quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:39 schreef Limone het volgende:
Ik smeer met Bio Oil en met -natuurlijk- lavendel olie. Ik heb niet de illusie dat het helpt, maar ik vind het wel lekker. Ik vind olie lekkerder dan crème. Vooral de Zwitsal trok bij mij niet lekker in, zodat ik de hele dag een crèmelaagje op mijn buik had. *ril*
Komt daar je username vandaan? 😉quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:48 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ach bij zoon was er geen streep op mijn buik te zien tm 34/35 weken. En de laatste 2 weken sprongen de strepen erin tot boven mijn navel. En op mijn borsten.
Je ziet ze nog steeds best goed, al zijn ze wel lichter geworden.
Bij mij ook, de dag voor de bevalling (37.5). Maarja, het komt ook van binnenuit dus je opperhuid insmeren is fijn, maar voorkomt geen striae.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:48 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ach bij zoon was er geen streep op mijn buik te zien tm 34/35 weken. En de laatste 2 weken sprongen de strepen erin tot boven mijn navel. En op mijn borsten.
Teveel gedaan het weekend? Of is er geen aantoonbare oorzaak? Suckt he.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:19 schreef pinquit het volgende:
Ik lig alweer anderhalve dag voor pampus door de migraineben t zo zat. Als ik heb overgegeven is de hoofdpijn iets minder fel, maar t zwelt daarna gewoon weer aan.
Ik kan echt niks zowaardeloos
Waarschijnlijk wel ja :/ jammergenoeg voel ik dat dus altijd pas de dag(en) erna.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Teveel gedaan het weekend? Of is er geen aantoonbare oorzaak? Suckt he.
Veel sterkte ermee 😘
Ik ben nu voor de vierde keer in een maand thuis, ziek. En dat is beste veel als je drie dagen werkt. Ik las in m'n mail dat mijn werkgever tegen iemand had gezegd dat zij er vanuit ging dat ik er morgen (vandaag dus) wel weer zou zijn. Terwijl ik volgens mij toch vrij duidelijk heb aangegeven hoe het gaat, en het zelfs nog aangedikt heb ook. Ik vind dat echt weer ongelooflijk.
Ik ga vandaag even de vk bellen voor een afspraak om eea door te spreken want oktober is nog ver weg.
Haha nee! Mijn naam komt, doordat we gestreepte stoelen in huis hebben staanquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
Komt daar je username vandaan? 😉
He maar die strepen heb je wel niet zomaar verdient he! Draag ze met trots!
Ben ik toch jeugdiger dan ik dachtquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:50 schreef loveli het volgende:
Het enige waarvan wetenschappelijk (dubbelblind placebogecontroleerd enzo) is bewezen dat het preventief werkt tegen striae, is een crème met gehydrolyseerd collageen en centella asiatica.
In o.a. crème Symvita van Vogel zit centella asiatica, Vichy heeft een dure crème met gehydrolyseerd collageen.
Leeftijd is van invloed, een jonge zwangere krijgt sneller striae dan een oudere vrouw. Verder speelt aanleg een grote rol. Ook kan het voorkomen dat je aan het eind van de zwangerschap hormonale striae krijgt, dan springt het er plotseling in en daar is niks tegen te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:13 schreef Cygne het volgende:
Ik zwaai weer af hier.Ik vind het zo verdrietig voor jullie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige die kan bepalen of je wel of niet hier wil posten ben jij
Schudden voor gebruik
Wat fijn en wat een opluchting!quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef Sara82 het volgende:
Ja hoi, egopost ahead!
Uitslag nipttest is binnen. Het kind heeft 46 chromosomen, waaronder 1 y-tje![]()
![]()
Boh, ben kei-opgelucht! happiness-kortsluiting hier! Stuiterspring! Ik trek om het te vieren mijn positiebroek aan, ha!
quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:53 schreef Sara82 het volgende:
Ja hoi, egopost ahead!
Uitslag nipttest is binnen. Het kind heeft 46 chromosomen, waaronder 1 y-tje![]()
![]()
Boh, ben kei-opgelucht! happiness-kortsluiting hier! Stuiterspring! Ik trek om het te vieren mijn positiebroek aan, ha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |