SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
GlenHighland zit vlakbij Hinder op de 10km doorkomst, 11:08:32
Starttijden staan niet in de app[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
GH ook de 10 gepasseerd.
Hij en Hinder liepen de 2e 5km binnen 29 min, heel erg netjesMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oh ik dacht dat ik de laatste was.. heb ik nu een dubbel topic geopend?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nou zo te zien niet, gek
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je was ook laatste, ik had ook op nieuw topic gedrukt, en ik kreeg niet een melding dat ie al bestondquote:Op zondag 12 april 2015 11:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ik dacht dat ik de laatste was.. heb ik nu een dubbel topic geopend?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat doet Maiyo nou?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
fot daar ben ik echt heel lang niet geweest. Kwam wel altijd in Cul. Lopen vind ik heerlijk maar door ziekte en blessures ben ik er heel lang uitgeweest. En sinds oktober kan ik weer!quote:![]()
![]()
Loopmaatje op de 15 km, doorkomst 1 uur 10 min 25 sec, nog steeds strak schemaMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Shitty ikmoet gaan coachen. Af en toe twitter checken dan maar
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is toch nog best wel warm voor Rotterdam
Ik heb vanmorgen eindelijk weer eens 10km gelopen, ook wat waardGeprobeerd om op hartslag te lopen, maar die Mio Link doet het niet zo goed, ook niet als ik 'm om dezelfde arm als m'n Garmin heb. Uiteindelijk uitgezet en verder gehobbeld met m'n kop in de zon en beestjes gekeken. Dikke vette prima.
![]()
10,7 graden momenteel volgens KNMI.nl, echt ideaal weer. Windje is misschien straf.quote:Op zondag 12 april 2015 11:19 schreef hatsaflats het volgende:
Het is toch nog best wel warm voor Rotterdam
Ik heb vanmorgen eindelijk weer eens 10km gelopen, ook wat waardGeprobeerd om op hartslag te lopen, maar die Mio Link doet het niet zo goed, ook niet als ik 'm om dezelfde arm als m'n Garmin heb. Uiteindelijk uitgezet en verder gehobbeld met m'n kop in de zon en beestjes gekeken. Dikke vette prima.
Jezus, zo lijkt het helemaal niets, zo'n marathon, zoals die kopgroep loopt. Nu alweer 25 km gehad.
Even een 2 uurtjes lopen....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Maiyo stopt!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vond het net in het zonnetje best al heel warm.quote:Op zondag 12 april 2015 11:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
10,7 graden momenteel volgens KNMI.nl, echt ideaal weer. Windje is misschien straf.![]()
Vandaag lopen 2 vrienden van me eerste Marathon, 1 in Parijs, en in 1 in Rotterdam, ben benieuwd
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Klopt dat was vlak voor 11.00 dus die is nog niet bij de 10quote:Op zondag 12 april 2015 11:22 schreef Tarahumara het volgende:
Bij mossel heb ik alleen bij 5km een doorkomst.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Maar die was om 10:53. Z'n 10km doorkomst moet nog komen denk ikquote:Op zondag 12 april 2015 11:22 schreef Tarahumara het volgende:
Bij mossel heb ik alleen bij 5km een doorkomst.
Nog een opgever, met startnummer 1
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb overigens nog helemaal geen doorkomst gehad van een van de lopers in mijn tracker. Kan goed dat die niet van start is gegaan, heeft deze week nog een griepje gehad...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die gasten gaan ongeveer zo hard zoals wij een 400 meter lopenquote:Op zondag 12 april 2015 11:20 schreef Guard het volgende:
Jezus, zo lijkt het helemaal niets, zo'n marathon, zoals die kopgroep loopt. Nu alweer 25 km gehad.
Even een 2 uurtjes lopen....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Daar zijn de kubuswoningenzo grappig vind ik die
Oja, dat kan wel kloppen danquote:Op zondag 12 april 2015 11:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar die was om 10:53. Z'n 10km doorkomst moet nog komen denk ik
Nog een opgever, met startnummer 1
Forum Opties Forumhop: Hop naar: