Buschauffeurquote:Op woensdag 15 april 2015 10:49 schreef b2py het volgende:
[..]
Hoe kan je nou chagrijnig zijn op zo'n dag? Ken weinig beroepen waarin je veel geile chicks de hele dag door tegen kan komen! Die hebben met dit weer nog minder aan!
Opgeheven en opnieuw ingelegd zo te zien.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:23 schreef b2py het volgende:
[..]
De IC Direct
http://ovtijden.com/arnu/rl/100934/2015-04-15T12:09:00+0200/
Docent.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:49 schreef b2py het volgende:
[..]
Hoe kan je nou chagrijnig zijn op zo'n dag? Ken weinig beroepen waarin je veel geile chicks de hele dag door tegen kan komen! Die hebben met dit weer nog minder aan!
quote:Op woensdag 15 april 2015 12:52 schreef Blistering het volgende:
Zat net in de IC Schiphol vanaf Apeldoorn om een dagje te gaan spotten daar. Blijkt er weer een storing te zijn.
Nu omgereisd via Amsterdam CSZit net in de sprinter naar Hoofddorp. Ooit zal ik Schiphol bereiken
Ja met die tieverituszooi moeten ze ook eens stoppenquote:Op woensdag 15 april 2015 13:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Opgeheven en opnieuw ingelegd zo te zien.
Rijdt er een keer wat, is het weer niet goedquote:Op woensdag 15 april 2015 14:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja met die tieverituszooi moeten ze ook eens stoppen
Ja, maar trein opgeheven/extra trein op t bord, ik snap het, jij snapt het, maar snap Jean met de Pet t ook?quote:Op woensdag 15 april 2015 14:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rijdt er een keer wat, is het weer niet goed
Die moet gewoon zijn trein op de borden zien staan, onder welk nummertje het vehikel ook kruiptquote:Op woensdag 15 april 2015 14:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, maar trein opgeheven/extra trein op t bord, ik snap het, jij snapt het, maar snap Jean met de Pet t ook?
Ja, met "EXTRA TREIN" erop...quote:Op woensdag 15 april 2015 14:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die moet gewoon zijn trein op de borden zien staan, onder welk nummertje het vehikel ook kruipt
Wat is dat 80 bovenin dat scherm?quote:Op woensdag 15 april 2015 14:25 schreef derLudolf het volgende:
Echt?? Betekent dit dat er daadwerkelijk geen storingen zijn of zijn ze gewoon niet bekend?
[ afbeelding ]
Batterij percentage vermoed ikquote:Op woensdag 15 april 2015 14:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Wat is dat 80 bovenin dat scherm?
Resterende capaciteit van de batterij.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Wat is dat 80 bovenin dat scherm?
Haha, sta alweer op de trein terug te wachtenquote:
Ja, het moet stukken duidelijker kunnen dan het nu gaat.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, met "EXTRA TREIN" erop...
Nu al zat van het spotten? Lijkt mij ook vet om een dagje te doenquote:Op woensdag 15 april 2015 14:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha, sta alweer op de trein terug te wachten
Ik kwam speciaal voor de A380 van Emirates en de Dreamliner van Arke. Die heb ik beide gespot dus ik ben tevredenquote:Op woensdag 15 april 2015 14:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nu al zat van het spotten? Lijkt mij ook vet om een dagje te doen
Ik ga over een paar weken een week in Frankrijk doorbrengen om te spotten. Maar dan ga ik voor TGV's, niet voor vliegtuigenquote:Op woensdag 15 april 2015 14:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nu al zat van het spotten? Lijkt mij ook vet om een dagje te doen
Ik moet vananavond de NS bellen met de vraag of ik voor de 2e keer op rij t voordeeltarief op dalvoordeel mag...zie er eenbeetje tegenopquote:Op woensdag 15 april 2015 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, het moet stukken duidelijker kunnen dan het nu gaat.
Waar?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ga over een paar weken een week in Frankrijk doorbrengen om te spotten. Maar dan ga ik voor TGV's, niet voor vliegtuigen
Ik spot vooral landbouwvoertuigenquote:Op woensdag 15 april 2015 15:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ga over een paar weken een week in Frankrijk doorbrengen om te spotten. Maar dan ga ik voor TGV's, niet voor vliegtuigen
Dat kan in Frankfurt ookquote:Op woensdag 15 april 2015 15:32 schreef Blistering het volgende:
Wil deze zomer nog wel even naar Frankfurt en Parijs. In Parijs kan ik dan ook gelijk ff wat TGV's spotten
Ohaiquote:Op woensdag 15 april 2015 16:24 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zomaar een fotootje uit de oude doos van Fles...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |