Breezand is 15 minuten rijden, dit 45.quote:
Ik kom hem morgen wel langsbrengen, mag jij naar Breezandquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Breezand is 15 minuten rijden, dit 45.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:51 schreef H.Kemper het volgende:
Hmm ik zit daar straks 5 minuten fietsend vandaanals die er vanavond nog ligt neem ik hem mee
SPOILER: streetview locatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
nee joh, halen als je hem wil halenquote:
pls noquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
Gaan er nog mensen naar Texel binnenkort/deze zomer? Dan wil ik hem daar eventueel wel heen brengen of ophalen.
Hell yeah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 01:15 schreef H.Kemper het volgende:
Gevondennieuwe update morgen
Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier niet, meneer gaat naar Drechterland denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes![]()
Wat is lang?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:04 schreef Mathijz het volgende:
Als deze lang blijft liggen ga ik deze wel weer verplaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |