You're welcomequote:Op maandag 13 april 2015 15:56 schreef Toeps het volgende:
Ik was dit weekend wandelen in de Reuzenpijp, na een tip van iemand hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto's: http://www.toeps.nl/blog/2015/04/wandelen-door-de-reuzenpijp/
Ja, daarmee kun je als ProTour renner door gesloten overwegbomen heen rijdenquote:Op maandag 13 april 2015 16:03 schreef Yreal het volgende:
Is er in Frankrijk eigenlijk ook zoiets als een go-pass?
Duurt wel lang hequote:Op maandag 13 april 2015 14:35 schreef b2py het volgende:
Seinstoring Schiphol
De storing tussen Amsterdam en Schiphol is verholpen, maar hier heeft een trein defect gestaan wat een robuuste opstart bemoeilijkt. Houdt u rekening met extra uitval en extra drukte.
De storing tussen Amsterdam Zuid en Schiphol wordt op dit moment hersteld. Er rijden bussen in plaats van treinen. Verwachting is dat dit tot zeker 15.30 uur duurt.
De Intercity's tussen Eindhoven en Schiphol rijden van//tot Amsterdam Zuid. De intercity's Nijmegen-Schiphol rijden van/tot Utrecht. De Intercity's Zwolle-Den Haag Centraal worden omgeleid via Amsterdam Centraal.
Tussen Utrecht en Schiphol en tussen Amersfoort en Schiphol kunt het beste via Amsterdam Centraal reizen.
Houd nog rekening met minder treinen op de volgende trajecten:
Schiphol-Leiden (hier rijden bussen)
Schiphol-Amsterdam (zit in de opstartfase)
Schiphol-Hilversum (Omreizen via Amsterdam)
Schiphol-Utrecht (Omreizen via Amsterdam)
Schiphol-Almere-Zwolle (Omreizen via Amsterdam met omgeleide Intercity)
Internationale reizigers naar Brussel en Parijs:
Thalys en Intercity Brussel zijn weer opgestart
Via deze site houden wij u zo goed mogelijk op de hoogte.
De reisplanner wordt voortdurend bijgewerkt. Wij raden u aan kort voor vertrek uw reis te plannen.
Voor meer informatie kunt u terecht op de site van ProRail
Laatste update 14:15 uur
http://www.ns.nl/calamite(...)mheden-schiphol.html
Dat zou ik je zo niet durven zeggen. In het langeafstandsverkeer (Grandes Lignes) ben je overgeleverd aan marktprijzen en reserveringen. In het TER-verkeer heeft iedere regio z'n eigen productaanbod.quote:Op maandag 13 april 2015 16:03 schreef Yreal het volgende:
Is er in Frankrijk eigenlijk ook zoiets als een go-pass?
Het werkte ooit wel, de laatste tijd niet.quote:Op maandag 13 april 2015 14:29 schreef b2py het volgende:
`Dat is onzin, regelmatig een nieuwe geopend per mobiel..
Volgens mij al bijna een jaarquote:Op maandag 13 april 2015 17:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Het werkte ooit wel, de laatste tijd niet.
Duurt het niet lang dan?quote:Op maandag 13 april 2015 17:02 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat? Het was rond half 2 opgelost en toen is er een storing aan de Schinkelbrug ontstaan.
jammer dat dat weer zo moet werken. Wat dat betreft is de ns zo kut nog niet...quote:Op maandag 13 april 2015 17:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zou ik je zo niet durven zeggen. In het langeafstandsverkeer (Grandes Lignes) ben je overgeleverd aan marktprijzen en reserveringen. In het TER-verkeer heeft iedere regio z'n eigen productaanbod.
Zo kun je in Nord-Pas de Calais een kortingskaart (Pass Grand TER of zoiets) krijgen voor reizen in weekenden en op feestdagen. Voor een whopping ¤ 7 per jaar krijg je dan 50% korting op treintickets. Een persoon die met je meereist krijgt eveneens 50% korting, personen 3 t/m 5 reizen zelfs voor ¤ 0,10.
Hinder is relatief, er reden wel treinen alleen minder..quote:Op maandag 13 april 2015 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duurt het niet lang dan?De reizigershinder?
Koop er dan 1? Ja daar heb ik geen geld voor zei zequote:Ik haat de trein! En het zonnetje schijnt hier niet!!
Ik koop een auto!!!
Dat hangt van de financieringswijze af. Regionaal vervoer is gedecentraliseerd (maar de regio's mogen alleen bij SNCF inkopen), het intercitynetwerk is zwaar verlieslatend en wordt gesubsidieerd door de Franse nationale overheid.quote:Op maandag 13 april 2015 18:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
jammer dat dat weer zo moet werken. Wat dat betreft is de ns zo kut nog niet...
Dat kedeng kedeng is toch juist het mooie aan een stoomlijn?quote:Op maandag 13 april 2015 19:26 schreef greavy het volgende:
Ik mag aannemen dat ze daar ook wel mee bezig zijn. Het baanvak Simpelveld - Schin op Geul ligt er nu als nieuw bij, met betonnen dwarsliggers, thermietlassen enz (het ouderwetse kedeng-kedeng geluid is nu ook grotendeels pleite).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |