Wat een nieuwjaar wel niet kan doen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noh, het is bijna weer de complete kliek hier
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Eergisteren 10 bonbons, gisteren 12 mozartkogels. Vandaag nog geen en de winkels zijn dichtOver gisteren gesproken, ik liep Greys tegen het lijf toen ik de plaatselijke snackbar binnenliep
/repeat offender
lokquotequote:
Grijs vlees in een monsterlijke tent. Sweet memoriesquote:
Bonzwaaaaarquote:
http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R680152/pompoenrisottoquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pompoenrisotto? Receptje?
Enslapen
Ik had gisteren cravings naar chocolade. Tijd van de maand in aantocht.
Toepasselijke lokquotequote:
Kom jij nou nog een keer meten?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh!
Wat zijn jullie weer actief![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bonzwaaaaar![]()
Dieet kan ik niet goed bijhouden de laatste tijd
En heeee een Jätje met een ei en Sigme zonder koekjens en een V1z! Ik heb m'n V1z-sig nog steeds
Aha, vandaar mijn eetlepel nutella bij gebrek aan echtquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pompoenrisotto? Receptje?
Enslapen
Ik had gisteren cravings naar chocolade. Tijd van de maand in aantocht.
Zeer impressed over de hoeveelheid S en B op deze lijst!quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb honger!
En ik heb spierpijn in mijn rechterdij. En niet in mn linkerdij. Hoe dat nu weer kan?!
Afijn, lijstje:
B: 20 km fietsen
O: griekse yoghurt met wat fruit en havermout/muesli
T: (nu want honger!) dubbele boterham kaas
S: 40 minuten hardlopen
L: salade met sla, komkommer, tomaat, 2 eieren en 30 gram kip (ongeveer)
T: dubbele boterham kaas + kiwi
B: 10 km fietsen
D: ergens uit eten met een vriendin
B: 15 km naar huis fietsen
En dan slapen.![]()
![]()
Daar heb ik NU al zin in!
Over kokosolie zijn de meningen nogal verdeeld en ik heb geen zin om een mening te verdedigen. Maar wel even een opmerking erover: sommige mensen kunnen er slecht tegen, wat zich dan uit in hartkloppingen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:06 schreef the85mc het volgende:
Hé, doet dit topic het weer? Dat is leuk!
Qua gewicht gezien kan het bij mij beter. Ben nu ongeveer 89 kg.. Laatste tijd meer gegeten enzo. Ik had de laatste maanden een vriendin die van lekker eten hield en dat merk ik nu. Jammergenoeg is dat nu over, maar voor mijn gewicht is het wel goedIk vind het heel jammer dat dat niet werkte maar ja, zat de laatste weken daardoor ook niet zo lekker in mijn vel..
Nouja zal wel weer goedkomen over een tijdje
Oh, en trouwens nog een vraag: ik eet de laatste tijd soms kwark met muesli en beetje kokosolie. Is kokosolie nou gezond of niet?
Hey!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Aha, vandaar mijn eetlepel nutella bij gebrek aan echt
Oh hai.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:43 schreef anna82 het volgende:
[..]
Zeer impressed over de hoeveelheid S en B op deze lijst!
Ik moest aan je denken bij het oproepje voor nieuwe kandidaten HHB - of heeft het bakken onder het minder snaaien geleden?
quote:Heeft u nog vakantieplannen in de maanden april/mei/ juni 2016?
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Franse les is bij de Alliance Francaise!Leuk en goede lessen. Was bij mijn vorige cursus de enige Nederlander.
Mijn werkgever betaald omdat ik bij een Frans bedrijf werk, maar eigenlijk wil ik vooral mijn Frans verbeteren omdat ik bestuurslid ben van een stichting in Madagascar en ik de volgende keer dat ik daar ben, gewoon beter Frans wil kunnen praten.
Sorry!quote:
Klinkt zwaar inderdaadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Sorry!
Ter compensatie mijn Crossfit schema van vandaag (zonder instructeur):
Opwarmen met 2 rondes van 10 squats, 20 lunges en 20 mountain climbers.
Daarna Tabata's met Burpees, planken, situps, lunges, russian twists.
En nu heb ik geen zin meer maar moet ik nog een berg dingen doen.
Wat heb je nu weer voor leuks in de planning staan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Denk trouwens wel dat deze vraag voor problemen gaat zorgen:
[..]
Lol.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Sorry!
Ter compensatie mijn Crossfit schema van vandaag (zonder instructeur):
Opwarmen met 2 rondes van 10 squats, 20 lunges en 20 mountain climbers.
Daarna Tabata's met Burpees, planken, situps, lunges, russian twists.
En nu heb ik geen zin meer maar moet ik nog een berg dingen doen.
Toen ik jong was, was Tabata nog gewoon een schaatster. Nu heb ik collega's die in 1990 zijn geboren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Lol.
En toen ik jong was, was Tabata nog gewoon een voetballer.
Ik las crossfit work-outfit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zal straks even mn crossfit workout posten.Daar word je pas moe van.
Yay!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Klinkt zwaar inderdaad![]()
In plaats van al mijn eten voor de yogales opeten heb ik nu 2 van de 3 boterhammen gegeten en verder niets. En ik leef nog
Subtiele hintquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik las crossfit work-outfit.
Dit is een hint..
Bedoel je niet Tahamata?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Lol.
En toen ik jong was, was Tabata nog gewoon een voetballer.
Ja, nee. Ik bedoelde blijkbaar de schaatsster, want ik googelde op Tabata Feyenoord, maar hoorde de commentator vanaf de ijsbaan in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Subtiele hint
[..]
Bedoel je niet Tahamata?
Ik ken zo geen voetballer genaamd Tabata en de resultaten van google zijn nou niet echt beroemde spelers geweest.
Helaas werken maar wij gaan wel naar het WK in Berlijnquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, nee. Ik bedoelde blijkbaar de schaatsster, want ik googelde op Tabata Feyenoord, maar hoorde de commentator vanaf de ijsbaan in m'n hoofd.
Allround schaatsen en vanaf de bank de Nederlanders aanmoedigen
Fijn dat je een manier hebt gevonden die werkt. Het blijft natuurlijk erg gezond. Zou het ook meer moeten eten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
@anna: mijn postpartum is inmiddels ruim 2,5 jaar oud en is geweldig.
@An: als ik het koud eet met vruchten erdoor,gaat het. Het wisselt een beetje. Ik neem het op werkdagen als ontbijt, want het geeft een fijne start
.
De nachos waren omnomnomnom.
Moet je nagaan, zij stond op het ijs en toch staat Feyenoord bekend om de grotere uitglijders.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, nee. Ik bedoelde blijkbaar de schaatsster, want ik googelde op Tabata Feyenoord, maar hoorde de commentator vanaf de ijsbaan in m'n hoofd.
Allround schaatsen en vanaf de bank de Nederlanders aanmoedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |