Oh echt, ik kan me er niets bij voorstellen.quote:Op zondag 12 april 2015 19:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat heb ik dinsdagavond gezien. Mijn vriendin keek eigenlijk en stiekem moest ik soms lachen.
Hoi Toto, weer de masterchef aan het uithangen?quote:Op zondag 12 april 2015 19:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, in het weekend maak ik er wel wat meer werk van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die kant-en-klare?quote:Op zondag 12 april 2015 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon makkelijke meuk van de Jumbo.
Kunnen we hem niet beter Robert noemen dan, ik vind Toto de masterchef niet heel sterk.quote:Op zondag 12 april 2015 19:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoi Toto, weer de masterchef aan het uithangen?
quote:Op zondag 12 april 2015 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je kan ook een kat nemen en dan de hele dag door hem belaagd worden.
Ik dacht dus ookquote:Op zondag 12 april 2015 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh echt, ik kan me er niets bij voorstellen.
Zo die stukjes, zagen er heel suf uit en de Viva zelf vind ik vreselijk, dus ik was niet heel erg nieuwsgierig.
quote:Op zondag 12 april 2015 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet beter Robert noemen dan, ik vind Toto de masterchef niet heel sterk.
Zal wel gescript zijn dan.quote:Op zondag 12 april 2015 19:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik dacht dus ook![]()
Maar het viel mee.
Moest wel een beetje lachen om de duidelijke verschillen tussen mannen en vrouwen.
Als ik er aan denk, ga ik dinsdag kijken.quote:Op zondag 12 april 2015 19:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk enigszins ja.
Hoe dan ook, het verraste mij een beetje.
Als mijn vriendin dan hier is, ik waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 12 april 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik er aan denk, ga ik dinsdag kijken.
Jullie wonen niet samen?quote:Op zondag 12 april 2015 19:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als mijn vriendin dan hier is, ik waarschijnlijk ook.
Dat ken ik helemaal niet.quote:Op zondag 12 april 2015 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Is dat programma First dates op BNN nog leuk?
Daar had ik het vorige week nog over.quote:Op zondag 12 april 2015 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
ah, dat had ik niet begrepen.quote:
Hm, okee. Ik had toen alleen die eerste aflevering gezien, was op zich wel tenenkrommend maar verder niet bijzonder.quote:Op zondag 12 april 2015 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar had ik het vorige week nog over.
Over Cees, die 71 was.
Best leuk nikszeggend showtje.
Voorschrift kijkt alleen als ze het programma omdopen tot Fist Dates.quote:Op zondag 12 april 2015 19:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat kochten de mensen bij wie ik oppaste altijd voor me, best lekkerquote:Op zondag 12 april 2015 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, van dat spul dat nét eetbaar is.
Zo nu en dan, ja. Niet te vaak.quote:Op zondag 12 april 2015 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat kochten de mensen bij wie ik oppaste altijd voor me, best lekker
Hij heeft zelfs tong80 in de gordijnen! Doet -ie goed, die Harry.quote:Op zondag 12 april 2015 19:46 schreef anonymoussie het volgende:
Ik moest lachen om je reactie in de FB, Harry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |