SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door KingRoland op 12-04-2015 18:37:20 ]graag op anoniem
Wytse heeft dat door gebeld.quote:Op zondag 12 april 2015 18:28 schreef Sked het volgende:
Knap dat Vincent Schildkamp in zijn bezemkast ziet hoe de schouders van de City spelers erbij hangen
Paar ton per week, ik denk dat medelijden niet echt nodig isquote:Op zondag 12 april 2015 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zullen Falcao en Di Maria zich voelen ?
Heerlijk. Die kijken elke dag even op de bankrekening.quote:Op zondag 12 april 2015 18:34 schreef Pedroso het volgende:
gemotiveerd hoop ikquote:Op zondag 12 april 2015 18:34 schreef Pedroso het volgende:
twitter:GaryLineker twitterde op zondag 12-04-2015 om 18:34:29Doubt Louis Van Gaal at your peril. Proven winner over and over again. reageer retweet
Belachelijke aankopen, vraag me af of ze op voorspraak van Van Gaal gehaald zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 18:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Paar ton per week, ik denk dat medelijden niet echt nodig is
quote:Op zondag 12 april 2015 18:36 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:GaryLineker twitterde op zondag 12-04-2015 om 18:34:29Doubt Louis Van Gaal at your peril. Proven winner over and over again. reageer retweet
madtwitter:OliPriceBates twitterde op zondag 12-04-2015 om 18:35:39@GaryLineker what's he won this year then Gary? A game? reageer retweet
Geen makkelijk programma. Arsenal-thuis wordt een interessante potquote:Op zondag 12 april 2015 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
2e plek zit er nog wel in.
Dat doen alleen echte bazen zoals Kah.quote:Op zondag 12 april 2015 18:40 schreef Sked het volgende:
Als ik Falcao was zou ik weigeren in te vallen
Haha, dat was legendarisch ja.quote:Op zondag 12 april 2015 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doen alleen echte bazen zoals Kah.
quote:Op zondag 12 april 2015 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]madtwitter:OliPriceBates twitterde op zondag 12-04-2015 om 18:35:39@GaryLineker what's he won this year then Gary? A game? reageer retweet
twitter:
Fellaini was anderhalf jaar lang een miskoopquote:Op zondag 12 april 2015 18:52 schreef Brecht35 het volgende:
Hoezo? Zijn er hier al Nederlanders die kunnen accepteren dat Fellaini een aanwinst is voor United? Laatste keer dat ik checkte was er nog geen enkele namelijk..
Is dat de echte KingRoland?quote:
Langetermijnsucces.quote:Op zondag 12 april 2015 18:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Fellaini was anderhalf jaar lang een miskoop
Ik heb altijd geloofd in het Van Gaal effect.quote:Op zondag 12 april 2015 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland en ik hebben altijd in van Gaal geloofd trouwens
Dat deden er wel meer hier.quote:Op zondag 12 april 2015 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland en ik hebben altijd in van Gaal geloofd trouwens
Ik denk wel dat hij rijp is om doorgeselecteerd te worden als basisspeler. Ik denk namelijk niet dat je snel de CL wint met een Fellaini in de as.quote:Op zondag 12 april 2015 18:52 schreef Brecht35 het volgende:
Hoezo? Zijn er hier al Nederlanders die kunnen accepteren dat Fellaini een aanwinst is voor United? Laatste keer dat ik checkte was er nog geen enkele namelijk..
Engelse clubs komen gewoon te kort voor de CL, met of zonder Fellaini.quote:Op zondag 12 april 2015 18:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij rijp is om doorgeselecteerd te worden als basisspeler. Ik denk namelijk niet dat je snel de CL wint met een Fellaini in de as.
Nou, qua (toekomstige) financiën is het een kwestie van tijd voordat Engeland weer Europa aan het domineren is.quote:Op zondag 12 april 2015 18:57 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Engelse clubs komen gewoon te kort voor de CL, met of zonder Fellaini.
Van Gaal was ook lange tijd aan het kutten. Dat Van Persie geblesseerd uitviel was een blessing in disguise.quote:
Als ze dat geld eens verstandig gaan investeren wel ja.quote:Op zondag 12 april 2015 18:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, qua (toekomstige) financiën is het een kwestie van tijd voordat Engeland weer Europa aan het domineren is.
linksacter uitstekend, middenveld nietquote:
Die maakt wel het verschil ja, verder is het niet echt veel, was de lamme tegen de blinde en dat met zulke begrotingen, wel een lekker tempo.quote:
Ja natuurlijk, wat had je anders verwacht?quote:Op maandag 13 april 2015 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
Krijgt die van Gaal het zooitje toch nog op de rit.
Gaf een assist en twee voorassists, als het goed is. Maar met snelle rechtsbuitens heeft hij inderdaad moeite. Voetballend is hij 10* beter dan Shaw.quote:Op maandag 13 april 2015 11:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Blind was maar matig gister hoor.
Ik denk dat door toeval de puzzelstukjes in elkaar vielen: blessure Van Persie, rode kaart Di Maria....quote:Op maandag 13 april 2015 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
Krijgt die van Gaal het zooitje toch nog op de rit.
Knap hoor, volgend jaar prijzen gaan oogsten.
Dat de pleurisbende die Moyes achter had gelaten van Gaal ging breken.quote:Op maandag 13 april 2015 13:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat had je anders verwacht?
Welnee joh, De Meester zou het uiteindelijk altijd wel aan de praat hebben gekregen.quote:Op maandag 13 april 2015 14:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat de pleurisbende die Moyes achter had gelaten van Gaal ging breken.
Al is het maar omdat je met zoveel kwaliteit ooit eens moet gaan winnenquote:Op maandag 13 april 2015 14:07 schreef Downwards het volgende:
[..]
Welnee joh, De Meester zou het uiteindelijk altijd wel aan de praat hebben gekregen.
En zelfs zo nu en dan een hele redelijke helft spelen.quote:Op maandag 13 april 2015 14:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Al is het maar omdat je met zoveel kwaliteit ooit eens moet gaan winnen
Mwah, daarvoor was het allemaal te statisch, Falcao heeft de vorm nog niet echt, en DiMaria blijkbaar ook niet. Mata werd een beetje afgeschreven aan het begin van het seizoen maar zelf nooit goed begrepen waarom, en wat ik een poos geleden hier al schreef heb je met Fellaini iemand die altijd wel zorgt voor beweging en dat dus mensen uit positie gaan/moeten lopen, wat je nodig hebt, helemaal wanneer het voorheen dus veels te statisch en voorspelbaar was wat Utd liet zien.quote:Op maandag 13 april 2015 14:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Louis
Gewoon lachend je duurste spelers op de bank zetten om te laten zien hoe groot je Zelf bent
Persie is zeer waarschijnlijke te dikke matties met von gaal.quote:Op maandag 13 april 2015 15:22 schreef Downwards het volgende:
Ben benieuwd of Louis het nu ook min of meer zo laat staan de resterende 6 wedstrijden. Denk dat het team er helemaal niet bij gebaat is om bijv. Van Persie weer in te passen. Rooney als spits, met daarachter Young, Fellaini, Herrera en uiteraard Mata lijkt momenteel een garantie voor resultaten en redelijk voetbal.
Volgens mij speelde hij thuis tegen Arsenal voor het eerst centraal vanaf het begin. Dat is een week of 3 geleden. De week ervoor speelde hij daar ook een tijdje tegen Everton (nadat Coloccini rood had gekregen).quote:Op maandag 13 april 2015 20:36 schreef Morendo het volgende:
Hoe lang speelt Janmaat al geen back meer?
Daarom, ik dacht ik meld het even.quote:
Een behoorlijk rechts kamerlid idd. Wie weet.quote:Op maandag 13 april 2015 21:10 schreef Downwards het volgende:
Met Janmaat als rechtsback was dit nooit gebeurd.
Goed seizoen gedraaidquote:Op maandag 13 april 2015 21:20 schreef Downwards het volgende:
Misschien kan Siem de Jong op de laatste speeldag nog een kwartiertje meedoen.
Nooit geweten dat hij en zijn broertje in Zwitserland zijn geboren.quote:Op maandag 13 april 2015 21:20 schreef Downwards het volgende:
Misschien kan Siem de Jong op de laatste speeldag nog een kwartiertje meedoen.
Sinds Carver de weg kwijt is(altijd).quote:Op maandag 13 april 2015 20:36 schreef Morendo het volgende:
Hoe lang speelt Janmaat al geen back meer?
Naar welke man luisteren jullie?quote:
Je mist een Shearer he?quote:Op maandag 13 april 2015 21:47 schreef Downwards het volgende:
Zeg John, als je Shearer nog had gehad, had je hem dan opgesteld?
Straks op de terugwegquote:Op maandag 13 april 2015 22:03 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vraag me af in welke minuut ze dat bij Newcastle doorkrijgen.
Is Shearer nog dan?quote:Op maandag 13 april 2015 21:47 schreef Downwards het volgende:
Zeg John, als je Shearer nog had gehad, had je hem dan opgesteld?
Ze klapten net wel allemaalquote:Op maandag 13 april 2015 22:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jezus, wat een dode sfeer op Anfield.
Hij lijkt er niet erg content meequote:Op maandag 13 april 2015 22:41 schreef Downwards het volgende:
Wat zou de commentator eigenlijk van het optreden van de arbiter vinden?
Hoe speelden ze, klote?quote:Op maandag 13 april 2015 22:51 schreef Sked het volgende:
De situatie van Newcastle begint nu toch zorgelijk te worden
Bournemouth moet nog tegen Reading, Sheffield, Bolton en Charlton.quote:Op maandag 13 april 2015 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog vier wedstrijden te gaan. Morgen en woensdag de 43ste speelronde
Hmmm ik wil Derby en Ipswich... Stief en Mickquote:Op maandag 13 april 2015 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog vier wedstrijden te gaan. Morgen en woensdag de 43ste speelronde
Gelukkig hebben we het gifje nog:quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:04 schreef alors het volgende:
[..]
Hmmm ik wil Derby en Ipswich... Stief en Mick
Ik verwacht het ook, al is Chelsea ook niet bepaald top de laatste tijd, en LS Man Utd ze écht pijn kan doen en daarmee wellicht wat onzekerheid kan scheppen in die organisatie, dan kan het nog leuk worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:47 schreef Downwards het volgende:
Denk dat José het beoogde puntje wel gaat pakken tegen Louis.
Nope, maar zou het op zich wel toejuichen als Herrera morgen op de plek van Carrick speelt en ervoor Mata, Fellaini (misschien ook wat defensiever dan normaal), Di Maria, Young en Rooney in de spits. Het zou ook nog zomaar kunnen dat hij Rooney als defensieve middenvelder opstelt; ben erg benieuwd wat we morgen te zien krijgen.quote:
Louis van Gaal en de Engelse taal, het zijn twee grootheden die moeilijk samengaan. Gisteren maakte de topcoach zijn zoveelste verspreking, toen hij op een persconferentie vooruitblikte op de topper tegen Chelsea.quote:
wortels zijn toch juist goed voor je ogen?quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Louis van Gaal en de Engelse taal, het zijn twee grootheden die moeilijk samengaan. Gisteren maakte de topcoach zijn zoveelste verspreking, toen hij op een persconferentie vooruitblikte op de topper tegen Chelsea.
Het ging mis toen Van Gaal zijn speler Michael Carrick wilde benoemen. ,,and eeuh.. Blind and Carrot'', sprak de oefenmeester. Oftewel: Blind en een wortel.
Iddquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
wortels zijn toch juist goed voor je ogen?
Affluiten.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:03 schreef sneakydesert het volgende:
West Brom scoorde al in de 3e minuut
topshowquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:30 schreef Downwards het volgende:
Chelsea: Courtois, Ivanovic, Cahill, Terry (c), Azpilicueta, Zouma, Matic, Oscar, Fabregas, Hazard, Drogba.
v
Man. United: De Gea, Valencia, Smalling, McNair, Shaw, Mata, Rooney, Herrera, Young, Fellaini, Falcao.
Sjelsie wint toch makkelijkquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geheime wapen. Iedereen denkt nu dat hij er niks van kan en dan bam goal koekoek
Vinden die Amerikanen geweldigquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:10 schreef Jivis het volgende:
Ik vind dat ze op FOX Sports een overdaad aan bumpertjes hebben.
Ook als hij zevende eindigt, is de kans nog erg groot dat ze aankomend seizoen in de EL spelen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Koeman gaat weer verliezen.. zeg maar dag met je handje tegen Europees voetbal
Nee, Herrera.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:29 schreef Sked het volgende:
Ik mag toch hopen dat Rooney niet echt controlerend speelt
Gelukkigquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:29 schreef Downwards het volgende:
Ik mag toch hopen dat Rooney niet echt controlerend speelt
Kan natuurlijk zijn dat hij op 0-0 heeft gewed.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)5xSkBdtgTU6IVu5S3W4a
Juichen om de misser van Wayne.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:39 schreef Smoofie het volgende:
Als sjelsie verliest , verspelen ze titel
gewaagdquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:39 schreef Smoofie het volgende:
Als sjelsie verliest , verspelen ze titel
Je hebt twee polsen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:06 schreef gniffie het volgende:
Dat slaan op de grond terwijl die au heeft aan zijn pols
Valencia is toch een voetbalclub?quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Valencia is dan ook een pure verdediger...
Naar de bal toelopen is dan ook een verdedigend hoogstandjequote:Op zaterdag 18 april 2015 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Valencia is dan ook een pure verdediger...
Je moet er maar net even opkomen op zo'n moment.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
Naar de bal toelopen is dan ook een verdedigend hoogstandje
Met Blind ookquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:26 schreef Downwards het volgende:
Met Carrick erbij had United minimaal een punt gepakt vandaag.
Wie geeft een fuck.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Zal dat publiek nou genieten van dat Chelsea ? Winnen is natuurlijk prima maar met dit bedroevende spel zou ik er als supporter niet vrolijk van worden.
alsnog van gaal bedanken op het eindquote:
Jezus, hier gaat Louis wel erg ver. Zeer gênante pijnlijke vertoning. Net zoals de club Chelsea, trouwens.quote:
Al was het ook niet netjes van de journalist om de verkeerde vragen te stellen.quote:Op zondag 19 april 2015 00:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jezus, hier gaat Louis wel erg ver. Zeer gênante pijnlijke vertoning. Net zoals de club Chelsea, trouwens.
ach ja, veranderen zal hij niet meer en het gaat om de goals, zo speelt Mourinho nou eenmaal en als Louis dit de beste wedstrijd van zijn ploeg vond stelt dat dus weinig voor, hoeveel kansen hebben ze gerecreëerd? Dat "Hollandse school" domineren heb je geen reet aan als je er niets mee creëert.quote:Op zondag 19 april 2015 00:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jezus, hier gaat Louis wel erg ver. Zeer gênante pijnlijke vertoning. Net zoals de club Chelsea, trouwens.
Maar die scheidsen zijn toch wel slecht in de PL, die mogen ook wel een keertje hard gaan verjongenquote:Op zondag 19 april 2015 10:03 schreef Downwards het volgende:
In ieder geval Rooney en Falcao hadden wel kunnen scoren (Rooney schoot een halve meter naast, Falcao raakte de paal), maar verder hebben ze niet echt goede kansen gehad. Ook niet zo gek tegen een goed georganiseerd en zeer defensief ingesteld Chelsea.
Over de scheidsrechter moet Louis niet klagen, want De Gea had in de eerste helft al rood moeten hebben.
Hummels komt dan later nog?quote:Manchester United heeft volgens de Westdeutsche Allgemeine Zeitung de eerste aanwinst voor komend seizoen binnen. De krant meldt vrijdagavond dat de 24-jarige middenvelder Ilkay Gündogan in de zomer voor liefst dertig miljoen euro overkomt van Borussia Dortmund.
Ja natuurlijk man. Alderweireld naast Schneiderlin op het middenveld, ben benieuwd hoe dat uitpakt.quote:
Denk dat ie wel iets achter Schneiderlin speelt en Davies / Ward-Prowse dan bij Schneiderlin gaan spelenquote:Op zaterdag 25 april 2015 13:27 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja natuurlijk man. Alderweireld naast Schneiderlin op het middenveld, ben benieuwd hoe dat uitpakt.
[ afbeelding ]
Zou in de praktijk zo kunnen zijn, maar doelde meer op het feit dat Alderweireld als DM zal spelen vandaag.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Denk dat ie wel iets achter Schneiderlin speelt en Davies / Ward-Prowse dan bij Schneiderlin gaan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |