quote:
Dat is puur vriendschappelijk, we hebben tijdje met z'n tweeën gereisd rond bogota en langs de kust. Echt mooi en eigenlijk ook super romantische omgeving, maar tussen ons is niks gebeurd. Ik had van te voren gezegd dat ik een vriendin had en dat ze niets moest verwachten.
Verder is het echt mooi hier, leuke dingen gedaan en leuke mensen ontmoet. Zoveel plaatsen bezocht en nieuwe dingen gedaan, zoals paragliden in een canyon.
En ik heb ook soort van nieuwe scharrel hier
Ik had een vlucht van Pereira naar Cartagena gepland. Tas ingecheckt dus klaar om te gaan. Een meisje begon met me te praten en dat was erg leuk. Maar toen ik wilde boarden kon dat niet meer omdat het een internationale vlucht was en ik dus blijkbaar te laat was. Zij zag het gebeuren en voelde zich schuldig, en zij heeft toen haar vlucht verzet naar de volgende ochtend vroeg.
Ik stelde voor om een hotel te boeken en dat leek haar ook een goed idee. Van het een kwam het ander dus het was al snel de volgende ochtend. Zij wilde nog niet gaan dus had ze opnieuw haar vlucht verzet voor me naar de middag..
Daarna heb ik alleen verder gereisd maar ze wilde me sowieso nog een keer zien. Dus gister hebben we in Bucaramanga afgesproken, terwijl zij aan de andere kant van het land woont. Ze heeft echt super lang gereisd om me weer te zien, vooral op de terugweg. Alle vluchten waren vol dus heeft ze ruim 22 uur in een bus gezeten..
Het is niet zo dat ze kansarm ofzo is. Ze heeft hier een goede baan en studie mogelijkheden. Ze wil in de zomer tijdje samen reizen in Azië, maar ik zie nog wel of we dat gaan doen..
In de wat minder toeristische plaatsen ben je als nederlander best een bezienswaardigheid, omdat ik stuk langer ben, licht haar en blauwe ogen heb. Dat voelt wel beetje raar soms. Sommige mensen zitten je ook echt aan te staren alsof ik net uit een ufo ben gestapt haha. Maar de mensen zijn super vriendelijk en ik heb me geen moment onveilig gevoeld