Ik zie enorm veel dezelfde nummers staan als in mijn lijst. Dat biedt hoop voor de uiteindelijke top-100.quote:
Ja, zeker, al is 2 noteringen nog maar zo-zo natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:02 schreef Kingstown het volgende:
Ik zie enorm veel dezelfde nummers staan als in mijn lijst. Dat biedt hoop voor de uiteindelijke top-100.
9 nummers uit jouw top-25 heb ik ook. Heb zelf ook niet tactisch gestemd en door het 1 nummer per artiest wat ik me heb opgelegd zijn bijvoorbeeld Holidays in the Sun, One Step Beyond en Orgasm Addict uit mijn lijst gevallen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:07 schreef ranja het volgende:
Ja, zeker, al is 2 noteringen nog maar zo-zo natuurlijkGelukkig hebben we meer medestanders bij sommige nummers
Tja, ik heb dan weer bij Bowie en Billy Joel een nummer dat niemand anders heeft tot nu toequote:Op dinsdag 28 april 2015 16:16 schreef Kingstown het volgende:
Bij The Damned heb ik al helemaal het verkeerde nummer gekozen als ik de andere lijsten zie.
Waarom heb je eigenlijk wel 2 keer hetzelfde nummer?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
het 1 nummer per artiest wat ik me heb opgelegd
Ik had ze ook bijna beide maar het origineel heeft het net niet gehaaldquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom heb je eigenlijk wel 2 keer hetzelfde nummer?
Was mij ook al opgevallen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je nog 1 keer zo'n lastige vraag stelt, dan zet ik White Soxx op nummer 1 in mijn jaren 80 lijst.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb net Soviet Sex aan de 80's lijst toegevoegd.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:13 schreef cafca het volgende:
ik heb net You Really got me now aan de Eighties shortlist toegevoegd.
Je gaat steeds verder van het juiste decennium afzittenquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:37 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb net Soviet Sex aan de 80's lijst toegevoegd.![]()
Al was het alleen maar vanwege die geile Ellen ten Damme clip.
Hoezo dat, hou je niet zo van 80s-muziek?quote:Op woensdag 29 april 2015 21:56 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Mooie lijsten zie ik hier voorbij komen
Ik wacht trouwens al met smart op de lijstjes van de jaren 80, maar ik vrees dat die me ongelooflijk veel tijd gaat kosten![]()
Juist wel, daarom zal de lijst van 100 nummers een echte uitdaging worden.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoezo dat, hou je niet zo van 80s-muziek?
Er zijn maar weinig zekerheden in het leven, maar de kans is denk ik wel aanwezig dat iemand na dit toernooi de 80's op gaat pikken. En dan mogelijk de 90's en de 00's ook nog??quote:Op donderdag 30 april 2015 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb zomaar een vermoeden dat het 80s toernooi 2 keer zo snel gaat lopen.
(komt die eigenlijk wel op zeker?)
Ik kom er net achter dat mijn nummer 1 van de 80's pas in 2004 is uitgebracht.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je gaat steeds verder van het juiste decennium afzitten
Mijn #1 is dan Crystal van New Orderquote:Op zondag 3 mei 2015 10:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat mijn nummer 1 van de 80's pas in 2004 is uitgebracht.![]()
Sommige bands zitten in mijn geheugen zo vastgeplakt aan een bepaald decennium, dat de realiteit ondenkbaar is.
Nou, ik zie toch wel enigzins een rode draad in je lijst ontstaanquote:Op zondag 3 mei 2015 16:32 schreef Sovjet het volgende:
Bij deze mijn lijstje... was best lastig om zo'n lange lijst te maken gezien ik een jaren 80 kind ben. Heb dus ook meer met muziek uit de jaren 80's, 90's, 00's en 2010's. Vind dat ik een redelijk nette lijst gemaakt heb. Ik heb overigens een zeer brede muzieksmaak qua genres dus echt alles staat door elkaar. Heb niet echt een bepaalde genre wat echt mijn favo is...
004 | [ afbeelding ] | Focus - Tommy (1971)
031 | [ afbeelding ] | Earth & Fire - Weekend (1979)
Bedankt voor het compliment. Ik hou van overzichtelijkheid en netheid... besteed altijd veel aandacht aan dit soort lijstjes. En over Wales en Engeland apart... Eigenlijk wel ja... maar zie toch wel enigszins verschil met Wales. Daarnaast is het erg makkelijk om snel de Schotse artiesten ertussen uit te pikken en bij de artiesten uit Wales is het wat lastiger.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:39 schreef cafca het volgende:
Leuke lijst, Sovjet!
Mooi veel aandacht aan besteed ook.
Alleen.....
Als je [ afbeelding ] gebruikt, moet je daar eigenlijk [ afbeelding ] en [ afbeelding ] tegenover zetten
Over nummer 4. Dat is inderdaad de bedoeling, of mag dat niet? Het 'tussenstuk' is ook apart geplaatst op verschillende cd's.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, ik zie toch wel enigzins een rode draad in je lijst ontstaan
Wat betreft #4: dat is een fragment van 1.45 uit een nummer van een lp-kant? dat is je bedoeling?
Wat betreft #31: opvallend dat je juist die kiest; gezien je focus, alquin e.a. zou ik meer oudere nummers van E&F verwachten
Grootste gedeelte is zo gezien inderdaad rock (hard rock, progressive rock, country rock, en andere stromingen) maar heb ook best wel aardig wat Jazz, Soul, Pop, Reggae, Beat en wat New Wave erin staan.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, ik zie toch wel enigzins een rode draad in je lijst ontstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |