Solidariteit.quote:Op zondag 12 april 2015 16:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
staat niet in de op dus waarom zou je?
Dat had je moeder tijdens de zwangerschap ook nogquote:Op zondag 12 april 2015 16:58 schreef Amoeba het volgende:
Ik denk dat ik m'n beide tentamens wel ga redden. Heb er inmiddels wel echt een goed gevoel over.
Ik reed motor met jasje en stropdas.quote:Op zondag 12 april 2015 16:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Buiten chillen met o.a bier en een goeie serie.
Zondag
Gast in pak motorrijden is het toppunt van mannelijkheid.quote:Op zondag 12 april 2015 17:03 schreef jodelahity het volgende:
Een stropdas met motor rijden gaat ongeveer net zo goed samen als een staafmixer en je anus
quote:Op zondag 12 april 2015 17:02 schreef Amoeba het volgende:
Inb4 wp die op Ducati haat terwijl hij zelf moet fietsen
Waarom fietsenquote:
En een staafmixer in je kont is niet mannelijk volgens jou?quote:Op zondag 12 april 2015 17:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gast in pak motorrijden is het toppunt van mannelijkheid.
Onderuit gaan dan weer niet.
Gewoon pijnlijk.quote:Op zondag 12 april 2015 17:06 schreef jodelahity het volgende:
[..]
En een staafmixer in je kont is niet mannelijk volgens jou?
eigen atmosfeer haha leuk nog nooit gehoordquote:Op zondag 12 april 2015 17:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom fietsen
De gravitatiekracht die jouw lichaam uitoefent trekt toch alles naar je toe. Jij bent het enige 'statische' in dit zonnestelsel.
Natuurkundigen snappen dezen belediging.
Ik ken je verder niet zo goed en dikkertjes pesten is nu eenmaal makkelijk okayquote:Op zondag 12 april 2015 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eigen atmosfeer haha leuk nog nooit gehoord
maar srs je kan geen andere grappen bedenken dan grappen over hoe dik ik wel niet ben? that's just plain sad bruh
royal sadness dudequote:Op zondag 12 april 2015 17:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet zo goed en dikkertjes pesten is nu eenmaal makkelijk okay
Neem je er aanstoot aan?quote:Op zondag 12 april 2015 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
royal sadness dude
srs het is niet grappig
Ik ga proberen creatief te zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee maar als je 100x het zelfde grapje maakt is het niet meer grappig
Pesten is dan ook niet grappig bedoeldquote:Op zondag 12 april 2015 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee maar als je 100x het zelfde grapje maakt is het niet meer grappig
Meh friet + flurryquote:Op zondag 12 april 2015 18:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
+ Biefstuk + friet + terras + flurry
karmaquote:Op zondag 12 april 2015 18:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Dafuq uit t niets 15 min vertraging
quote:
Slomequote:
2 weken geleden nog binnen geweestquote:Op zondag 12 april 2015 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vreselijke huizen zijn dat zeg die gele dingen
Locatie en uniekquote:Op zondag 12 april 2015 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 weken geleden nog binnen geweest![]()
Snap niet dat er iemand daar wilt wonen.
Als je leip bent wordt je echt gek als je daar naar kijkt.quote:Op zondag 12 april 2015 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klein en schuinquote:Op zondag 12 april 2015 19:00 schreef Amarantha het volgende:
Vraag mij echt af hoe dat er van binnen uit ziet
Jaquote:Op zondag 12 april 2015 19:00 schreef Amarantha het volgende:
Zitten de ramen enz echt scheef of lijkt het zo
Ik met mijn 1.72 moest gewoon bukken om van het zoldertje af te komenquote:
quote:Op zondag 12 april 2015 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik met mijn 1.72 moest gewoon bukken om van het zoldertje af te komendat is toch wel ernstig.
Ben er een paar jaar geleden in geweest. Ik zou het awesome vinden om in te wonen. Maar hooguit met z'n tweeën. Je bent snel door je ruimte heen.quote:Op zondag 12 april 2015 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iconisch werk van Piet Blom dat wereldwijd bekend is. Maar het is wel een aantal jaar oud inmiddels.quote:
Meh. Maar wat ik meer zonde vind is dat het kale beton waar de overbrugging van gemaakt is gewoon niet mooi oud wordt.quote:Op zondag 12 april 2015 19:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou het al mooier/leuker vinden als de buitenkant niet zo lelijk geel zou zijn
Het zou me niet verbazen als die gevelbekleding geverfd hout is. Van binnen is ook een hoop van hout.quote:Op zondag 12 april 2015 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Als je zoiets met hout ofzo doet is het nog wel grappig.
quote:
welke?quote:Op zondag 12 april 2015 16:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Buiten chillen met o.a bier en een goeie serie.
Zondag
Wazzzaaaaaaaquote:
quote:
Lekker je hoofd stoten, het is fantastischquote:Op zondag 12 april 2015 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is toch gewoon awesome.
[ afbeelding ]
Uitzicht op de puntdaken van de rest..quote:Op zondag 12 april 2015 19:17 schreef jodelahity het volgende:
Mooi uitzicht tevens en extra ruimte, helemaal geweldig ja.
Ja je zal maar in een buitenwijk wonen met een tuin, vet kutquote:Op zondag 12 april 2015 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uitzicht op de puntdaken van de rest..
Dan keek je de verkeerde kant opquote:Op zondag 12 april 2015 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uitzicht op de puntdaken van de rest..
Hmm, blijkbaar danquote:Op zondag 12 april 2015 19:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan keek je de verkeerde kant op
Ligt er ook aan welk huis je hebt uiteraard.quote:Op zondag 12 april 2015 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm, blijkbaar danik zag alleen stomme puntdakjes, toen dacht ik ook van nou.. uitzicht van niets.
Lief dagboek, vandaag leerde ik dat de gemiddelde FOK!ker blijkbaar beneden gemiddelde controle over zijn grove motoriek heeft.quote:Op zondag 12 april 2015 19:17 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lekker je hoofd stoten, het is fantastisch
Lief dagboek in je kutquote:Op zondag 12 april 2015 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lief dagboek, vandaag leerde ik dat de gemiddelde FOK!ker blijkbaar beneden gemiddelde controle over zijn grove motoriek heeft.
Wel een belediging voor de gemiddelde FOK!ker als je jodelahitty als gemiddelde FOK!ker neemt.quote:Op zondag 12 april 2015 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lief dagboek, vandaag leerde ik dat de gemiddelde FOK!ker blijkbaar beneden gemiddelde controle over zijn grove motoriek heeft.
Mooie woning voor studenten, maar verder zie ik er niets inquote:Op zondag 12 april 2015 19:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ligt er ook aan welk huis je hebt uiteraard.
Ik denk dat zo diep beneden het nulpunt het verschil statistisch verwaarloosbaar is.quote:Op zondag 12 april 2015 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel een belediging voor de gemiddelde FOK!ker als je jodelahitty als gemiddelde FOK!ker neemt.
Meh niet voor studentenquote:Op zondag 12 april 2015 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mooie woning voor studenten, maar verder zie ik er niets in
Een aantal van die woningen zijn van een hostelketen tegenwoordig.quote:Op zondag 12 april 2015 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mooie woning voor studenten, maar verder zie ik er niets in
quote:Op zondag 12 april 2015 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat zo diep beneden het nulpunt het verschil statistisch verwaarloosbaar is.
quote:
quote:
fck yeahquote:Op zondag 12 april 2015 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik nog niet zou willen, dan nu wel.
Stokkenbreker!quote:
1 of andere kut rip-off van paranormal activity/quote:
blair witch project?quote:Op maandag 13 april 2015 01:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
1 of andere kut rip-off van paranormal activity/
The bell witch haunting
Ik vind die found footage films meestal wel geinig maar zitten idd wel echt baggere tussen.quote:Op maandag 13 april 2015 01:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
1 of andere kut rip-off van paranormal activity/
The bell witch haunting
vond new kids wel goeiequote:Op maandag 13 april 2015 02:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind die found footage films meestal wel geinig maar zitten idd wel echt baggere tussen.
Deze is meh. Maar minimaal budget ook volgens mij.quote:Op maandag 13 april 2015 02:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind die found footage films meestal wel geinig maar zitten idd wel echt baggere tussen.
wie nietquote:
Hmm, staat genoteerd.quote:Op maandag 13 april 2015 02:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Rear Window gisteren zitten kijken. Wel prima film.
Niet echt een film met heel veel actie. Het verhaal steekt gewoon zwaar goed in elkaar.quote:Op maandag 13 april 2015 03:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm, staat genoteerd.
Ik kijk nu ''Darkness Falls''. Sounds promising.
Dat is vaak wel beter.quote:Op maandag 13 april 2015 03:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet echt een film met heel veel actie. Het verhaal steekt gewoon zwaar goed in elkaar.
why not?quote:
Zou 2 meets hebben, allebei niet doorgegaan.quote:Op maandag 13 april 2015 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
why not?
ja wel lekker hier eigenlijk
Ojeequote:Op maandag 13 april 2015 09:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zou 2 meets hebben, allebei niet doorgegaan.
Damn, dan moet je flink pissig zijn geweest.quote:Op maandag 13 april 2015 09:08 schreef RadioSlut het volgende:
Oh, en ik heb uit woede mn telefoon kapoet gegooid.
Behoorlijk.quote:Op maandag 13 april 2015 09:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Damn, dan moet je flink pissig zijn geweest.
waarom?quote:Op maandag 13 april 2015 09:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zou 2 meets hebben, allebei niet doorgegaan.
Gianniquote:
Lig lekker in bedquote:
ik al lang niet meerquote:
RIPquote:Op maandag 13 april 2015 10:31 schreef DrNick het volgende:
Blijkt dus, dat ik over anderhalf uur een herkansing Natuurkunde heb
4,5 ofzoquote:Op maandag 13 april 2015 10:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
rekt dude
hoe hoog schat je je kansen?
quote:Op maandag 13 april 2015 10:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En is dat beter dan de vorige keer?
quote:
tot zoquote:Op maandag 13 april 2015 10:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Aight tijd voor huisarts, ziekenhuis all that shit.
Maandag![]()
Je agressie niet kunnen controleren.quote:Op maandag 13 april 2015 09:08 schreef RadioSlut het volgende:
Oh, en ik heb uit woede mn telefoon kapoet gegooid.
Dat wilde ik nu ook weer niet zeggen.quote:
Dus de 19de gaat niet door?quote:Op maandag 13 april 2015 09:13 schreef RadioSlut het volgende:
1 ding, ik ga voorlopig niet meer meeten.
19e ging sowieso niet door toch? Omdat jij iets zou doen en omdat ik dus de dag ervoor naar Hardshock ga.quote:Op maandag 13 april 2015 11:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je agressie niet kunnen controleren.
[..]
Dat wilde ik nu ook weer niet zeggen.
[..]
Dus de 19de gaat niet door?
Ik had de 19de niets zover ik wist.quote:Op maandag 13 april 2015 11:45 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
19e ging sowieso niet door toch? Omdat jij iets zou doen en omdat ik dus de dag ervoor naar Hardshock ga.
hoe de fuck zou dat moeten helpen?quote:Op maandag 13 april 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb trouwens iets doms meegemaakt net.
Voor maatschappijleer moesten we oplossingen verzinnen voor het verminderen van drukte in het ov tijdens de spits.
Een klasgenoot had opgeschreven: Minimum incheckbedrag van 20euro (voor de chipkaart) verlagen.
Oke wat
Ja precies.quote:
ik vind het wel vervelend, die hele ov chipkaart.quote:Op maandag 13 april 2015 12:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja precies.En als je toch zo regelmatig met het ov naar je werk/school gaat dan heb je een abonnement, waardoor je niet minimaal 20 euro op je dinges hoeft te hebben. Inchecken met 0,00
Die vrouw had ook zoiets van: okee...
Ik vind het juist heel chill. Vooral icm abonnement. Nooit meer kaartje kopenquote:Op maandag 13 april 2015 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het wel vervelend, die hele ov chipkaart.
geen idee wat mn saldo
nja, maar nu als ik ergens naartoe wil zou ik niet weten of ik genoeg saldo op mijn kaart heb, en het oplaadpunt in mijn dorp is niet op het stationnetje, dus dat is ook niet handigquote:Op maandag 13 april 2015 12:21 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel chill. Vooral icm abonnement. Nooit meer kaartje kopen
Toen ik nog op de middelbare school zat, moest mijn moeder elke week 5 kaartjes kopen omdat dat anders niet te doen was.Nu elke ochtend inchecken, no problemo.
Elk station zou toch een kaartautomaat moeten hebben? Anders kun je toch geen losse chipkaarten kopen?quote:Op maandag 13 april 2015 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, maar nu als ik ergens naartoe wil zou ik niet weten of ik genoeg saldo op mijn kaart heb, en het oplaadpunt in mijn dorp is niet op het stationnetje, dus dat is ook niet handig
treinstation ja, maar ik moet eerst een half uur met de bus voordat ik bij een treinstation benquote:Op maandag 13 april 2015 12:28 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Elk station zou toch een kaartautomaat moeten hebben? Anders kun je toch geen losse chipkaarten kopen?
Maar jij reist niet regelmatig met het ov en dan kan ik het me wel voorstellen dat je zoiets hebt van: neh.
Limburgquote:Op maandag 13 april 2015 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
treinstation ja, maar ik moet eerst een half uur met de bus voordat ik bij een treinstation ben
ik woon gewoon niet in een stadquote:Op maandag 13 april 2015 12:31 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Limburg
Dan kun je net zo goed met de auto gaan
Nee, je woont in Limburg, dat is het.quote:Op maandag 13 april 2015 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik woon gewoon niet in een stad
en ja, een auto is altijd beter hier. behalve als je wilt drinken
ga haten danquote:Op maandag 13 april 2015 12:35 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, je woont in Limburg, dat is het.
Meeste provincies hebben een goede OV aansluiting.
Doe ik al. Op de uitgestrektheid na en slechte aansluitingen is er overigens niks mis met Limburg.quote:
wat is er mis met uitgestrektheid?quote:Op maandag 13 april 2015 12:37 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Doe ik al. Op de uitgestrektheid na en slechte aansluitingen is er overigens niks mis met Limburg.
Niet snel op de plaats van bestemming zijn en derhalve de helft van de dag verliezen aan het reizen.quote:
elk voordeel heb zn nadeelquote:Op maandag 13 april 2015 12:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Niet snel op de plaats van bestemming zijn en derhalve de helft van de dag verliezen aan het reizen.
veel te veel mensenquote:Op maandag 13 april 2015 12:46 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
In de Randstad meer voordelen dan nadelen.
Anyways, ik moet zo gaan.
4,50 fantastischquote:Op maandag 13 april 2015 14:07 schreef DrNick het volgende:
Natuurkunde ging wel, verwacht tussen 4 en 5,5.
hij is bijna een jaar lid. hij moet weten dat 450 fantastisch is, saffraan duur en patat de incorrecte naam voor frietquote:Op maandag 13 april 2015 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet politiekman misschien toch nog niet. Sarcast.
Laatste twee wel, maar 450?quote:Op maandag 13 april 2015 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij is bijna een jaar lid. hij moet weten dat 450 fantastisch is, saffraan duur en patat de incorrecte naam voor friet
oh en: hoi flipsj0n
ja, echt fantastischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik haat politiek.
quote:Op maandag 13 april 2015 14:56 schreef politiekman het volgende:
Heuj punkprinseslmao plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haiiquote:![]()
Bijna goed. Je bedoelt friet de incorrecte naam voor patat.quote:Op maandag 13 april 2015 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij is bijna een jaar lid. hij moet weten dat 450 fantastisch is, saffraan duur en patat de incorrecte naam voor friet
oh en: hoi flipsj0n
Mja. Het was ooit een hype. Maar je hebt het zelf al gevonden zo te zien.quote:Op maandag 13 april 2015 14:51 schreef politiekman het volgende:
[..]
