Solidariteit.quote:Op zondag 12 april 2015 16:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
staat niet in de op dus waarom zou je?
Dat had je moeder tijdens de zwangerschap ook nogquote:Op zondag 12 april 2015 16:58 schreef Amoeba het volgende:
Ik denk dat ik m'n beide tentamens wel ga redden. Heb er inmiddels wel echt een goed gevoel over.
Ik reed motor met jasje en stropdas.quote:Op zondag 12 april 2015 16:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Buiten chillen met o.a bier en een goeie serie.
Zondag
Gast in pak motorrijden is het toppunt van mannelijkheid.quote:Op zondag 12 april 2015 17:03 schreef jodelahity het volgende:
Een stropdas met motor rijden gaat ongeveer net zo goed samen als een staafmixer en je anus
quote:Op zondag 12 april 2015 17:02 schreef Amoeba het volgende:
Inb4 wp die op Ducati haat terwijl hij zelf moet fietsen
Waarom fietsenquote:
En een staafmixer in je kont is niet mannelijk volgens jou?quote:Op zondag 12 april 2015 17:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gast in pak motorrijden is het toppunt van mannelijkheid.
Onderuit gaan dan weer niet.
Gewoon pijnlijk.quote:Op zondag 12 april 2015 17:06 schreef jodelahity het volgende:
[..]
En een staafmixer in je kont is niet mannelijk volgens jou?
eigen atmosfeer haha leuk nog nooit gehoordquote:Op zondag 12 april 2015 17:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom fietsen
De gravitatiekracht die jouw lichaam uitoefent trekt toch alles naar je toe. Jij bent het enige 'statische' in dit zonnestelsel.
Natuurkundigen snappen dezen belediging.
Ik ken je verder niet zo goed en dikkertjes pesten is nu eenmaal makkelijk okayquote:Op zondag 12 april 2015 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eigen atmosfeer haha leuk nog nooit gehoord
maar srs je kan geen andere grappen bedenken dan grappen over hoe dik ik wel niet ben? that's just plain sad bruh
royal sadness dudequote:Op zondag 12 april 2015 17:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet zo goed en dikkertjes pesten is nu eenmaal makkelijk okay
Neem je er aanstoot aan?quote:Op zondag 12 april 2015 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
royal sadness dude
srs het is niet grappig
Ik ga proberen creatief te zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee maar als je 100x het zelfde grapje maakt is het niet meer grappig
Pesten is dan ook niet grappig bedoeldquote:Op zondag 12 april 2015 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee maar als je 100x het zelfde grapje maakt is het niet meer grappig
Meh friet + flurryquote:Op zondag 12 april 2015 18:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
+ Biefstuk + friet + terras + flurry
karmaquote:Op zondag 12 april 2015 18:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Dafuq uit t niets 15 min vertraging
quote:
Slomequote:
2 weken geleden nog binnen geweestquote:Op zondag 12 april 2015 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vreselijke huizen zijn dat zeg die gele dingen
Locatie en uniekquote:Op zondag 12 april 2015 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 weken geleden nog binnen geweest![]()
Snap niet dat er iemand daar wilt wonen.
Als je leip bent wordt je echt gek als je daar naar kijkt.quote:Op zondag 12 april 2015 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klein en schuinquote:Op zondag 12 april 2015 19:00 schreef Amarantha het volgende:
Vraag mij echt af hoe dat er van binnen uit ziet
Jaquote:Op zondag 12 april 2015 19:00 schreef Amarantha het volgende:
Zitten de ramen enz echt scheef of lijkt het zo
Ik met mijn 1.72 moest gewoon bukken om van het zoldertje af te komenquote:
quote:Op zondag 12 april 2015 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik met mijn 1.72 moest gewoon bukken om van het zoldertje af te komendat is toch wel ernstig.
Ben er een paar jaar geleden in geweest. Ik zou het awesome vinden om in te wonen. Maar hooguit met z'n tweeën. Je bent snel door je ruimte heen.quote:Op zondag 12 april 2015 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iconisch werk van Piet Blom dat wereldwijd bekend is. Maar het is wel een aantal jaar oud inmiddels.quote:
Meh. Maar wat ik meer zonde vind is dat het kale beton waar de overbrugging van gemaakt is gewoon niet mooi oud wordt.quote:Op zondag 12 april 2015 19:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou het al mooier/leuker vinden als de buitenkant niet zo lelijk geel zou zijn
Het zou me niet verbazen als die gevelbekleding geverfd hout is. Van binnen is ook een hoop van hout.quote:Op zondag 12 april 2015 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Als je zoiets met hout ofzo doet is het nog wel grappig.
quote:
welke?quote:Op zondag 12 april 2015 16:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Buiten chillen met o.a bier en een goeie serie.
Zondag
Wazzzaaaaaaaquote:
quote:
Lekker je hoofd stoten, het is fantastischquote:Op zondag 12 april 2015 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is toch gewoon awesome.
[ afbeelding ]
Uitzicht op de puntdaken van de rest..quote:Op zondag 12 april 2015 19:17 schreef jodelahity het volgende:
Mooi uitzicht tevens en extra ruimte, helemaal geweldig ja.
Ja je zal maar in een buitenwijk wonen met een tuin, vet kutquote:Op zondag 12 april 2015 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uitzicht op de puntdaken van de rest..
Dan keek je de verkeerde kant opquote:Op zondag 12 april 2015 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uitzicht op de puntdaken van de rest..
Hmm, blijkbaar danquote:Op zondag 12 april 2015 19:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan keek je de verkeerde kant op
Ligt er ook aan welk huis je hebt uiteraard.quote:Op zondag 12 april 2015 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm, blijkbaar danik zag alleen stomme puntdakjes, toen dacht ik ook van nou.. uitzicht van niets.
Lief dagboek, vandaag leerde ik dat de gemiddelde FOK!ker blijkbaar beneden gemiddelde controle over zijn grove motoriek heeft.quote:Op zondag 12 april 2015 19:17 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lekker je hoofd stoten, het is fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |