Bij ons kwam ook niet uit. Hebben we voor op het terras een andere kleur besteld en laten leggen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:12 schreef livelink het volgende:
Ja, dat hebben we bij ons bestaande terras dat we al hadden ook gedaan. Gewoon omgedraaid en het zag er weer als nieuw uit. Maar we hebben nu ook een stuk extra laten bestraten en daar dus 2e hands stenen voor gebruikt. Ach ja, het scheelt dat ik geen perfectionist ben.
Gefeliciteerd! Fijn he, als je zoiets vindt? Heb ik ook altijd met BH's, en ook met schoenen.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik wilde even zeggen ... Ik heb drie prachtige, goedpassende BH's gevonden![]()
.
Dank voor de tips, de goede maat en het juist model deden inderdaad wonderen. Ik blijk twee maten in cup en in omvang groter te zijn. Marie-Jo bleek voor mij het merk.
Oh, enne, rib uit mijn lijf. Maar ja, heel blij!![]()
![]()
Geniet ervan!quote:Op woensdag 29 april 2015 15:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik wilde even zeggen ... Ik heb drie prachtige, goedpassende BH's gevonden![]()
.
Dank voor de tips, de goede maat en het juist model deden inderdaad wonderen. Ik blijk twee maten in cup en in omvang groter te zijn. Marie-Jo bleek voor mij het merk.
Oh, enne, rib uit mijn lijf. Maar ja, heel blij!![]()
![]()
Dus dan is hij alleen zo populair vanwege de hippe uitstraling?quote:Op donderdag 30 april 2015 15:45 schreef Moppert het volgende:
Mijn ervaring is dat het ding blijft stinken en plastic smaak blijft hebben.
quote:Op donderdag 30 april 2015 15:45 schreef Moppert het volgende:
Mijn ervaring is dat het ding blijft stinken en plastic smaak blijft hebben.
Die van mij is na een rondje vaatwasser echt schoon en ruikt en smaakt helemaal niet meer naar plastic hoor!quote:
misschien zoiets erbij http://dopper.com/nl/shop/sportcap/quote:Op donderdag 30 april 2015 15:48 schreef Leandra het volgende:
Ik snap die hele dopper sowieso niet, toen ik hem voor het eerst zag dacht ik dat die dop flexibel was en je er zo uit kon drinken zonder hem los te draaien, maar het is gewoon de zoveelste fles met een grappig dopje dat ook bekersteun kan worden.
Was een serieuze teleurstelling toen N pas van een congres terugkwam met zo'n ding![]()
Oh werkt dat bij dit merk wel? De enige reden dat ik nooit van dat soort flesjes koop is dat ze niet schoon worden in de vaatwasser.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Die van mij is na een rondje vaatwasser echt schoon en ruikt en smaakt helemaal niet meer naar plastic hoor!
Ik ben er tot nu toe tevreden over ja, ruikt nog steeds gewoon fris en niet naar vissenkom!quote:Op donderdag 30 april 2015 16:33 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh werkt dat bij dit merk wel? De enige reden dat ik nooit van dat soort flesjes koop is dat ze niet schoon worden in de vaatwasser.
Nee, dat bedoelde ik niet, maar wat ik wel bedoel zal wel niet bestaanquote:Op donderdag 30 april 2015 16:16 schreef Elleska het volgende:
[..]
misschien zoiets erbij http://dopper.com/nl/shop/sportcap/
of bedoel je dat niet met drinken zonder los te draaien??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |