Lijmklemmen, zei ik toch.quote:
komt nogquote:Op maandag 13 april 2015 20:10 schreef James1988 het volgende:
Staan er ook nog lichtseinen, computergestuurde interlocking en een hypermoderne VL-post?
Ja ik las iets. Dat je er ook onder water mee kan lassen toch? En dat blussen met water helemaal niet zo'n goed idee is omdat het dan ontleedt in waterstof en zuurstof en alleen maar harder gaat brandenquote:Op maandag 13 april 2015 20:06 schreef b2py het volgende:
Apparaat om de spoorstaaf op spanning te brengen, ter hoogte van die thermietpot zit een thermietlas. Dat wordt echt gruwelijk heet!
Lichtseinen? Ouderwets!quote:Op maandag 13 april 2015 20:10 schreef James1988 het volgende:
Staan er ook nog lichtseinen, computergestuurde interlocking en een hypermoderne VL-post?
quote:Op maandag 13 april 2015 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik las iets. Dat je er ook onder water mee kan lassen toch? En dat blussen met water helemaal niet zo'n goed idee is omdat het dan ontleedt in waterstof en zuurstof en alleen maar harder gaat brandenWrede shizzle.
quote:Op maandag 13 april 2015 20:28 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Lichtseinen? Ouderwets!
Direct een EVC met STM-ATB (voor het hoofdspoor) inbouwen in die 1040, als die toch gerestaureerd wordt!
ERTMS Level 3 heeft geen treindetectie via assentellers eah..quote:Op maandag 13 april 2015 20:37 schreef James1988 het volgende:
[..]![]()
ERTMS Level 3 op de ZLSM-lijn. Zwevende blokken, treindetectie op basis van assentellers, dit dat alles.:Y
Gaatie weer hoorquote:Op maandag 13 april 2015 20:34 schreef boriq het volgende:
Ik voel hier de intentie voor een viersporige HSL (waarvan het bouwen dan wél in minder dan 2 jaar kan) tussen Kerkrade en Schin op Geul
En dan wel een echte met 300 km/h tussen Simpelveld en Schin op Geul, in twee minuten klaar! Door naar Kerkrade in 1 minuut 20 seconden!quote:Op maandag 13 april 2015 20:34 schreef boriq het volgende:
Ik voel hier de intentie voor een viersporige HSL (waarvan het bouwen dan wél in minder dan 2 jaar kan) tussen Kerkrade en Schin op Geul
Centrum westquote:Op maandag 13 april 2015 20:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
uhu. Net zoveel trein als een protos of gtw.
vuile politicusquote:Op maandag 13 april 2015 20:45 schreef boriq het volgende:
[..]
ik zeg, ik voel hier de intentie. ik heb die intentie niet héah?!
Bakens dan? Of hebben ze echt alles in de trein gestopt?quote:Op maandag 13 april 2015 20:38 schreef b2py het volgende:
[..]
ERTMS Level 3 heeft geen treindetectie via assentellers eah..
Van www.ertms.net.quote:ERTMS Level 3
• Eurobalise + Euroradio (GSM-R) + Radio Block Center
• Movement Authorities through GSM-R.Authorities through Eurobalise.
• Train Position via Eurobalise.
• Train Integrity Onboard.
• Moving Block.
testlocatiequote:Op maandag 13 april 2015 20:37 schreef James1988 het volgende:
[..]![]()
ERTMS Level 3 op de ZLSM-lijn. Zwevende blokken, treindetectie op basis van assentellers, dit dat alles.:Y
Dat is een belediging voor de Protos en de GTWquote:Op maandag 13 april 2015 20:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
uhu. Net zoveel trein als een protos of gtw.
ik zou die intentie alleen hebben als ik er beter van zou kunnen worden, blijft wel Limburg waar we het over hebben.quote:
de noordelijke lijntjes zijn wel echt de saaiste stukken spoor van het land (voor zover ik ze gehad heb). De gtw is opzich een prima ding, maar echt een trein ist niet.quote:Op maandag 13 april 2015 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is een belediging voor de Protos en de GTW
zo'n tram is een railbus en dan zit je in de categorie met de Lint 41. Een GTW valt in dezelfde categorie als bijvoorbeeld de SLeTquote:Op maandag 13 april 2015 21:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
de noordelijke lijntjes zijn wel echt de saaiste stukken spoor van het land (voor zover ik ze gehad heb). De gtw is opzich een prima ding, maar echt een trein ist niet.
Van hetzelfde laken een pak...quote:Op maandag 13 april 2015 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zo'n tram is een railbus en dan zit je in de categorie met de Lint 41. Een GTW valt in dezelfde categorie als bijvoorbeeld de SLeT
En wat is dit dan?quote:Op maandag 13 april 2015 21:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
de noordelijke lijntjes zijn wel echt de saaiste stukken spoor van het land (voor zover ik ze gehad heb). De gtw is opzich een prima ding, maar echt een trein ist niet.
Vind t maar niks, een museumlijntje moet houten biels hebben, met verroest wiebelend spoor en kedengkedenggeluiden.quote:Op maandag 13 april 2015 19:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Mja, het is wel goedkoper enzo, hoeft nu 30 jaar geen onderhoud aan te gebeuren met die frequentie, behalve een paar keer met een stopmachine erlangs.
Nee en ja goed planquote:Op maandag 13 april 2015 22:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik ben in een relbui, wil er iemand vechten of een joint roken?
Zoals bij de SGB, al is dat wel heel erg overdreven daar.quote:Op maandag 13 april 2015 22:24 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Vind t maar niks, een museumlijntje moet houten biels hebben, met verroest wiebelend spoor en kedengkedenggeluiden.
Daar ontkom je bijna niet aan: hout mag niet meer met goede middelen behandelt worden ivm het milieu, en gaat daardoor veel minder lang mee.quote:Op maandag 13 april 2015 22:24 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Vind t maar niks, een museumlijntje moet houten biels hebben, met verroest wiebelend spoor en kedengkedenggeluiden.
Zonder de kaart gezien te hebben; Julianatoren en Hellendoorn?quote:Op maandag 13 april 2015 23:56 schreef Prins_Pils het volgende:
Geinig, ik zie ook een hoop rondjes en krulletjes op rare plekken maar dat zijn dus alle pretparktreintjes
Wat zijn dat voor treintjes op de Veluwe en boven Almelo? Die zeggen me niks..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |