Haha ja dat is ook mooi, maar ik moet er ook nog wat in kwijt kunnen he.... Keuken is te klein voor een praktische indeling zonder bovenkastjes. Onder heb ik maar 1 gootsteenkast en 1 ladeset.... Probeer daar al je pannen, borden, glazen, bekers, kookspullen maar eens in op te bergen!quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:34 schreef RAVW het volgende:
mooie keuken, alleen jammer van die bovenkastjes, waarom niet gewoon weglaten
voorbeeld (deze vind ik persoonlijk heel mooi , en zou hem zelf zo willen hebben )
[ afbeelding ]
of doe zo iets
[ afbeelding ]
Laten wij nou net iets meer dan 3 lades en een gootsteenkastje hebben...quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:57 schreef laziness het volgende:
Realiteitszin is ook wat. Niemand kan enkel met 3 lades en een gootsteenkastje af.
Trouwens lekker belangrijk dat een ander bovenkastjes niet mooi vindt.
Ik vind het een goede indeling voor de kleine ruimte.
Bweuh, echt?quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Je stucwerk wil je, afhankelijk van de dikte, toch zeker 1 a 2 weken laten drogen. Of ze moeten de keuken tegen de kale stuclaag aan zetten, dan moet je de afwerking daarvan achteraf doen.
wel mooi .. maar deze is wel groter dan die ik heb mijn keuken is maar klein ( 3 kasten oprij.. maar goed ik kan er dan wel in zitten en heb zelf een dressoir er instaan voor mijn koffie/ senseo en ovens er op te zettenquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:40 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Laten wij nou net iets meer dan 3 lades en een gootsteenkastje hebben...
[ afbeelding ]
We hebben dan wel weer voor een extra hoog hangkast gekozen.
Gaat prima hoor !
Google eens op droogtijd stucwerkquote:Op zondag 16 augustus 2015 19:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Ach, wel of geen bovenkasten... In een riante villa zou ik ook niet veel hoge kasten kiezen, ik zie het optische voordeel wel! Maar ik kijk er wel naar uit, ruimte is een probleem op onze benedenverdieping dus ik ben voor dit huis blij met deze opstelling!
[..]
Bweuh, echt?toch eens met montagebedrijf overleggen hoe zij dat in gedachten hadden dan. Heb weinig zin om achteraf te verven, verfspetters in de keuken enzo.... Die man had tegen mij 3-5 dagen gezegd. Mopper...
Ligt aan de toepassing, voor poederende ondergronden staat er in ieder geval op dat je gereedschap meteen met terpentine moet reinigen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:52 schreef Gieliovd het volgende:
Voorstrijk is eigenlijk altijd een acrylaatdispersie in water en geen oplosmiddelen.
Het is wel behoorlijk kut dat net de standleiding en enkele waterleidingen in zo'n raar koofje zitten..quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:33 schreef cvboer2 het volgende:
Gaat een loodgieter zeker twee dagen werk aan hebben. Wel balen dit..
Dat zal ongetwijfeld een reden hebben. Wat zit er boven de keuken?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het is wel behoorlijk kut dat net de standleiding en enkele waterleidingen in zo'n raar koofje zitten..
De badkamer. Recht boven de afvoer zit ook de wc.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:00 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld een reden hebben. Wat zit er boven de keuken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |