Hoiquote:Op maandag 13 april 2015 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
he fokker, crip is ziek en wil geknuffeld worden
pussyquote:Op maandag 13 april 2015 15:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoi
Ik durf niet langs al die broers en neven van haar
woon alleen met mn mom hoorquote:Op maandag 13 april 2015 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pussy
gewoon als je binnenkomt ewaaa sahbi's alles goed en kan niks mis gaan
lkkr thee drinken met je moeder als jij weg bentquote:
wat ongezelligquote:
nee, dat lijkt me niet..quote:
enzo ferrari?quote:Op maandag 13 april 2015 16:06 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet nog een retesimpel tentamen leren maar geen zin enzo
je hebt toch alleen die brommer?quote:Op maandag 13 april 2015 16:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Straks ff rondje op de motor blazen is wel een strak plan.
Brommert ja.quote:Op maandag 13 april 2015 16:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt toch alleen die brommer?
En toen werd je wakker.quote:Op maandag 13 april 2015 16:19 schreef politiekman het volgende:
Jullie mogen die van mij wel lenen.
[ afbeelding ]
Een R80 is niet bepaald onbereikbaar. Je moet wel een beetje kunnen knutselen wil hij er zo uit zien, maar zelfs dat is niet onmogelijk.quote:
Hij heeft niet bepaald een rijbewijs volgens mij.quote:Op maandag 13 april 2015 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een R80 is niet bepaald onbereikbaar. Je moet wel een beetje kunnen knutselen wil hij er zo uit zien, maar zelfs dat is niet onmogelijk.
Nou ja, als hij er toch niet op kan rijden kan je hem net zo goed lenen.quote:Op maandag 13 april 2015 17:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hij heeft niet bepaald een rijbewijs volgens mij.
Goed punt.quote:Op maandag 13 april 2015 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, als hij er toch niet op kan rijden kan je hem net zo goed lenen.
jammer dan tt is waarheidquote:
Teef alsjeblieftquote:Op maandag 13 april 2015 17:21 schreef en-er-gy het volgende:
wat zijn jullie kortzichtig over limburg
quote:
Waar heb ik gezegd dat ik het leuk vind dan?quote:Op maandag 13 april 2015 17:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
overloopster
jij vind limburg ook alleen maar leuk wanneer het je uitkomt he
Hai AF_quote:
omdat je zo vrolijk reageert op dat Zuidelijke uitschotquote:Op maandag 13 april 2015 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik het leuk vind dan?
[..]
Hai AF_
Nounouquote:Op maandag 13 april 2015 17:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat je zo vrolijk reageert op dat Zuidelijke uitschot
Maar zij kunnen er niets aan doen dat zij daar geboren en getogen zijn. Daarnaast is AF_ een leuke jongen en is zijn stem tof. 9/10 zou met dit uitschot omgaanquote:Op maandag 13 april 2015 17:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat je zo vrolijk reageert op dat Zuidelijke uitschot
dit is de druppel het is over tussen onsquote:Op maandag 13 april 2015 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar zij kunnen er niets aan doen dat zij daar geboren en getogen zijn. Daarnaast is AF_ een leuke jongen en is zijn stem tof. 9/10 zou met dit uitschot omgaan
Zozoquote:Op maandag 13 april 2015 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar zij kunnen er niets aan doen dat zij daar geboren en getogen zijn. Daarnaast is AF_ een leuke jongen en is zijn stem tof. 9/10 zou met dit uitschot omgaan
Neeeeeeeeee.quote:Op maandag 13 april 2015 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is de druppel het is over tussen ons
Sorryquote:Op maandag 13 april 2015 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij hebt ook een bizarre timing altijdWat is hier Zozo aan. En hai
Je klinkt best wel liefquote:Op maandag 13 april 2015 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft niet.En ik ben ook positief. Eigenlijk.
quote:Op maandag 13 april 2015 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meeste mensen vinden mij ook gewoon lief.
LIMMMMMMMBURGGGGGGGGGquote:Op maandag 13 april 2015 18:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ik heb al het internet in limburg platgelegd muwahahahahahahhahahahahahahha
Was toch niks gemeend. Daaaaagggquote:Op maandag 13 april 2015 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh men. Nu er een Brabander in dit topic is, is alle liefde in dit topic gelijk voorbij.
*zoekt dekking* gelukkig hebben mannen die shit nooitquote:Op maandag 13 april 2015 18:09 schreef Crip het volgende:
[..]
ben licht geraakt.
heb mn period, ben ziek, gewoon
Ekt he.quote:Op maandag 13 april 2015 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
*zoekt dekking* gelukkig hebben mannen die shit nooit
lieve mammie. wat voor vis?quote:Op maandag 13 april 2015 18:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Ekt he.
Mijn moeder is vis voor me aan het bakken tho
good to knowquote:Op maandag 13 april 2015 18:09 schreef Crip het volgende:
[..]
ben licht geraakt.
heb mn period, ben ziek, gewoon
Congratzquote:Op maandag 13 april 2015 19:46 schreef Amoeba het volgende:
Even te horen gekregen dat ik mijn hertentamen met een 7,4 gehaald heb.
appeltaart > andere taartenquote:Op maandag 13 april 2015 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Appel, chocolade, marsepein, slagroom.zo kieskeurig ben ik niet.
Zelfgebakken appeltaart met vers geklopte slagroom.quote:Op maandag 13 april 2015 21:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
appeltaart > andere taarten
maar andere taarten zijn ook welkom.
quote:Op maandag 13 april 2015 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfgebakken appeltaart met vers geklopte slagroom.
kan niet ontkennenquote:Op maandag 13 april 2015 21:40 schreef wietparkiet het volgende:
OG en omgawd in een post
surge is op gaydingetjes
Vuige opmerkingen.quote:
Komt wel goed.quote:Op maandag 13 april 2015 21:40 schreef Lt.Surge het volgende:
''I'm done''
omgawdthe feels flip THE FEELS
alleen OG's weten
Ik weetquote:Op maandag 13 april 2015 21:42 schreef Flippiee het volgende:
Komt wel goed.Oprecht. Het komt wel goed.
Aahwquote:Op maandag 13 april 2015 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2015 22:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit zegt ze alleen maar omdat ze niet wil dat mensen haar een bitch vinden
Laat me nu even in die waanquote:Op maandag 13 april 2015 22:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit zegt ze alleen maar omdat ze niet wil dat mensen haar een bitch vinden
Aight.quote:Op maandag 13 april 2015 19:46 schreef Amoeba het volgende:
Even te horen gekregen dat ik mijn hertentamen met een 7,4 gehaald heb.
quote:
iedereen weet dat nickj0n > rest so its kquote:
quote:Op maandag 13 april 2015 22:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
iedereen weet dat nickj0n > rest so its k
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:06 schreef FL_Freak het volgende:
wow instant karma. Niet voor zwakke maagjes.je bent zelf een zwak maagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow instant karma. Niet voor zwakke maagjes.Ik zie geeneens ingewanden rondslingerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ja, ik heb de afgelopen dagen keihard zitten studeren. Morgen ook nog een tentamen, maar daar heb ik dan weer niks voor gedaan. Door het kwartiel heen wel meer dan voor dit vak, maar moet vanmiddag ook nog even voor leren. Komt wel goed, dat vak is best simpel.quote:
ja, ze kunnen in een tentamenweek niet verwachten dat je voor alles goed kunt lerenquote:Op dinsdag 14 april 2015 07:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja, ik heb de afgelopen dagen keihard zitten studeren. Morgen ook nog een tentamen, maar daar heb ik dan weer niks voor gedaan. Door het kwartiel heen wel meer dan voor dit vak, maar moet vanmiddag ook nog even voor leren. Komt wel goed, dat vak is best simpel.
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2015 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ze kunnen in een tentamenweek niet verwachten dat je voor alles goed kunt leren
wow instant karma. Niet voor zwakke maagjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kansloos
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Goedemorgenquote:
had je gisteren nog weekend dan?quote:
Jaquote:
I knowquote:
wat ga je doen deze week?quote:
Lerenquote:
Moet ook gebeurenquote:
dat wel jaquote:
Yepquote:
mogguhquote:
hee cripke, ben je weer beter?quote:
Kom langs danquote:
Ja ik zal d'r wel even wat leren.quote:
Neenn. ;cquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh
[..]
hee cripke, ben je weer beter?
Ik wist niet dat ik bij jou werkte?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:17 schreef politiekman het volgende:
Hoezeee, weer iemand jarig op werk, weer taart
maar eigenlijk zou je naar school moeten oid?quote:
Dan weten jai dat nuquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik bij jou werkte?
quote:
pssst... waarmee?quote:
Ik ben op school, heb presentatie's vandaag.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar eigenlijk zou je naar school moeten oid?
wat ga je presenteren?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben op school, heb presentatie's vandaag.
Morgen ga ik niet.
Verjaardagquote:
Waar?quote:
Delftquote:
Daar ben ik al eens geweest.quote:
Niet bij mijquote:
Ik ben er tegen 16:15 weer, give or take een paar minuten.quote:
ajjj brahquote:
Ik ben buiten met bier.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
waarom ben je niet buiten crip het is lekker weer
Goed weer + pils is sowiesoquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik was net buiten met chesterfield
Gewoon niet gaanquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
morgen naar brabant
zelfmoord plegen doei
Ben je gek ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Well fuck you too internet
Nawh, lief van jequote:Op dinsdag 14 april 2015 18:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee grootouders zijn verhuisd dus zou komen helpen met internet enzo
20 graden in Delft, niets mis mee.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
23 graden in Brabant, niets mis mee.
in utrecht is het 30 gradenquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
23 graden in Brabant, niets mis mee.
Note gezien?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ik loop lekker op blote voeten![]()
Vanuit de kamer zo naar het balkon, grastapijt 14.gif
Kijk op je bordquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee..
Ik twijfel.. volgens mij zit je me nu gewoon te kuttenvanwege de vorige keer.
Ja watquote:
Gelukkig is Geo ook een kabouter, alles staat op hoogtequote:Op dinsdag 14 april 2015 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
kun jij wel bij dat bord of moet je op een trappetje gaan staan lb?
1,72m gok zo 70 kgquote:
Achja dat is hetzelfde met het besparen als je zou stoppen met rokenquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
100.000 euro tot de 18, gemiddeld, kan je toch mooie dingen van doen..
Hoe oud is die dudequote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Well fuck you too internet
Zulks een baasquote:
bijna 40 jaquote:
Dit is raar om naar te kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
kan me nog goed herinneren dat deze uitkwam
Jaquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
zal ik weer gaan drinken
staat een hele krat grolsch beneden
Nee deze tt trekt 'dat uitschot' aanquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
dan ga je maar weg
aanpassen of opkrassen
Ik zit al klaar, bedankt Geo.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ro-ald, kwart voor 9, Atletico Madrid - Real Madrid.
ik zit er al klaar voorquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ro-ald, kwart voor 9, Atletico Madrid - Real Madrid.
bunnikside doet me niks pikquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik laat je slopen door FC Utrecht hooligans
Mwa, mijn oma vandaag overleden 90 jaar geworden mooie leeftijd volgende week dinsdag de begrafenis. Mocht eerder weg van mijn werk dat was wel dan weer chill.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker, beetje half naakt door huis lopen, cola'tje, voetbal.. niks mis mee. Daar?
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mwa, mijn oma vandaag overleden 90 jaar geworden mooie leeftijd volgende week dinsdag de begrafenis. Mocht eerder weg van mijn werk dat was wel dan weer chill.
Ze is best vaak naar het ziekenhuis geweest maar nu had ze aangegeven dat ze dat niet meer wilde. Haha ben je je oma zat?quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Plotseling? Of was ze al langer ziek oid?
90 is zeker een mooie leeftijd, mijn oma wordt dat in oktober, dan mag ze van mij ook best gaan tbh
Nee totaal niet, al heb ik niet echt een grote band met haar.. maar ze is praktisch blind, zeer moeilijk ter been, diabetes, is dementerend en zit nu zeg maar tussen een beetje geschifte / gedementeerde die ver heen zijn.. denk niet dat er nog iets te genieten valt in haar leven..quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze is best vaak naar het ziekenhuis geweest maar nu had ze aangegeven dat ze dat niet meer wilde. Haha ben je je oma zat?
Dan is ze alsnog best oud met al die problemenquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee totaal niet, al heb ik niet echt een grote band met haar.. maar ze is praktisch blind, zeer moeilijk ter been, diabetes, is dementerend en zit nu zeg maar tussen een beetje geschifte / gedementeerde die ver heen zijn.. denk niet dat er nog iets te genieten valt in haar leven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |