Hoiquote:Op maandag 13 april 2015 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
he fokker, crip is ziek en wil geknuffeld worden
pussyquote:Op maandag 13 april 2015 15:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoi
Ik durf niet langs al die broers en neven van haar
woon alleen met mn mom hoorquote:Op maandag 13 april 2015 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pussy
gewoon als je binnenkomt ewaaa sahbi's alles goed en kan niks mis gaan
lkkr thee drinken met je moeder als jij weg bentquote:
wat ongezelligquote:
nee, dat lijkt me niet..quote:
enzo ferrari?quote:Op maandag 13 april 2015 16:06 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet nog een retesimpel tentamen leren maar geen zin enzo
je hebt toch alleen die brommer?quote:Op maandag 13 april 2015 16:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Straks ff rondje op de motor blazen is wel een strak plan.
Brommert ja.quote:Op maandag 13 april 2015 16:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt toch alleen die brommer?
En toen werd je wakker.quote:Op maandag 13 april 2015 16:19 schreef politiekman het volgende:
Jullie mogen die van mij wel lenen.
[ afbeelding ]
Een R80 is niet bepaald onbereikbaar. Je moet wel een beetje kunnen knutselen wil hij er zo uit zien, maar zelfs dat is niet onmogelijk.quote:
Hij heeft niet bepaald een rijbewijs volgens mij.quote:Op maandag 13 april 2015 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een R80 is niet bepaald onbereikbaar. Je moet wel een beetje kunnen knutselen wil hij er zo uit zien, maar zelfs dat is niet onmogelijk.
Nou ja, als hij er toch niet op kan rijden kan je hem net zo goed lenen.quote:Op maandag 13 april 2015 17:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hij heeft niet bepaald een rijbewijs volgens mij.
Goed punt.quote:Op maandag 13 april 2015 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, als hij er toch niet op kan rijden kan je hem net zo goed lenen.
jammer dan tt is waarheidquote:
Teef alsjeblieftquote:Op maandag 13 april 2015 17:21 schreef en-er-gy het volgende:
wat zijn jullie kortzichtig over limburg
quote:
Waar heb ik gezegd dat ik het leuk vind dan?quote:Op maandag 13 april 2015 17:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
overloopster
jij vind limburg ook alleen maar leuk wanneer het je uitkomt he
Hai AF_quote:
omdat je zo vrolijk reageert op dat Zuidelijke uitschotquote:Op maandag 13 april 2015 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik het leuk vind dan?
[..]
Hai AF_
Nounouquote:Op maandag 13 april 2015 17:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat je zo vrolijk reageert op dat Zuidelijke uitschot
Maar zij kunnen er niets aan doen dat zij daar geboren en getogen zijn. Daarnaast is AF_ een leuke jongen en is zijn stem tof. 9/10 zou met dit uitschot omgaanquote:Op maandag 13 april 2015 17:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat je zo vrolijk reageert op dat Zuidelijke uitschot
dit is de druppel het is over tussen onsquote:Op maandag 13 april 2015 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar zij kunnen er niets aan doen dat zij daar geboren en getogen zijn. Daarnaast is AF_ een leuke jongen en is zijn stem tof. 9/10 zou met dit uitschot omgaan
Zozoquote:Op maandag 13 april 2015 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar zij kunnen er niets aan doen dat zij daar geboren en getogen zijn. Daarnaast is AF_ een leuke jongen en is zijn stem tof. 9/10 zou met dit uitschot omgaan
Neeeeeeeeee.quote:Op maandag 13 april 2015 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is de druppel het is over tussen ons
Sorryquote:Op maandag 13 april 2015 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij hebt ook een bizarre timing altijdWat is hier Zozo aan. En hai
Je klinkt best wel liefquote:Op maandag 13 april 2015 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft niet.En ik ben ook positief. Eigenlijk.
quote:Op maandag 13 april 2015 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meeste mensen vinden mij ook gewoon lief.
LIMMMMMMMBURGGGGGGGGGquote:Op maandag 13 april 2015 18:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ik heb al het internet in limburg platgelegd muwahahahahahahhahahahahahahha
Was toch niks gemeend. Daaaaagggquote:Op maandag 13 april 2015 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh men. Nu er een Brabander in dit topic is, is alle liefde in dit topic gelijk voorbij.
*zoekt dekking* gelukkig hebben mannen die shit nooitquote:Op maandag 13 april 2015 18:09 schreef Crip het volgende:
[..]
ben licht geraakt.
heb mn period, ben ziek, gewoon
Ekt he.quote:Op maandag 13 april 2015 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
*zoekt dekking* gelukkig hebben mannen die shit nooit
lieve mammie. wat voor vis?quote:Op maandag 13 april 2015 18:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Ekt he.
Mijn moeder is vis voor me aan het bakken tho
good to knowquote:Op maandag 13 april 2015 18:09 schreef Crip het volgende:
[..]
ben licht geraakt.
heb mn period, ben ziek, gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |