Ga maar weer weg.quote:
Welk forum wil je gaan modden?quote:Op maandag 13 april 2015 23:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Maar 'ns een kleurtje aanvragen bij Yvonne.
Zou het?quote:
quote:Op maandag 13 april 2015 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zou het?
actie is reactie, dat weet je toch?
En het komt niet vaak voor dat hoink geen weerwoord heeft.quote:Op maandag 13 april 2015 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zou het?
actie is reactie, dat weet je toch?
quote:Op maandag 13 april 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
En het komt niet vaak voor dat hoink geen weerwoord heeft.
Ik kom alleen maar in KLB, NWS en CUL. Heel soms general chat. Ik doe wel 'ns OPs editten in NWS. Dat vind ik wel leuk om te doen.quote:
Preciesquote:Op maandag 13 april 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
En het komt niet vaak voor dat hoink geen weerwoord heeft.
hahahaha dit was mijn eerste single en ook eerste dis en nu al heb ik iemand gep0wndquote:Op maandag 13 april 2015 23:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
denk dat hoink nooit meer online komt die dis kwam hard aan jo
quote:Op maandag 13 april 2015 23:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Precies
Al denk ik eerst dat hij al luisterend naar het nummer met z'n genotsknots zit te spelen.
Lekker rukken met paprikachipsquote:Op maandag 13 april 2015 23:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Precies
Al denk ik eerst dat hij al luisterend naar het nummer met z'n genotsknots zit te spelen.
Doe ik ook altijd, net alsof je er een SOA aan overhoudtquote:
Netjes.quote:Op maandag 13 april 2015 23:04 schreef niels0 het volgende:
Deze OP gemaakt bijvoorbeeld DP.
NWS / Passagiersvliegtuig neergestort in Zuid-Frankrijk #6
wat leuk daar was ik ts vanquote:Op maandag 13 april 2015 23:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Deze eigenlijk:
NWS / Passagiersvliegtuig neergestort in Zuid-Frankrijk #15
Is dit Mapima?quote:Op maandag 13 april 2015 23:03 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
hahahaha dit was mijn eerste single en ook eerste dis en nu al heb ik iemand gep0wnd
dat niet wetenquote:
jaquote:
Was het je nog niet duidelijk?quote:
nicequote:Op maandag 13 april 2015 23:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment had ik lapo en heb 'r wat tijd ingestoken.
uh okequote:
zou fijn zijn ja. alleen een beetje onrealistischquote:Op maandag 13 april 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
Het zou fijn zijn als het eens een keer zou werken op FOK! om users massaal te negeren. Mapima, Roadtrip, dat soort volk.
Voederbietelquote:Op maandag 13 april 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
Het zou fijn zijn als het eens een keer zou werken op FOK! om users massaal te negeren. Mapima, Roadtrip, dat soort volk.
quote:
Nah, als je je begint te vervelen heb je nog iets te doen als ze posten.quote:Op maandag 13 april 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
naar de bierverkoper?quote:Op maandag 13 april 2015 23:14 schreef niels0 het volgende:
Bierrrrr moet ik hebben. Denk dat ik even ga wandelen.
Hey, heb je ook zo'n zin in kaassouffle?quote:
Ja even in Hindoestanië langs.quote:
Nee wel hongerquote:Op maandag 13 april 2015 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey, heb je ook zo'n zin in kaassouffle?
Ik ookquote:
quote:Op maandag 13 april 2015 23:22 schreef Le_Professeur het volgende:
Never gonna give you up, never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry, never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you.
Eigenlijk heb je gelijk.quote:Op maandag 13 april 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
Ik heb dat over het algemeen vooral met Roadtrip.quote:Op maandag 13 april 2015 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk.
Meestal doe ik dat dan ook, maar bij mapima kan ik het soms niet laten
Daar reageer ik sws nooit opquote:Op maandag 13 april 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb dat over het algemeen vooral met Roadtrip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |