lamzakquote:Op maandag 13 april 2015 21:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja en dat terwijl ik nog een middagdutje van 1,5 uur heb gedaan. ernstig he
ettoooooquote:Op maandag 13 april 2015 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat is dat HIER dan voor nodeloos gebrul?
kut ik wou dat ik je genegeerd hadquote:Op maandag 13 april 2015 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als deadprez me weer negeert, zoek ik 'm op, doe ik 'm een apenpakje aan en gaan we samen de wereld veroveren als straatmuzikant.
Het apenpakje kan nog even in de kast zie ik.quote:
hax?quote:Op maandag 13 april 2015 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het apenpakje kan nog even in de kast zie ik.
Dead, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend
Noliferquote:Op maandag 13 april 2015 21:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja en dat terwijl ik nog een middagdutje van 1,5 uur heb gedaan. ernstig he
Ja, ik had kunnen vaststellen dat ze zichzelf van het internet had gewist. En het adres waar ik een mail naar had gestuurd, waar ze zeg maar mee verbonden was op de een of andere manier, heeft niet gereageerd.quote:Op maandag 13 april 2015 21:18 schreef HPLC het volgende:
Hoink had Haywood toch opgespoord voor RadioKLB?
quote:Op maandag 13 april 2015 21:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, ik had kunnen vaststellen dat ze zichzelf van het internet had gewist. En het adres waar ik een mail naar had gestuurd, waar ze zeg maar mee verbonden was op de een of andere manier, heeft niet gereageerd.
Ja.quote:Op maandag 13 april 2015 21:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
is dit omdat ik je bff niet wilde zijn
Hoe krijg je daar geen genoeg van?quote:Op maandag 13 april 2015 21:46 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)0b129459830a7401ef0b
Nouja, ze woont volgens mij nog steeds op dezelfde plaats. deadprez zou in theorie langs kunnen gaan.quote:Op maandag 13 april 2015 21:49 schreef HPLC het volgende:
Misschien geld inzamelen voor een privédetective?
beetje raar zou dat zijnquote:Op maandag 13 april 2015 21:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nouja, ze woont volgens mij nog steeds op dezelfde plaats. deadprez zou in theorie langs kunnen gaan.
hoe gaat het met bloodbornequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |