Ik denk dat de n.16 teveel kwaliteit heeft om te verliezen. Zeker gezien het schema waarin de n.16 terecht gaat komenquote:Op zondag 12 april 2015 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles uit die 3rde wereld provincie dan
Esther Bitterbal.quote:Op zondag 12 april 2015 22:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik wilde een grap maken nu over Jan Everse en bitterballen en Esther Bal maar t lukt me niet
Dank jequote:Op zondag 12 april 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Esther Bitterbal.
Hier heb je er een.
Wat een held is dat. Heeft eigenhandig RKC gered. In een verschrikkelijke privé-situatiequote:Op zondag 12 april 2015 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor directeur Oversier zijn die wonderen al de wereld uit
(dochtertje dood)
Die man moet gewoon een standbeeld krijgen daar. niet die idioot Mandemakersquote:Op zondag 12 april 2015 22:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat een held is dat. Heeft eigenhandig RKC gered. In een verschrikkelijke privé-situatie
madquote:Op zondag 12 april 2015 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Chery is nog steeds zwaar overschat
Nou Mandemakers heeft RKC ook behoorlijk geholpen in het verleden.quote:Op zondag 12 april 2015 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die man moet gewoon een standbeeld krijgen daar. niet die idioot Mandemakers
Waarom nu niet meer? had zeker door dat ie er geen geld aan kan verdienenquote:Op zondag 12 april 2015 22:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nou Mandemakers heeft RKC ook behoorlijk geholpen in het verleden.
Ja PSV was super eerste kwartier.quote:Op zondag 12 april 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
PEC was de eerste 20 minuten vreselijk slecht.
Ze hebben vier kansen gehad.
Ik zal niet ontkennen dat Mandemakers een handige zakenman is maar hij heeft RKC echt ontzettend geholpen de afgelopen jaren dus ik kan niks kwaads over die man zeggen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom nu niet meer? had zeker door dat ie er geen geld aan kan verdienen
Jullie beste speler is PSV-jeugd.quote:
Klaassen komt niet uit de PSV-jeugd, volgens mij.quote:Op zondag 12 april 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie beste speler is PSV-jeugd.
HK Kópavogur-jeugd.quote:Op zondag 12 april 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie beste speler is PSV-jeugd.
quote:Op zondag 12 april 2015 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wenger had vertrouwen, Persie snitchte 'm naar de concurrent.
quote:Op zondag 12 april 2015 22:56 schreef superniger het volgende:
Types als Depay moet je niet willen in je team.
Totaal verkeerde mentaliteit heeft hij.
Ik vind hem ook nogal overdreven idd.quote:Op zondag 12 april 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik erger me dood aan die hele Kuyt hype.
Hij gaat gewoon voldoen aan de verwachtingenquote:Op zondag 12 april 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2015 22:56 schreef superniger het volgende:
Types als Depay moet je niet willen in je team.
Totaal verkeerde mentaliteit heeft hij.
Lekker man, hoe groter de verwachtingen nu, hoe groter de teleurstelling straks als Feyenoord met hem nog steeds geen potten kan breken.quote:Op zondag 12 april 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Feyenoord kampioen worden volgend jaar, ja?quote:Op zondag 12 april 2015 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon voldoen aan de verwachtingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |