In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Maar dankzij de melk ging het verder prima?quote:Op zondag 12 april 2015 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit merkte ik toen ik vanmiddag een rondje fietste.
Mijn melk was op (ik moest dat gisteren verwerken in een bepaald gerecht), dus ik kwam geen meter vooruit.quote:Op zondag 12 april 2015 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dankzij de melk ging het verder prima?
Van mij wel.quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij reed lek op een cruciaal moment.
Jullie worden overal genaaid. Dat heb je aan de jaren '80 te danken.quote:Op zondag 12 april 2015 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ADO is ook genaaid in Deventer.
Nee, ik lieg hier voor het oog van de hele wereld. Ik ontken alles wat er vanmiddag is gebeurd.quote:
De overwinning van FC Groningen vandaag zal je vast nieuwe kracht geven voor morgenquote:Op zondag 12 april 2015 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn melk was op (ik moest dat gisteren verwerken in een bepaald gerecht), dus ik kwam geen meter vooruit.
Sparta is wel leuk jaquote:Op zondag 12 april 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat De Graafschap/Sparta in het stuk van GAE goede zaken gaat doen. Ik krijg nu al rillingen van het zestiende eeuwse Jan Louwersstadion.
Net als AZ in 2009quote:Op zondag 12 april 2015 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
Dat FC Twente kampioen werd in 2010 is natuurlijk ook gewoon belachelijk.
Topnummerquote:Op zondag 12 april 2015 22:31 schreef Max23 het volgende:
Als ik Bert zie moet ik altijd hier aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |