ik ben beetje te autistisch om aan te bellen bij een persoon van een forumquote:Op maandag 13 april 2015 21:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon doen. Kun je wiet met haar roken.
vast welquote:
als je vijanden verslaat krijg je blood echoes, waarmee je wapens/upgrades kunt kopen. als je dood gaat drop je deze dingen op de grond, en dan heb je nog 1 kans om het op te pakken. als je weer dood gaat zijn ze voor altijd weg.quote:
fucking hellquote:Op maandag 13 april 2015 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je vijanden verslaat krijg je blood echoes, waarmee je wapens/upgrades kunt kopen. als je dood gaat drop je deze dingen op de grond, en dan heb je nog 1 kans om het op te pakken. als je weer dood gaat zijn ze voor altijd weg.
ik had echt tyfusveel bloed echoes, wilde naar savepoint gaan om te upgraden, ging dood. wilde het terughalen, ging dood. 30 minuten speeltijd weg.
dus het gaat fantastisch
haaaaaaaaquote:Op maandag 13 april 2015 22:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
serieus eerste keer in een lange tijd dat ik bijna in tranen uitbarstte
GAAAAAAYYYquote:
Wie is Edward?quote:
Die ken ik ook nietquote:
Als we nooit vrienden waren geweest had ik nu nog geldquote:Op maandag 13 april 2015 21:36 schreef Aberella het volgende:
[..]
Als we nog vrienden waren had ik het je gegeven maja
Radio KLBquote:
Zoiets vergeet je toch niet?quote:
nee gayquote:
het is je voor deze keer vergevenquote:Op maandag 13 april 2015 22:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb hoofdpijn, ik denk nu niet helder
kende ik van te voren niet, maakt het altijd minder leukquote:
jaquote:Op maandag 13 april 2015 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus dit zit jij te doen tijdens haxball, viespeuk
Sodeju,... wat een melkfabriekenquote:
heeft wel gelijkquote:Op maandag 13 april 2015 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Danielion
Mooi lichaam en seksappeal. Dat laatste is zeer belangrijk, want zonder dat heb je niets aan het eerste._
Wel een goed lichaam hoorquote:
Tetten maken deel uit van het lichaam jaquote:
Voorruit.. deels eens.quote:Op maandag 13 april 2015 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tetten maken deel uit van het lichaam ja
quote:Op maandag 13 april 2015 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tetten maken deel uit van het lichaam ja
goed zo, een eng volk vind ik dat.quote:Op maandag 13 april 2015 22:29 schreef niels0 het volgende:
Hallon. ff russen afzeiken in het andere topic.
oh kut vergeten af te meldenquote:
in beha voor de webcam gaan zitten lullenquote:Op maandag 13 april 2015 22:40 schreef damnHoepla het volgende:
Iemand die weet hoe je geld kan verdienen met youtube?Hoe zet je die functie aan?
Jezelf uploaden in verschillende poses zonder kleding.quote:Op maandag 13 april 2015 22:40 schreef damnHoepla het volgende:
Iemand die weet hoe je geld kan verdienen met youtube?Hoe zet je die functie aan?
om geld te verdienen met Youtube moet je populair zijn. om populair te worden moet je talent hebben of mensen kunnen vermaken. eventueel als vrouw er goed uit zien. jij hebt geen van die eigenschappen dus ik zou het maar vergeten.quote:Op maandag 13 april 2015 22:40 schreef damnHoepla het volgende:
Begin er maar niet aan.quote:Op maandag 13 april 2015 22:40 schreef damnHoepla het volgende:
Zorgen voor een hoop views, verder weet ik het ook niet.quote:Op maandag 13 april 2015 22:40 schreef damnHoepla het volgende:
Oh denk je dat ik met FOK! songs populair wordt?quote:Op maandag 13 april 2015 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
om geld te verdienen met Youtube moet je populair zijn. om populair te worden moet je talent hebben of mensen kunnen vermaken. eventueel als vrouw er goed uit zien. jij hebt geen van die eigenschappen dus ik zou het maar vergeten.
Recht voor zijn raap. Droombaan wel, voor jou niet iets?quote:Op maandag 13 april 2015 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
om geld te verdienen met Youtube moet je populair zijn. om populair te worden moet je talent hebben of mensen kunnen vermaken. eventueel als vrouw er goed uit zien. jij hebt geen van die eigenschappen dus ik zou het maar vergeten.
owowowquote:Op maandag 13 april 2015 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2015 22:42 schreef Aberella het volgende:
Wij geven Ik geef je ¤10 als je hier uitlogt
ik herken de kont van Remy LaCroix in de thumbnail. niet geklikt.quote:
leuk dat ik ben uitgenodigdquote:Op maandag 13 april 2015 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een klotevragen in derde challengeWel als snelste alles beantwoord
Moet je donderdag aanvragen bij Radio KLBquote:
hahahhaa hoe doe je dat?quote:Op maandag 13 april 2015 22:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moet je donderdag aanvragen bij Radio KLB
BIJ WIE DAN WEL FRASSquote:Op maandag 13 april 2015 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
MOET JE NIET BIJ MIJ ZIJN JA JONGE
teh fuckquote:
Hoink een DM sturen, hij is de DJquote:
Dacht dat het salanoufy wasquote:Op maandag 13 april 2015 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat doet mapima hier; moet die geen lekker gezonde groetenshake gaan maken?
Of instagrams rondsturenquote:Op maandag 13 april 2015 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat doet mapima hier; moet die geen lekker gezonde groetenshake gaan maken?
ewaaquote:
neequote:Op maandag 13 april 2015 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
al van bil gegaan met nachtzuster?
Totoooooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |