Haha klopt... Over zulke dingen gewoon niet nagedacht ook toen ik dat hout bestelde een goed half jaar geleden...quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oei, dit zijn wel ellendige punten om van gedachte te veranderen (iets te herkenbaar ook).
Ben wel benieuwd of je zaagskills zo pro zijn dat je uit de hand alle gordingen netjes recht zaagt.
Mij lukt dat iig. niet.
Inderdaad goed geluktquote:
Het lijkt op een "eerder model" Bahco...quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
Stuk gereedschap gekocht.. alleen Hoe het heet.. en wie t ooit gemaakt heeft...?
Ploatjes:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand Een idee?
Die heb ik ook. Fijne zaag!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:51 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Haha klopt... Over zulke dingen gewoon niet nagedacht ook toen ik dat hout bestelde een goed half jaar geleden...
Maargoed, net deze gekocht:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd..
Haha, ik heb een afkortzaag, handzaag en decopeerzaag.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:12 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Inderdaad goed gelukt![]()
Die zaag heb ik ook. Al jaren veel plezier van![]()
Maareh... Heb je die hele garage gebouwd zonder decoupeerzaag, afkortzaag of handzaag?! Das op zich toch wel apart te noemen, hoe heb je dan tot nu toe alles gezaagd?
[edit]
[..]
Het lijkt op een "eerder model" Bahco...
Maar hoe kun je de maat instellen? Ik zie niets zitten waardoor het ding variabel in te stellen is. En ook lijkt het alsof het "handvat" draaibaar is t.o.v. de bek. Geen idee waarvoor dat is... Ben wel benieuwd eigenlijk
En jij had toch een Bosch invalzaag gekocht voor weinig? Maar dat heb je in deze balken weinig aan natuurlijk (qua zaagdiepte) denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:32 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Haha, ik heb een afkortzaag, handzaag en decopeerzaag.alleen de decopeerzaag is een lidlding, niet helemaal haaks, mn handzaag is ook meuk en de gordingen liggen er al in dus aan mn afkortzaag heb ik niks in deze situatie. :p
Dan zaag je te weinig of hij is goed botquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:12 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Inderdaad goed gelukt![]()
Die zaag heb ik ook. Al jaren veel plezier van![]()
Maareh... Heb je die hele garage gebouwd zonder decoupeerzaag, afkortzaag of handzaag?! Das op zich toch wel apart te noemen, hoe heb je dan tot nu toe alles gezaagd?
[edit]
[..]
Het lijkt op een "eerder model" Bahco...
Maar hoe kun je de maat instellen? Ik zie niets zitten waardoor het ding variabel in te stellen is. En ook lijkt het alsof het "handvat" draaibaar is t.o.v. de bek. Geen idee waarvoor dat is... Ben wel benieuwd eigenlijk
Ja, die heb ik ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En jij had toch een Bosch invalzaag gekocht voor weinig? Maar dat heb je in deze balken weinig aan natuurlijk (qua zaagdiepte) denk ik.
Achzo, jaja I seequote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:32 schreef Makrolon het volgende:
Haha, ik heb een afkortzaag, handzaag en decopeerzaag.alleen de decopeerzaag is een lidlding, niet helemaal haaks, mn handzaag is ook meuk en de gordingen liggen er al in dus aan mn afkortzaag heb ik niks in deze situatie. :p
Hmzzz, ik moet eerlijk toegeven dat ik hem inderdaad niet super vaak en/of super lang gebruikquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:36 schreef bleiblei het volgende:
Dan zaag je te weinig of hij is goed bot.
Heb in de afgelopen 4 jaar toch wel een Bahco-zaag of 3 versleten.
Ze zijn wel erg fijn overigens. Vooral die met coating vind ik erg fijn.
14,4 V accu's passen nooit in een 18 V machinequote:Op donderdag 21 mei 2015 18:29 schreef techcom het volgende:
Wie kan en wil me helpen met de volgende vraag?
Ik heb dus 2x 14,4 volt accu's van 3.0 Ah van Hitachi, ze lijken in beide machines te passen..
http://www.gereedschapcen(...)vendraaier-body.html en
http://www.toolnation.nl/(...)oormachine-body.html
maar... kan ik die accu ook gebruiken in een 18 volt machine??
Lijkt me dat het niet veel moet uitmaken, maar ik twijfel en kan nergens wat vinden.
Maar welke zouden jullie kiezen voor het gewone schroefwerk wat bestaat uit wat plaatmateriaal en wat balkhout aan elkaar te knopen?
Gefeliciteerd met je aankoopquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:56 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb helemaal geen handzaag
Vandaag mijn nieuwe speeltje opgehaald (die achterste). Tering wat een brute kracht, met een 12mm zo door azobe
[ afbeelding ]
Hmmm, bizar.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:19 schreef techcom het volgende:
Nou... Daar wil ik je graag even tegenspreken. Wij hebben slijptolletjes op accu van Hitachi en daar passen ze beide in, en doen ze het ook gewoon. Vandaar dus mijn vraag over die slagschroevendraaier.
Panasonic heeft ook diverse machines voor 14,4 en 18 voltquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:52 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hmmm, bizar.
Maar werkt zo'n machine dan ook optimaal ?
Bij makita passen ze i.i.g. niet..
Maar zijn die accu's onderling uitwisselbaar tussen het 14,4 en 18 volt systeem.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:00 schreef densmee het volgende:
[..]
Panasonic heeft ook diverse machines voor 14,4 en 18 volt
En zo leer ik alle dagen weer wat bij; Makita heeft dat namelijk niet, daar passen de 14,4V accu's niet op 18V machines en vice versaquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:07 schreef densmee het volgende:
jep https://panasonic-powerto(...)5_flexibility_nl.pdf
Hij zal minder toeren halen en dus minder koppel. Maar werken, waarom niet. Allemaal moderne microprocessor apparaten die zich aanpassen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:52 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hmmm, bizar.
Maar werkt zo'n machine dan ook optimaal ?
Bij makita passen ze i.i.g. niet..
De Makita BMR 100 werkt wel op zowel 14,4V als 18Vquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:16 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En zo leer ik alle dagen weer wat bij; Makita heeft dat namelijk niet, daar passen de 14,4V accu's niet op 18V machines en vice versa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |