Ah zoquote:
Thanks! Haring is eigenlijk best een goed ideequote:Op vrijdag 17 april 2015 17:06 schreef loveli het volgende:
Selenium = supplementtip voor een operatie. Of gewoon haring.
Mijn optimum ligt tussen de 63 en 65 kilo, bij 1.78.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Halle Berry was wel verdomd fijn anders in de Flintstones filmquote:Op maandag 20 april 2015 12:50 schreef loveli het volgende:
*trekt gedrapeerd zomerjurkje aan*
Reactie nichtje: "je bent net een Flintstone"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje van gisteren:
O: bak kwark
L: 4x spelt met paprika en kipfilet, halve gerookte makreelfilet, 2 bekers melk
D1: klein bord noedelsoep met biefstuk
S: mini-legday / 55min cardio
D2: spinaziesalade, groot bord noedelsoep, hamburgertje van mager rundergehakt
T: handje nootjesLike anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Leugens!quote:Op donderdag 23 april 2015 10:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
*dienstmededeling* Kwark is nog steeds niet lekker. Ook niet gemixt met magere yoghurt![]()
</keuringsdienst van smaakpapillen>
*boks*quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:45 schreef Mufasa208 het volgende:
Vast contract voor de win!
Net in slaap gedonderd na terugkomst van het sporten
De komende paar maanden even beter op mijn eten letten, tijd dat mijn babyvet er afgaat.
Als het al jaren zo gaat, hebben ze zelf nooit formeel om een vast contact gevraagd.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:03 schreef V1z0R het volgende:
50u werken met een 0-urencontract en geen toezeggingen terwijl het al jaren zo gaat.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Als het al jaren zo gaat, hebben ze zelf nooit formeel om een vast contact gevraagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Bevalt nog steeds dus op je nieuwe plek?quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme, alsnog feli met nieuwe baan! Fietsen naar werk for the win, kan ik nu ookook minder suikerige chai lattes en speltkoeken, want werk niet meer in een hipster-area
Groen, want dat aanaarden en dan ondergronds steken is me veel te lastig. Alle witte aspergerassen schijn je ook goed als groene te kunnen kweken, ik heb ooit asperges gezaaid van een ras dat er speciaal voor bedoeld was. We zitten hier op mooie losse grond, in elk geval prima voor asperges.quote:Op zondag 26 april 2015 19:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ook een lekker lijstje sigme.
Bij die van mij mag nog brood met avocado, zalm en rode ui toegevoegd worden.
Maarre, zelf asperges oogsten.... groen of wit? En is jullie grond daar geschikt voor?
Ik niet. En ben ook nuchter. Wel net begonnen aan mijn eerste borrel van vandaag (grappa).quote:Op maandag 27 april 2015 21:41 schreef loveli het volgende:
Ik zit bij sigme en uniekje in de buurt. En ik ben nuchter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
quote:Op woensdag 29 april 2015 21:22 schreef Probability het volgende:
Hoi hoe is het hier?Pas vragen als je vermoed dat 'ie onder de 18 is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Hoe is het met je scharrel aldaar?quote:Op donderdag 30 april 2015 00:44 schreef the85mc het volgende:
Hoi, hoe is het hier? Ben nog op vakantie en daar zijn mijn lijstjes ook naar. Meer alcohol maar ook meer beweging zoals hiken. Groenten doen ze hier ook bijna niet aan, dat is wel apart. Maar aan de andere kant hebben ze hier veel meer en lekkerder fruit en sapjes.
Vandaag voor het eerst geparaglidet in een canyon, was echt geweldig!
Dat is puur vriendschappelijk, we hebben tijdje met z'n tweeën gereisd rond bogota en langs de kust. Echt mooi en eigenlijk ook super romantische omgeving, maar tussen ons is niks gebeurd. Ik had van te voren gezegd dat ik een vriendin had en dat ze niets moest verwachten.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe is het met je scharrel aldaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |