Snel kopenquote:Op zondag 12 april 2015 10:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Robben is een ware Groningen hooligan
Met jou zal hij wel een biertje willen drinken hoorquote:Op zondag 12 april 2015 11:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans Nijland is niet van de alcohol. Hmmm.
Dat wist ik al.quote:Op zondag 12 april 2015 11:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Met jou zal hij wel een biertje willen drinken hoor
Zou Johannes t hebben gehoordquote:Op zondag 19 april 2015 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen is toch geen kleine club, Kees.
Ontzettende kwal was het weer. Zo jammer ook want hij is toch een uithangbord van Nederland.quote:
Mooie tafelquote:Op zondag 26 april 2015 10:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Philip Cocu
Ronald de Boer
Peter Bosz
Niet haten. Onze Edgar las wel geregeld Nietzsche achterin de bus.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:00 schreef nostra het volgende:
"Voetbal moet je managen, whatever, Unilever heeft fucking goede gasten om te managen, whatever."
Ik snap daar ook helemaal niets van...quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:24 schreef showtimer het volgende:
Wat is de meerwaarde van die uitslagenbalk?
Hoe kun je Schaken nu saai vinden? Zo'n Aalbers is wel saai ja. Bosz zegt te weinig echt wat hij vindt, dat is vaak met trainers.quote:
Schaken is ook voorspelbaarquote:Op zondag 16 augustus 2015 10:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe kun je Schaken nu saai vinden?
Kees is altijd het terugkijken waardquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb het grotendeels gemist
Terugkijken waard?
Tja, Cocu ziet ook liever Brenet dan Poulsenquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Bruma heeft ook ervaring dus, als ik Cocu zo hoor redeneren.
Het is ook weer een partijtje cliché's, niet normaalquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso, Bruma praat soms onverstaanbaar.
Je vraagt je toch af waaroverquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Bruma is jongen die veel nadenkt, aldus Bruma zelf.
Je bent er maar druk meequote:Op zondag 23 augustus 2015 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Bruma is jongen die veel nadenkt, aldus Bruma zelf.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:24 schreef Tagliano het volgende:
Linssen is wel een leuke toevoeging vandaag
?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:59 schreef Tagliano het volgende:
Niet eens een gekke suggestie van Hans
Tannanequote:Op zondag 30 augustus 2015 10:09 schreef JaneDoe het volgende:
over wie had brands t net? die lastige jongen?
Ik snap de vraag naar een spits niet zoquote:Op zondag 30 augustus 2015 11:11 schreef opperkleurder het volgende:
Fräser wil nog een spits en een middenvelder. Wil ik ook wel.
Tussen Havenaar en Korte/Kastaneer zit wel een verschil. Gezonde concurrentie is nooit weg.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik snap de vraag naar een spits niet zo
Maar voor ADO is een spits die zo goed is als Havenaar nagenoeg onhaalbaar nu lijkt me tochquote:Op zondag 30 augustus 2015 11:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tussen Havenaar en Korte/Kastaneer zit wel een verschil. Gezonde concurrentie is nooit weg.
Castilloquote:Op zondag 30 augustus 2015 11:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar voor ADO is een spits die zo goed is als Havenaar nagenoeg onhaalbaar nu lijkt me toch
Publiek heeft hem nu al boos gemaaktquote:Op zondag 30 augustus 2015 11:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Castaignos doet weer gefrustreerd als hij gescoord heeft. Ook nog even Tyton rood aan naaien.
Net even zijn doelpunten bij Feyenoord terug gekeken.. toen juichte hij meestal nog wel redelijk normaal maar bij een paar doelpunten zag je al de agressie.. hij is teveel bezig met het publiek naar mijn idee.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:23 schreef Slobeend het volgende:
Castaignos kan niet normaal juichen he
Hij heeft in zijn carrière 4 keer gewonnen van Liverpool, dus hij is populair dus zit het wel goedquote:Op zondag 13 september 2015 10:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij had niemand door wat hij nou precies zei
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 september 2015 11:30 schreef Sked het volgende:
Estee? Wat een naam zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
twitter:jdnijland twitterde op zaterdag 19-09-2015 om 22:43:54Ben zojuist gebeld. FOX kiest morgen voor gast van koploper Heracles aan tafel. Tijdstip van afzeggen verdient niet de schoonheidsprijs... reageer retweet
Hans Nijland snapt niet dat actualiteit voorrang heeft in een actualiteitenprogrammaquote:Op zondag 20 september 2015 10:07 schreef Tagliano het volgende:
twitter:jdnijland twitterde op zaterdag 19-09-2015 om 22:43:54Ben zojuist gebeld. FOX kiest morgen voor gast van koploper Heracles aan tafel. Tijdstip van afzeggen verdient niet de schoonheidsprijs... reageer retweet
Hans Nijland denkt dat de wereld om Hans Nijland draaitquote:Op zondag 20 september 2015 10:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Hans Nijland snapt niet dat actualiteit voorrang heeft in een actualiteitenprogramma
Het klinkt als een grote familie daar in Almeloquote:Op zondag 20 september 2015 10:17 schreef Wicky15 het volgende:
Ja Jan, een teamprestatie. Dat weten we nu wel
In Almelo is ook iedereen familie van elkaar. Dat is heel normaal in die contreien.quote:Op zondag 20 september 2015 10:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Het klinkt als een grote familie daar in Almelo
Ja.quote:Op zondag 20 september 2015 10:20 schreef Sked het volgende:
Mag ik wel even zeggen dat dit nou allemaal wel een beetje overdreven wordt?
Gooi het eruitquote:Op zondag 20 september 2015 10:20 schreef Sked het volgende:
En dan moet Studio Heracles vanavond nog komenquote:Op zondag 20 september 2015 10:20 schreef Sked het volgende:
Mooi. Wat een ellende omdat Heracles een keer leuk begint.quote:
doet gewoon meequote:Op zondag 20 september 2015 10:26 schreef Sked het volgende:
Overigens vind ik het verder niet erg dat Tannane deze week niet meedoet
Zou mooi zijn.quote:Op zondag 20 september 2015 10:34 schreef hafcfan het volgende:
ag zonder Tanane winnen ze ook wel van zo'n jeugdteam van Chelsea
Kan ook geen lachje vanaf, misschien een ADO-supporter.quote:Op zondag 20 september 2015 10:48 schreef Wicky15 het volgende:
Mooi, die vent die daar staat te pissen
Hij heeft voor Jong Oranje ook al gespeeld, dus als hij nu naar Marokko gaat is dat zijn "switch" en kan hij niet meer terugquote:Op zondag 20 september 2015 10:57 schreef Sked het volgende:
Het was toch ooit zo dat je na oefenwedstrijden nog mag switchen?
Ah zo, zou wel zonde zijn als hij nu voor die eenheidsworsten van Marokko gaat voetballen terwijl hij best van waarde kan worden voor Oranjequote:Op zondag 20 september 2015 10:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij heeft voor Jong Oranje ook al gespeeld, dus als hij nu naar Marokko gaat is dat zijn "switch" en kan hij niet meer terug
Hij zit nu inderdaad bij een ploeg met veel meer potentie.quote:Op zondag 20 september 2015 10:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel slim genoeg om Feyenoord af te wijzen.
Lekker voor de Afrika Cup spelen straksquote:Op zondag 20 september 2015 10:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ah zo, zou wel zonde zijn als hij nu voor die eenheidsworsten van Marokko gaat voetballen terwijl hij best van waarde kan worden voor Oranje
Ja en dan alsnog niks bereiken omdat de coach iedereen een eigen bal geeftquote:Op zondag 20 september 2015 11:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker voor de Afrika Cup spelen straks
Heeft zich fantastisch ontwikkeld voor zichzelf man. Gaat gewoon een top transfer makenquote:Op zondag 20 september 2015 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij zit nu inderdaad bij een ploeg met veel meer potentie.
Klopt, maar dat is wellicht meer ondanks FC Twente dan dankzij FC Twente.quote:Op zondag 20 september 2015 11:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft zich fantastisch ontwikkeld voor zichzelf man. Gaat gewoon een top transfer maken
Arshavinquote:Op zondag 20 september 2015 11:02 schreef Wicky15 het volgende:
Laten we het EK 2008 even gaan bespreken.
Excelsior is ook gewoon niet zo goed.quote:Op zondag 20 september 2015 11:11 schreef Sked het volgende:
Ik hoop dat Caland zo zegt dat Excelsior gewoon niet zo goed is
Wat is precies de potentie van Feyenoord? Ook geen Europees en nooit meer een prijs pakken..quote:Op zondag 20 september 2015 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij zit nu inderdaad bij een ploeg met veel meer potentie.
Die 30 kilo overgewicht zit er niet voor niksquote:Op zondag 20 september 2015 11:22 schreef Caland het volgende:
Kees heeft nog geen slok van zijn gezonde smoothie op.
Raar.
Feyenoord heeft in ieder geval potentie om structureel top 3 te eindigen, geregeld Europees voetbal te halen en incidenteel een prijs te pakken.quote:Op zondag 20 september 2015 11:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat is precies de potentie van Feyenoord? Ook geen Europees en nooit meer een prijs pakken..
Dat programma wordt ook 4 keer per dag herhaald.quote:Op zondag 20 september 2015 11:31 schreef Sked het volgende:
We mogen nog genieten van Fox Sports vandaag
Hij praat altijd als een politicus.. net zo glad.quote:Op zondag 27 september 2015 11:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat is die Van Geel vermoeiend zeg.
Daar ben ik zelfs niet meer zeker van. Over twee weken ado- de graafschap. Ik voel hem al aankomen, jij ook?quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Direct gaat in ieder geval niet gebeuren
Die kraker moet ik missenquote:Op zondag 4 oktober 2015 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ben ik zelfs niet meer zeker van. Over twee weken ado- de graafschap. Ik voel hem al aankomen, jij ook?
We gaan het zien, ik ben niet hoopvol gestemd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die kraker moet ik missen![]()
Maar de Graafschap schat ik wel een behoorlijk stuk lager in dan ADO ja
Komt goed, tenzij er gekke dingen gebeuren of als een verdediger enorme fouten gaat makenquote:Op zondag 4 oktober 2015 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik ben niet hoopvol gestemd.
De positiviteit straalt er weer vanaf vandaagquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De komende tegenstander van Ado in de nacompetitie
Ik heb dan ook niets om positief over te zijn. Zelfs de amateurwedstrijd Fc Srubbekutteveen - Fc bal op het dak was van een veel beter niveau.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De positiviteit straalt er weer vanaf vandaag![]()
En de Volendamgoden gaan voor directe promotie natuurlijk
De samenvatting van gisteren zag er wel beroerd uit jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niets om positief over te zijn. Zelfs de amateurwedstrijd Fc Srubbekutteveen - Fc bal op het dak was van een veel beter niveau.
10 jaar geleden nog wel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Wilco van Schaik wordt de sfeer in het Utrechtstadion geroemd.
Van Schaik komt redelijk uit zijn woorden inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:05 schreef Ambrosius het volgende:
Niet bepaald een boeiende uitzending.
Faik ofzo. Speler van Roda.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
Wie is die brugklasser? Ik zet hem net aan.
Viel me ook op ja.. Dat gelul over 'mijn filosofie dit, mijn filosofie dat'.. Zodra trainers het woord 'filosofie' in de mond nemen weet je dat je te maken hebt met iemand die zichzelf erg boeiend vindt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Raymond Atteveld vindt zichzelf wel heel interessant.
Ik vind dit best een prima tafeltwitter:KeesJansmaNL twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 10:04:17Zondag 10.00 #dtvk #foxsports met Kraay jr, Riemer van der Velden(Heerenveen), Art Langerer(PSV), Zivkovic(Willem II) en Stans(Excelsior) reageer retweet
De manier waarop hij het zegt is niet helemaal prettig nee. Toch zegt hij op zich vrij normale/goede dingen, hij ziet zelf ook wel dat hij niet goed bezig was bij Ajax en dat het bij Willem II ook wel begrijpelijk is dat hij rechtsbuiten speeltquote:Op zondag 1 november 2015 11:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die Zivkovic komt ook niet echt lekker over.
Zozo, contacten in de voetbalwereldquote:Op zondag 1 november 2015 11:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn kinderen zaten bij mij op school. Zoon zelfs bij mij in de klas.
Een van de lelijkste accenten in Nederland. Wel een sympathieke gast.quote:Op zondag 1 november 2015 11:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zozo, contacten in de voetbalwereld
Ik heb wel het idee dat het een Leijenaar is, jezus
Altijd fijn om op Leiden Centraal die zwervers te horen pratenquote:Op zondag 1 november 2015 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een van de lelijkste accenten in Nederland. Wel een sympathieke gast.
Daar is Guus groot mee geworden, al blijft het bijzonder dat Van Oostveen volhoudt dat het in goed overleg wasquote:
Bert moet maar niet meer pratenquote:Op zondag 6 december 2015 10:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar is Guus groot mee geworden, al blijft het bijzonder dat Van Oostveen volhoudt dat het in goed overleg was
Wat een thuisfluiter is dat inderdaad.quote:
quote:Op zondag 6 december 2015 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een thuisfluiter is dat inderdaad.
Die bal de gewoon binnen het veld gevangen werdquote:Op zondag 6 december 2015 10:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Meer gewoon een kutscheidsrechter. Die deed letterlijk alles fout qua overtredingen, kaarten en penalty's beide kanten op.
Als hij PSV fluit zit ik al met mijn hoofd in mijn handen. Janken moet ik dan. Maar nu viel het wellicht teveel op en heeft hij beide kanten kut gefloten.quote:Op zondag 6 december 2015 10:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Meer gewoon een kutscheidsrechter. Die deed letterlijk alles fout qua overtredingen, kaarten en penalty's beide kanten op.
Ach ja. Daar begrijp ik wel van dat je daar geen kaart voor geeft. Die arme jongen dacht dat hij buiten het veld stond.quote:Op zondag 6 december 2015 10:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die bal de gewoon binnen het veld gevangen werd
Guus is altijd weggekomen met zijn fuck ups door zijn suave. Nu hij dat mist is het af.quote:Op zondag 6 december 2015 10:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
Heeft niemand hier het idee dat Guus misschien weleens beginnend Alzheimer kan hebben? Hij is zo warrig, vergeet dingen. Lult maar wat in vage bewoordingen. Het is sneu voor hem, maar het is te gênant voor woorden.
PSV vraagt er wat dat betreft ook wel een beetje om met Blom, al dat gekanker op zijn persoontje voor de wedstrijd begonnen isquote:Op zondag 6 december 2015 10:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als hij PSV fluit zit ik al met mijn hoofd in mijn handen. Janken moet ik dan. Maar nu viel het wellicht teveel op en heeft hij beide kanten kut gefloten.
Ik keek tegelijkertijd een andere wedstrijd, maar is het niet zo dat hij er niet eens voor floot?quote:Op zondag 6 december 2015 10:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach ja. Daar begrijp ik wel van dat je daar geen kaart voor geeft. Die arme jongen dacht dat hij buiten het veld stond.
Mwa, heb een tijdje geleden nog wat oude interviewtjes van hem gezien, toen was hij een stuk scherper hoor. Maar Frank had wel gelijk dat het tactisch gezien gewoon een totaal onbenul is.quote:Op zondag 6 december 2015 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Guus is altijd weggekomen met zijn fuck ups door zijn suave. Nu hij dat mist is het af.
Nee, hij floot al met al toch maar.quote:Op zondag 6 december 2015 10:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik keek tegelijkertijd een andere wedstrijd, maar is het niet zo dat hij er niet eens voor floot?
Ah, dat heb ik dan niet goed gezienquote:
Dat was ook niet het ergste, maar het tekende de wedstrijd welquote:Op zondag 6 december 2015 10:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik dan niet goed gezien
Dan valt het enigszins te billijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |