quote:Op zondag 12 april 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn wachtwoord is WatisLTKDVtocheenwalgelijkfiguur123.
quote:
quote:Op maandag 13 april 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
LTKDV ook, maar dat is ook een vieze applefanboy.
quote:Op maandag 13 april 2015 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 13 april 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
We hebben beeld.Gaat 'ie weer lekker SpecuborderlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik vind het gasfornuis erg onhandig geplaatst. Vanuit de keuken moet je helemaal omlopen om er te komen.quote:
Ik heb een soort déja-vu, maar dat zal aan mij liggen.quote:Op maandag 13 april 2015 00:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gaat 'ie weer lekker Specuborderline
quote:Op maandag 13 april 2015 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het gasfornuis erg onhandig geplaatst. Vanuit de keuken moet je helemaal omlopen om er te komen.
T-shirt met een diepe v-hals jaquote:Op maandag 13 april 2015 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
T-shirt denk ik.
Volgens mij heeft LTKDV ook een danerolletjes.
quote:
Ik draag geen v-halsquote:Op maandag 13 april 2015 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
T-shirt met een diepe v-hals jaGay dus.
De foto verduidelijkt de situatie verder. Links is waar het leeuwendeel van alle keukenhandelingen zich afspeelt. Er staat een apparaat in de hoek (Senseo?), met daarnaast een messenset, die duidelijk in de linkse richting staat, met daarnaast een snijblok. Dat ligt ook duidelijk aan de linkerkant. Verder zit links in de wand een inbouwoven of magnetron. En de vaatwasser, hadden we al gezien, zit ook links.quote:Op maandag 13 april 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen de kraan zit verkeerd.
quote:Op maandag 13 april 2015 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De foto verduidelijkt de situatie verder. Links is waar het leeuwendeel van alle keukenhandelingen zich afspeelt. Er staat een apparaat in de hoek (Senseo?), met daarnaast een messenset, die duidelijk in de linkse richting staat, met daarnaast een snijblok. Dat ligt ook duidelijk aan de linkerkant. Verder zit links in de wand een inbouwoven of magnetron. En de vaatwasser, hadden we al gezien, zit ook links.
Eigenlijk klopt alles dus, behalve het fornuis.
Dat ik een pauperige Dolce Gusto heb is al erg genoeg, maar om er gelijk zo'n grove belediging tegenaan te gooien vind ik wel erg laagquote:
Niet liegen Peunaga.quote:Op maandag 13 april 2015 00:40 schreef Peunage het volgende:
Gewoon ophouden met die rare DM's. I don't swing that way flax.
quote:Op maandag 13 april 2015 00:40 schreef Peunage het volgende:
Gewoon ophouden met die rare DM's. I don't swing that way flax.
Uh waar slaat dat op?quote:Op maandag 13 april 2015 00:42 schreef YokiKater het volgende:
Fylax vind het leuk om met mannen te cammen.
Dus je geeft toe dat je gay bent?quote:Op maandag 13 april 2015 00:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, jongen... fucking jailbaitBeetje in een gayroom rondhangen
Hier zit een heet verhaal achter.quote:Op maandag 13 april 2015 00:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, jongen... fucking jailbaitBeetje in een gayroom rondhangen
Al gekeken.quote:Op maandag 13 april 2015 00:45 schreef Peunage het volgende:
Game of Thrones is uitgelekt btw. Als iemand het kijkt.
Je oma is ook uitgelekt.quote:Op maandag 13 april 2015 00:45 schreef Peunage het volgende:
Game of Thrones is uitgelekt btw. Als iemand het kijkt.
10 hete FOK!kers of zo in een camchat, heel erg homosensueel. En toen ging Fielaks inloggen, want die vind dat spannend.quote:Op maandag 13 april 2015 00:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier zit een heet verhaal achter.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |