van jaren geleden 50 kilo aankomen in een jaar. Overal over mijn lijf. Tot nu toe nog geen nieuwe. Zou er ook totaal geen problemen mee hebben, ze trekken weer weg. Mijn huid is zo bleek dat je ze alleen ziet als je er naar op zoek bent. :)

Ik heb vanmiddag lekker vrij genomen. Bijslapen en de bom thuis is ontploft opruimen/schoonmaken.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151670617
Fijn Krisvc! Ik heb ook strepen van toen ik op m'n 16e een jaar in de VS woonde en daar redeljik veel aankwam. Maar, die zie je inderdaad niet zo goed meer nu..
  dinsdag 14 april 2015 @ 09:19:42 #11
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151670706
Ik lig alweer anderhalve dag voor pampus door de migraine :( ben t zo zat. Als ik heb overgegeven is de hoofdpijn iets minder fel, maar t zwelt daarna gewoon weer aan.
Ik kan echt niks zo :{ waardeloos
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151670795
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 08:48 schreef gestreeptestoel het volgende:

Bij mij ook, de dag voor de bevalling (37.5). Maarja, het komt ook van binnenuit dus je opperhuid insmeren is fijn, maar voorkomt geen striae.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_151670893
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 09:19 schreef pinquit het volgende:
Ik lig alweer anderhalve dag voor pampus door de migraine :( ben t zo zat. Als ik heb overgegeven is de hoofdpijn iets minder fel, maar t zwelt daarna gewoon weer aan.
Ik kan echt niks zo :{ waardeloos
Teveel gedaan het weekend? Of is er geen aantoonbare oorzaak? Suckt he.
Veel sterkte ermee 😘

Ik ben nu voor de vierde keer in een maand thuis, ziek. En dat is beste veel als je drie dagen werkt. Ik las in m'n mail dat mijn werkgever tegen iemand had gezegd dat zij er vanuit ging dat ik er morgen (vandaag dus) wel weer zou zijn. Terwijl ik volgens mij toch vrij duidelijk heb aangegeven hoe het gaat, en het zelfs nog aangedikt heb ook. Ik vind dat echt weer ongelooflijk.

Ik ga vandaag even de vk bellen voor een afspraak om eea door te spreken want oktober is nog ver weg.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 14 april 2015 @ 09:33:18 #14
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151670985
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 09:28 schreef Estrys het volgende:

[..]

Teveel gedaan het weekend? Of is er geen aantoonbare oorzaak? Suckt he.
Veel sterkte ermee 😘

Ik ben nu voor de vierde keer in een maand thuis, ziek. En dat is beste veel als je drie dagen werkt. Ik las in m'n mail dat mijn werkgever tegen iemand had gezegd dat zij er vanuit ging dat ik er morgen (vandaag dus) wel weer zou zijn. Terwijl ik volgens mij toch vrij duidelijk heb aangegeven hoe het gaat, en het zelfs nog aangedikt heb ook. Ik vind dat echt weer ongelooflijk.

Ik ga vandaag even de vk bellen voor een afspraak om eea door te spreken want oktober is nog ver weg.
Waarschijnlijk wel ja :/ jammergenoeg voel ik dat dus altijd pas de dag(en) erna.

Jij ook beterschap. Bagger als je werkgever het allemaal niet lijkt te begrijpen, dan sta je ook lekker machteloos.
Heb t gevoel dat dat nog wel t meest stress geeft in een zwangerschap tegenwoordig, dat je alles moet verantwoorden voor je werkgever/collegas. Blargh.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151671381
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 09:03 schreef Estrys het volgende:

[..]

Komt daar je username vandaan? 😉

He maar die strepen heb je wel niet zomaar verdient he! Draag ze met trots!
Haha nee! Mijn naam komt, doordat we gestreepte stoelen in huis hebben staan :6

Ik vind t ook niet vervelend meer dat ik die strepen heb.
pi_151671453
Cygne :*
pi_151671702

@strepen, bij mn oudste had ik helemaal geen strepen op mn buik. Wel wat kleine streepjes op mn borsten die erin sprongen tijdens de stuwing. :') En bij de jongste had k wel strepen :') op mn buik maar ook op mn heupen en op mn onderbenen. Klapkuiten, mede mogelijk gemaakt door flinke hoeveelheden vocht ;( ah well. Ik kan er niet zo mee zitten om eerlijk te zijn. Ik lig er niet wakker van.

@pinq :* och nee toch bahbah. Ik gebruik al een paar jaar geen hormonale AC meer, en sindsdien heb ik altijd 1 of 2 dagen voordat ik ongesteld werd zo'n vreselijke hoofdpijn, idd a la migraine met overgeven als je je hoofd beweegt en geen licht en geluid kunnen hebben enzo. Huuu :X gister toevallig hier ook hoofdpijn maar dat was slaaptekort-gerelateerd denk ik. Ik hoop voor jou dat je er héél snel vanaf bent en dat het niet terug komt ook nu in de zwangerschap. Beterschap :*
:)
pi_151671819
Cygne :* Sterkte!

Pinquit, migraine is zooooo kut :( Ik heb het normaal met anticonceptie juist heel vaak (in de stopweek). In het begin van de zwangerschap ook veel gehad, nu al een paar weken helemaal niet. Hopelijk stopt het snel bij je!

Strepen, ja, overal zeg maar. Bij de oudste op buik, borsten, heupen, benen ondanks heel veel smeren. Bij de tweede nog wat extra op m'n buik. 6 jaar later waren ze zo goed als wit, nu begint m'n buik weer donker te kleuren. Ik kan er ook niet echt mee zitten, het is nou een keer zo.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_151671890

Pinquit & Estrys He bah, beterschap :* Zo'n rotgevoel als je lijf met 100000 dingen bezig is en je nog steeds het gevoel hebt dat je je moet verantwoorden. Wat zou het toch handig zijn als we soms het gevoel in ons lichaam even aan een ander konden laten voelen he...

Hier slapeloze nacht :| Ik was zo moe dat ik niet kon slapen en natuurlijk gebeurt dat op een dag dat ik een tentamen, twee huisbezichtigingen en een 'kookdienst' heb.. Ook nog positief nieuws: we stonden 9e voor allebei de huizen en nu 3e :o Wordt 't toch nog spannend!
pi_151674073
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 08:50 schreef loveli het volgende:
Het enige waarvan wetenschappelijk (dubbelblind placebogecontroleerd enzo) is bewezen dat het preventief werkt tegen striae, is een crème met gehydrolyseerd collageen en centella asiatica.

In o.a. crème Symvita van Vogel zit centella asiatica, Vichy heeft een dure crème met gehydrolyseerd collageen.

Leeftijd is van invloed, een jonge zwangere krijgt sneller striae dan een oudere vrouw. Verder speelt aanleg een grote rol. Ook kan het voorkomen dat je aan het eind van de zwangerschap hormonale striae krijgt, dan springt het er plotseling in en daar is niks tegen te doen.
Ben ik toch jeugdiger dan ik dacht :P Of mijn velletje denkt dat :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
pi_151674154
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 00:13 schreef Cygne het volgende:
Ik zwaai weer af hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het zo verdrietig voor jullie!
De enige die kan bepalen of je wel of niet hier wil posten ben jij :*
Schudden voor gebruik
pi_151674273
Ja hoi, egopost ahead!

Uitslag nipttest is binnen. Het kind heeft 46 chromosomen, waaronder 1 y-tje *O* :D

Boh, ben kei-opgelucht! happiness-kortsluiting hier! Stuiterspring! Ik trek om het te vieren mijn positiebroek aan, ha!
  dinsdag 14 april 2015 @ 11:59:13 #23
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_151674433
Sara O+! *O*

Cygne, meis, wat enorm kl*ote toch weer. Ik gun het jullie zó enorm dat het nu snel een keertje goed gaat :*
  dinsdag 14 april 2015 @ 12:01:22 #24
409579 LuDann
All the way
pi_151674500
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef Sara82 het volgende:
Ja hoi, egopost ahead!

Uitslag nipttest is binnen. Het kind heeft 46 chromosomen, waaronder 1 y-tje *O* :D

Boh, ben kei-opgelucht! happiness-kortsluiting hier! Stuiterspring! Ik trek om het te vieren mijn positiebroek aan, ha!
Wat fijn en wat een opluchting! *O*
pi_151674508
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef Sara82 het volgende:
Ja hoi, egopost ahead!

O+ *O* O+
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')