Neen, maar wat is daar de grap aan dan?
Hoi flips trouwens
oh nou vooruitquote:Op maandag 13 april 2015 15:18 schreef Crip het volgende:
[..]
daarom vroeg ik het ook
maar srs kom me ff mental support bieden
is het besmettelijk? zo ja, dan kom ik even langsquote:
wat het ook is, ik ga het straks etenquote:Op maandag 13 april 2015 15:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bijna goed. Je bedoelt friet de incorrecte naam voor patat.
Haiiii
quote:Op maandag 13 april 2015 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat het ook is, ik ga het straks eten
ik ook, maar dat was omdat ik uit eten was. dus een paar frieten/patatten bij de confit de canardquote:
Patatquote:Op maandag 13 april 2015 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar dat was omdat ik uit eten was. dus een paar frieten/patatten bij de confit de canard
nee, in deze regio niet.quote:
Doe maar luxequote:Op maandag 13 april 2015 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar dat was omdat ik uit eten was. dus een paar frieten/patatten bij de confit de canard
quote:
sws friet!quote:Op maandag 13 april 2015 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, in deze regio niet.
crip, back me up here!
dnkje grquote:Op maandag 13 april 2015 15:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh nou vooruit
je wordt wel weer beter gr
ja het is besmettelijkquote:Op maandag 13 april 2015 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het besmettelijk? zo ja, dan kom ik even langs
quote:Op maandag 13 april 2015 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het besmettelijk? zo ja, dan kom ik even langs
quote:
got yaquote:Op maandag 13 april 2015 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
of misschien gianni of fokker want die zijn wanhopig
whatever floats your boatquote:
Komt omdat jullie onder de rivier zitten, zegt al genoeg natuurlijkquote:Op maandag 13 april 2015 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, in deze regio niet.
crip, back me up here!
Ja met vermicelli plsquote:Op maandag 13 april 2015 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geen probleem moet je kippensoep?
ik loop naar je moeder en zeg dat je een bitch bent jaquote:Op maandag 13 april 2015 15:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zul je toch even naar de super moeten lopen
HAHAHAHAHHAHHA
klopt, alles is hier beterquote:Op maandag 13 april 2015 15:32 schreef politiekman het volgende:
[..]
Komt omdat jullie onder de rivier zitten, zegt al genoeg natuurlijk
nou nouquote:Op maandag 13 april 2015 15:35 schreef Crip het volgende:
[..]
ik loop naar je moeder en zeg dat je een bitch bent ja
van mn vader welquote:
HAHA HAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAquote:
er was ook geen vraag..quote:
nee ze hebben daar alleen nog paard en wagenquote:Op maandag 13 april 2015 15:41 schreef politiekman het volgende:
Hebben jullie eigenlijk al wel auto's daar onder de rivier? Het verbaast me al dat jullie een internetaansluiting hebben..
ja, kijk, als je een vraagteken gebruikt dan is het tenminste duidelijk...quote:Op maandag 13 april 2015 15:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bende blind of wa jong
ik vroeg of je mocht jokken van je moeder?????
da is een vraag
ach, ze weten niet beter.quote:
ditquote:Op maandag 13 april 2015 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ze hebben daar alleen nog paard en wagen
Dit kan ik bevestigen.quote:Op maandag 13 april 2015 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wel romantisichquote:Op maandag 13 april 2015 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar zegt gianni geen nee tegenquote:Op maandag 13 april 2015 15:43 schreef Crip het volgende:
eerlijkgezegd mag heel nederland mijn kont kussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |