Je krijgt bij Ryanair inderdaad helemaal niks. Vlucht geboekt van Londen naar Eindhoven en weer terug. De terugreis is gewoon regelrecht een ramp. Ze verschuiven de vertrektijd naar een uur eerder. Nou tot zover geen probleem als het 1 malig is.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Makkelijk. Zo lang reizigers eerst naar prijs kijken en daarna (op afstand) de rest gebeurd dat ja.
Kijk maar naar het succes van Ryanair, Easyjet etc. etc.
Je krijgt niets maar het kost ook niets. En die twee zijn nu de grootste maatschappijen van Europa geworden.
(qua passagiers, Ryanair de grootste, gevolgd door Lufthansa en Easyjet)
Hm Ryanair heb ik eigenlijk nog maar 1x mee gevolgen, ging prima. Easyjet gaat altijd prima, qua service kun je het beste bellen na de Engels servicedesk trouwens. Die wijzigen een hoop kostenloos en snel voor je mocht het nodig zijn (bv verkeerde doopnamen etc)quote:Op donderdag 16 april 2015 13:31 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Je krijgt bij Ryanair inderdaad helemaal niks. Vlucht geboekt van Londen naar Eindhoven en weer terug. De terugreis is gewoon regelrecht een ramp. Ze verschuiven de vertrektijd naar een uur eerder. Nou tot zover geen probleem als het 1 malig is.
Heb ik vervolgens even gebeld naar ze, want ik moet natuurlijk ook vervoer regelen om daar te komen. Zou echt om deze tijd blijven staan blabla.
Vervolgens komen ze 2 dagen terug nogmaals met de melding dat hun vertrektijd is aangepast. Nu nogmaals 2 uur eerder.
Ik boos gebeld met hun want ik had nu al mijn vervoer gereserveerd. Dat was allemaal mijn probleem, kosten zijn ook voor mij. Ik kan dus gewoon niet om die tijd want ik ben dan nog in een bespreking.
Zeggen ze; ja, u kunt de vlucht omboeken naar een dag eerder of later. De prijsverschillen in vlucht zijn voor u. Wat zou neerkomen op 30 euro meer.
Wat een ontzettende trieste grafmaatschappij. Hun veranderen het en dan mag ik godverdomme extra gaan betalen. Hoop dat ze failliet gaan.
Blijf ik ook op hopen maar zal wel niet gebeuren vrees ik. Eerder drukken ze de aangenamere maatschappijen uit de markt of dwingen ze die om net zo kut te worden.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:31 schreef Carlos93 het volgende:
Je krijgt bij Ryanair inderdaad helemaal niks. [...] Wat een ontzettende trieste grafmaatschappij. Hun veranderen het en dan mag ik godverdomme extra gaan betalen. Hoop dat ze failliet gaan.
Correctie, geen Wifi maar Airfi.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:14 schreef FredvZ het volgende:
Arke schijnt deze zomer alle toestellen te voorzien van wifi.
Arke kennende zal het wel vast wel weer knaken gaan kosten om er ook gebruik van te kunnen maken.
Bronquote:Arkefly gaat Airfi-routers installeren in alle vliegtuigen van de vloot zodat reizigers tijdens de vlucht via hun eigen tablet of smartphone toegang hebben tot kranten, magazines, e-books, games, nieuws, de menukaart en belastingvrije artikelen.
Het gaat dus nadrukkelijk niet om inflight wifi, maar om het zogeheten single WiFi network in cabin.
quote:Volgens mij zijn ze daar mee de eeste in Nederland? Of kan je al bij andere Nederlandse maatschappijen gebruik maken wifi?
En KLM heeft op 1 toestel Wifi; een 777-300ER (PH-BVF), samen een 777-300ER (F-GSQY) van Air France.quote:De dienst is niet nieuw in de Nederlandse markt. Ook Corendon en Transavia bieden de service. Daarnaast biedt ook Estonian Air sinds kort Airfi.
Satelliet.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:23 schreef derLudolf het volgende:
Waar halen ze dat internet v signaal weg dan?
quote:Report: Atlas B742 at Dusseldorf on Jan 24th 2005, overran runway on landing
The aircraft came to a stop about 580 meters/1900 feet past the runway end after colliding with the localizer antenna. The captain ordered the fire drill. After both fire bottles were discharged engine #2 still indicated on fire, the crew decided to evacuate the aircraft. Tower confirmed seeing fire, then advised the doors were blocked from the outside and queried whether the crew could evacuate on a different route. The crew exited the aircraft through the electric and electronics compartment and down near the nose gear. First fire engines arrived at the aircraft 5 minutes after the overrun.
Ja, en vanwege o.a. veiligheid.quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:14 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand waarom piloten de zichtbaarheid van hun vliegtuig kunnen uitschakelen? Zoals bij dat Malaysia verhaal. Wat is het nut ervan? En ik dacht dat de piloten zelfs de zuurstoftoevoer voor de passagiers kunnen afsluiten. Klopt dat, en zo ja.....Waarom?
Eindhoven is inderdaad al een klacht opzich, maar moest toch in die buurt zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:51 schreef wiijntje het volgende:
Je krijgt bij Ryanair inderdaad helemaal niks. Vlucht geboekt van Londen naar Eindhoven en weer terug.
Naar Eindhoven....
Thanks voor de aanvulling. Ik vond het ergens al verdacht dat Arke/TUI met internet in het vliegtuig zou komen, maar je weet het tegenwoordig maar nooit.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Correctie, geen Wifi maar Airfi.
[..]
Bron
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En KLM heeft op 1 toestel Wifi; een 777-300ER (PH-BVF), samen een 777-300ER (F-GSQY) van Air France.
Schijnt best wel een drama te zijn dat het slecht presteert (verouderd, storingen); niet geheel verrassend want AF/KLM begon in april 2013 en er lijken totaal geen vorderingen te zijn.
quote:The April 28, 1969, issue of Aviation Week & Space Technology carried an 11-page special photo report detailing the Boeing 747 assembly process, with photos of the second and third aircraft on the production line at Everett, as well as photos of the first 747-100 being inspected after its first flight.
Dit:quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:36 schreef Iemand91 het volgende:
Enne, dit is ook wel heel erg gaaf.
Kennen we dit incident nog?
quote:
https://twitter.com/HarrietTolputt/status/414884728605405184quote:Harriet Tolputt@HarrietTolputt
BA plane crash
EHEH is een top veldquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:51 schreef wiijntje het volgende:
Je krijgt bij Ryanair inderdaad helemaal niks. Vlucht geboekt van Londen naar Eindhoven en weer terug.
Naar Eindhoven....
quote:Yes! This shot is real, and not from inside a cockpit, either. Royal Netherlands Air Force F-16 pilot and avid skydiver Joost Luysterburg of Performance Designs is going to tell you exactly how this crazy encounter came to pass.
Ik zie Den Helder.quote:Op zondag 19 april 2015 19:36 schreef Iemand91 het volgende:
Another boring day flying an F-16… NOT!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een mooie:
[ afbeelding ]
Ik wou idd net vragen, roast chicken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |