Dat zal hij zelf zijn? Terwijl hij de foto maakte.quote:Op maandag 13 april 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
Ik zie nu pas iemand in de spiegeling ook.
Het gasfornuis is inderdaad onhandig geplaatst. De kraan zit aan de goede kantquote:Op maandag 13 april 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
En rechts in de hoek zit het gasfornuis.
Moet je er dus steeds omheen lopen.
Maar jullie hebben ook een greppel.
Wie is de hij in de foto?quote:Op maandag 13 april 2015 00:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zal hij zelf zijn? Terwijl hij de foto maakte.
Nee, gasfornuis zit prima.quote:Op maandag 13 april 2015 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gasfornuis is inderdaad onhandig geplaatst. De kraan zit aan de goede kant
LTKDV natuurlijk.quote:Op maandag 13 april 2015 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie is de hij in de foto?johannes_vermeer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 april 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn wachtwoord is WatisLTKDVtocheenwalgelijkfiguur123.
quote:
quote:Op maandag 13 april 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
LTKDV ook, maar dat is ook een vieze applefanboy.
quote:Op maandag 13 april 2015 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 13 april 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
We hebben beeld.Gaat 'ie weer lekker SpecuborderlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik vind het gasfornuis erg onhandig geplaatst. Vanuit de keuken moet je helemaal omlopen om er te komen.quote:
Ik heb een soort déja-vu, maar dat zal aan mij liggen.quote:Op maandag 13 april 2015 00:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gaat 'ie weer lekker Specuborderline
quote:Op maandag 13 april 2015 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het gasfornuis erg onhandig geplaatst. Vanuit de keuken moet je helemaal omlopen om er te komen.
T-shirt met een diepe v-hals jaquote:Op maandag 13 april 2015 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
T-shirt denk ik.
Volgens mij heeft LTKDV ook een danerolletjes.
quote:
Ik draag geen v-halsquote:Op maandag 13 april 2015 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
T-shirt met een diepe v-hals jaGay dus.
De foto verduidelijkt de situatie verder. Links is waar het leeuwendeel van alle keukenhandelingen zich afspeelt. Er staat een apparaat in de hoek (Senseo?), met daarnaast een messenset, die duidelijk in de linkse richting staat, met daarnaast een snijblok. Dat ligt ook duidelijk aan de linkerkant. Verder zit links in de wand een inbouwoven of magnetron. En de vaatwasser, hadden we al gezien, zit ook links.quote:Op maandag 13 april 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen de kraan zit verkeerd.
quote:Op maandag 13 april 2015 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De foto verduidelijkt de situatie verder. Links is waar het leeuwendeel van alle keukenhandelingen zich afspeelt. Er staat een apparaat in de hoek (Senseo?), met daarnaast een messenset, die duidelijk in de linkse richting staat, met daarnaast een snijblok. Dat ligt ook duidelijk aan de linkerkant. Verder zit links in de wand een inbouwoven of magnetron. En de vaatwasser, hadden we al gezien, zit ook links.
Eigenlijk klopt alles dus, behalve het fornuis.
Dat ik een pauperige Dolce Gusto heb is al erg genoeg, maar om er gelijk zo'n grove belediging tegenaan te gooien vind ik wel erg laagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |