abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 april 2015 @ 19:47:02 #251
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_151965339
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:02 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand hier toevallig of stoppen met roken invloed kan hebben op de werking van je medicatie?

Ik ben nu 3 weken gestopt en heb de laatste week enorm vastzittende nek/schouders, wat ik normaal altijd heb als ik mijn medicatie een dag vergeet/of er bij heb gedronken, en merk ook dat ik ineens veel makkelijker emotioneel word, wat de medicatie de afgelopen jaren ook nogal leek af te remmen zolang ik 'm trouw slikte.
Nou ja. Mijn boerenverstand zegt dat als je met iets stopt zoals roken er ontwenningsverschijnselen op kunnen treden. Daardoor kan het gerust dat er meer sprake is van stress (hop, vastzittende nek/schouders!), en dat je makkelijker emo wordt omdat je niet meer rookt op momenten waarop je eerder rookte als manier om met stress/emotionaliteit om te kunnen gaan.

Just my two cents!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_151965877
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:47 schreef Detroit het volgende:

[..]

Nou ja. Mijn boerenverstand zegt dat als je met iets stopt zoals roken er ontwenningsverschijnselen op kunnen treden. Daardoor kan het gerust dat er meer sprake is van stress (hop, vastzittende nek/schouders!), en dat je makkelijker emo wordt omdat je niet meer rookt op momenten waarop je eerder rookte als manier om met stress/emotionaliteit om te kunnen gaan.

Just my two cents!
Dat klinkt niet geheel onplausibel, alleen verbaast het me dan nogal dat ik daar in de eerste twee weken coldturkey niets van gemerkt heb en het dan vervolgens in week drie ineens op komt zetten. Zou denken dat die stress en emoties in het begin dan zeker zo heftig hadden moeten zijn.
En ik voel me verder mentaal ook helemaal niet bijzonder gespannen, t is puur dat alle spieren volledig verkrampt zijn. Ik word 's ochtends al wakker met benen die 'vergaan' van de spierpijn, dus t lijkt meer een fysiek verschijnsel.

Qua emotie merk ik dan juist weer dat ik sinds een week bij iedere traan of gelukzalige glimlach op tv al een traan moet wegpinken, terwijl ik sinds mijn medicatie eigenlijk nooit zo dicht bij mijn gevoel kwam omdat het zo werd afgeremd. (Ik heb me geregeld enorm verdrietig gevoeld, en dan nog vertikte tranen het om zich te laten zien) De enige uitzonderingen waren dagen waarop ik medicatie vergeten was.

Maar ik kom net al wat artikelen tegen dat het idd invloed op elkaar kan hebben.. http://www.cinfol.com/ind(...)rking-van-medicijnen
Dan hoop ik alleen maar dat mijn lijf momenteel gewoon weer even moet wennen, want als blijvende 'bijwerking' is dit niet echt uit te houden.
  donderdag 23 april 2015 @ 20:07:56 #253
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_151965950
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:05 schreef Maartel het volgende:

[..]

Dat klinkt niet geheel onplausibel, alleen verbaast het me dan nogal dat ik daar in de eerste twee weken coldturkey niets van gemerkt heb en het dan vervolgens in week drie ineens op komt zetten. Zou denken dat die stress en emoties in het begin dan zeker zo heftig hadden moeten zijn.
En ik voel me verder mentaal ook helemaal niet bijzonder gespannen, t is puur dat alle spieren volledig verkrampt zijn. Ik word 's ochtends al wakker met benen die 'vergaan' van de spierpijn, dus t lijkt meer een fysiek verschijnsel.

Qua emotie merk ik dan juist weer dat ik sinds een week bij iedere traan of gelukzalige glimlach op tv al een traan moet wegpinken, terwijl ik sinds mijn medicatie eigenlijk nooit zo dicht bij mijn gevoel kwam omdat het zo werd afgeremd. (Ik heb me geregeld enorm verdrietig gevoeld, en dan nog vertikte tranen het om zich te laten zien) De enige uitzonderingen waren dagen waarop ik medicatie vergeten was.

Maar ik kom net al wat artikelen tegen dat het idd invloed op elkaar kan hebben.. http://www.cinfol.com/ind(...)rking-van-medicijnen
Dan hoop ik alleen maar dat mijn lijf momenteel gewoon weer even moet wennen, want als blijvende 'bijwerking' is dit niet echt uit te houden.
Het zou gerust invloed kunnen hebben. Maar wat ik me van de tijd kan herinneren toen ik stopte met roken was dat ik me toch erg edgy voelde. Hm. Nou herinner ik me ineens dat ik toen al Seroxat gebruikte.
Dus ja, ik kan me nou wel voorstellen dat het invloed heeft op elkaar. :+.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 24 april 2015 @ 18:05:35 #254
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151994549
Jullie waren kwijt :'(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_151995144
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:05 schreef Murmeli het volgende:
He?
Hoe bedoel je?
pi_151995432
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:05 schreef Murmeli het volgende:
Jij was weg, wij waren hier :D
  vrijdag 24 april 2015 @ 19:15:24 #257
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151996392
Kon jullie niet vinden maar het is weer goedgekomen O+
  vrijdag 24 april 2015 @ 23:36:30 #258
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_152004274
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:15 schreef Murmeli het volgende:
Kon jullie niet vinden maar het is weer goedgekomen O+
Gelukkig heeft dit schaapje de kudde weer teruggevonden! O+.
  zaterdag 25 april 2015 @ 00:03:17 #259
47102 Elvi
miemkwien
pi_152004817
Waar post je allemaal als dit topic na 1 dag al uit je MyAT is? :P
pi_152007301
Of verkeerd knopje... Tenminste, dat gebeurt mij wel eens ;)
pi_152007511
Pffft... Heeft iemand wat blijheid en ontspannenheid over?
Ik word zo moe van mezelf, of ik ben bizar druk (gisteren alles alweer geboend, 's middags een vriendin over de vloer en 's avonds een andere. Tussen alles door nog wat verslagen getypt en andere klussen gedaan. Kortom rennen en vliegen) of ik lig de hele dag in mijn en wil niet meer (wat gebeurt als ik niet zo'n planning als voor gisteren maak).

Bluuuh

Eind klagen ;)
pi_152016034
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... Heeft iemand wat blijheid en ontspannenheid over?
Ik word zo moe van mezelf, of ik ben bizar druk (gisteren alles alweer geboend, 's middags een vriendin over de vloer en 's avonds een andere. Tussen alles door nog wat verslagen getypt en andere klussen gedaan. Kortom rennen en vliegen) of ik lig de hele dag in mijn en wil niet meer (wat gebeurt als ik niet zo'n planning als voor gisteren maak).

Bluuuh

Eind klagen ;)
Helaas niet :P
Kan zelf wel wat ontspannenheid gebruiken.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_152021542
Energielevel is hier echt extreem laag. Vanochtend even in beweging geweest :@ en daarna visite gehad. Verder is het me niet echt meer gelukt wat te doen. Heb besloten dat ik vanavond mag hangen en niksen (haha... mag... had een huilbui omdat ik de vaat moest doen: lees bakje, bordje en bestekje wassen. Dat was teveel en ik overzag het niet meer. Kwam er echt niet uit, maar met veel moeite de klus geklaard). Morgen moet ik maar weer gewoon actief doen (irritent rothoofd, ik vraag me af waar alle energie blijft)
pi_152022829
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:02 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand hier toevallig of stoppen met roken invloed kan hebben op de werking van je medicatie?

Ik ben nu 3 weken gestopt en heb de laatste week enorm vastzittende nek/schouders, wat ik normaal altijd heb als ik mijn medicatie een dag vergeet/of er bij heb gedronken, en merk ook dat ik ineens veel makkelijker emotioneel word, wat de medicatie de afgelopen jaren ook nogal leek af te remmen zolang ik 'm trouw slikte.
Wat ik heb begrepen dat stoppen met roken wel degelijk van invloed kan zijn op medicatie. Bv, de extented release medicijnen kunnen bv. sneller opgenomen worden in het lichaam.
Ik kreeg welbutrin tegen somberheid en begreep dat het ook zou helpen bij het stoppen met roken. Toen had ik het idee om het te combineren maar uiteindelijk bleek het middel zo averechts te werken dat ik aan stoppen met roken helemaal niet moest denken.
Hell To The Liars
pi_152023163
Zijn er hier ook mensen die iedere 2 weken een nieuwe obsessie hebben.
De ene week kan het denken aan een nieuwe baan zijn, een leuke meid of puzzelen. De andere week heeft dit denken en handelen zoveel energie gekost dat je kapot op de bank ligt en niet vooruit te branden bent 😂

Echt heel irritant en ik vroeg me af hoe jullie daar mee omgaan,
Deze week is de obsessie "een aquarium willen"

Het is gelukkig niet roekeloos en denk er goed over na, anders had ik de afgelopen periode al een valparkiet, hond en scooter gekocht.
Hell To The Liars
pi_152024652
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 20:41 schreef Droopie het volgende:
De ene week kan het denken aan een nieuwe baan zijn, een leuke meid of puzzelen. De andere week heeft dit denken en handelen zoveel energie gekost dat je kapot op de bank ligt en niet vooruit te branden bent 😂

Het is gelukkig niet roekeloos en denk er goed over na, anders had ik de afgelopen periode al een valparkiet, hond en scooter gekocht.
Ik kan me vergissen, maar naar mijn weten heeft dit op zich niks met depressie te maken (tenzij je manisch bent ofzo :P )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152024985
Ik zit bij psychiater nr.6 sinds november 2013, ik heb van alles een beetje ;)
Tijdens mijn welbutrin try-out noemde hij het 'hyper-focus'
Hell To The Liars
pi_152025026
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 21:44 schreef Droopie het volgende:
Ik zit bij psychiater nr.6 sinds november 2013, ik heb van alles een beetje ;)
Tijdens mijn welbutrin try-out noemde hij het 'hyper-focus'
Wat jij in je vorige post beschreef, klonk bij mij ook niet als hyperfocus :P
pi_152026194
Ach ik weet het ook niet, een jeugdige psychiater zei tegen mij (voor iets anders).
Je hebt autistische trekjes met heel veel sociale interactie.
Toen zei ik dat klinkt net zo logisch als een rustige adhd'er.

Ach ik hoef geen benaming maar een oplossing.
Hell To The Liars
pi_152026281
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 22:19 schreef Droopie het volgende:
Ach ik weet het ook niet, een jeugdige psychiater zei tegen mij (voor iets anders).
Je hebt autistische trekjes met heel veel sociale interactie.
Toen zei ik dat klinkt net zo logisch als een rustige adhd'er.

Ach ik hoef geen benaming maar een oplossing.
Kijk, das een goeie instelling, daar houd ik wel van ^O^

Edit: Maar..de enige die die oplossingen uiteindelijk kan materialiseren in iets constructiefs, ben jijzelf :P
  zaterdag 25 april 2015 @ 22:24:25 #271
47102 Elvi
miemkwien
pi_152026340
quote:

Ik had/heb dat met hobbies en banen. Dan wil ik ineens taarten bakken en verkopen en koop ik er allemaal spullen voor, toen wilde ik schorten maken en verkopen (al vrij snel bleek dat ik geen talent had voor naaien :') ) , dan weer dagenlang zoeken naar een opleiding en informatieboekjes aanvragen...
Voor mij is het steeds een soort 'laatste hoop' waar ik dan aan vastklamp. Gelukkig geef ik er niet zo megaveel aan uit (behalve aan de bakspullen maar die gebruik ik nog regelmatig :P )
pi_152026447
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kijk, das een goeie instelling, daar houd ik wel van ^O^

Edit: Maar..de enige die die oplossingen uiteindelijk kan materialiseren in iets constructiefs, ben jijzelf :P
Dat blijkt ook wel, want nadat ik ben losgelaten uit de ggz bouman (3 weken opname alcohol probleem + 3 maanden behandeling) waar de hulpverlening echt perfect was. Kom ik echt tegen een muur van budgetten, regeltjes en miscommunicatie terecht. Dus zoek ik zelf maar wat uit en ga dinsdag voor het eerst (na 16 maanden nuchter te zijn) naar de AA.
Hell To The Liars
pi_152026507
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 22:27 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat blijkt ook wel, want nadat ik ben losgelaten uit de ggz bouman (3 weken opname alcohol probleem + 3 maanden behandeling) waar de hulpverlening echt perfect was. Kom ik echt tegen een muur van budgetten, regeltjes en miscommunicatie terecht. Dus zoek ik zelf maar wat uit en ga dinsdag voor het eerst (na 16 maanden nuchter te zijn) naar de AA.
De hulpverlening is een hulp, niet een oplossing. Die moet je zelf implementeren.
En sowieso is zelf actie ondernemen wanneer je dat nodig acht, gewoonlijk wel een goeie strategie
pi_152026534
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 22:24 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik had/heb dat met hobbies en banen. Dan wil ik ineens taarten bakken en verkopen en koop ik er allemaal spullen voor, toen wilde ik schorten maken en verkopen (al vrij snel bleek dat ik geen talent had voor naaien :') ) , dan weer dagenlang zoeken naar een opleiding en informatieboekjes aanvragen...
Voor mij is het steeds een soort 'laatste hoop' waar ik dan aan vastklamp. Gelukkig geef ik er niet zo megaveel aan uit (behalve aan de bakspullen maar die gebruik ik nog regelmatig :P )
4 weken geleden had ik een fantastisch idee qua logistiek in mijn werk.
Deze storm is gaan liggen, heb ik deze week alsnog een afspraak op het stadhuis van Rotterdam om mijn idee toe te lichten 😂

Maar goed om te onthouden van je bakspullen, misschien tzt ruilen tegen een paar ongebruikte puzzels.😂
Hell To The Liars
pi_152026709
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De hulpverlening is een hulp, niet een oplossing. Die moet je zelf implementeren.
En sowieso is zelf actie ondernemen wanneer je dat nodig acht, gewoonlijk wel een goeie strategie
Ben ik gedeeltelijk met je eens.
Mijn probleem is teveel denken, en dat moet eruit.
Creatief zat, maar ik verzin altijd wel een paar beren op de weg wat het blokkeert.
Hell To The Liars
pi_152026744
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 22:35 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ben ik gedeeltelijk met je eens.
Mijn probleem is teveel denken, en dat moet eruit.
Creatief zat, maar ik verzin altijd wel een paar beren op de weg wat het blokkeert.
Creatiever aan een oplossing denken dan :P

Overigens was ik vroeger vooral een denker, maar voerde ze nooit echt uit.
Uiteindelijk moet je gewoon doen, yolo
pi_152027348
Maar dan had ik nu dus een valparkiet, scooter en een hond gehad haha.
Hell To The Liars
pi_152027530
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 22:55 schreef Droopie het volgende:
Maar dan had ik nu dus een valparkiet, scooter en een hond gehad haha.
Je kunt natuurlijk ook gewoon besluiten niets doen te gaan doen :P
Zoals ik al zei, wees creatief :P
pi_152027785
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook gewoon besluiten niets doen te gaan doen :P
Zoals ik al zei, wees creatief :P
Je leert ermee omgaan, vorig jaar dacht ik, ik ga naar New york toe.
Gelijk dacht ik nou dat is over paar weken wel weer over.
Toen binnen 5 uur reis geboekt en betaald zonder annuleringsverzekering 😁
Hell To The Liars
pi_152027846
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 23:08 schreef Droopie het volgende:

[..]

Je leert ermee omgaan, vorig jaar dacht ik, ik ga naar New york toe.
Gelijk dacht ik nou dat is over paar weken wel weer over.
Toen binnen 5 uur reis geboekt en betaald zonder annuleringsverzekering 😁
En?

Spijt gehad of was het wat? :P
pi_152028396
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En?

Spijt gehad of was het wat? :P
Na 7 uur vertraging, aankomen op een ander vliegveld zonder koffer en s'avonds in het donker door de achterbuurten van New York met de metro was ik stomverbaasd dat ik juist hier geen last had van de negers op de rails ehhh.. Bedoel beren op de weg.

Het was fantastisch!!
Hell To The Liars
pi_152031379
quote:

Of het obsessies zijn bij mij of impulsen, i don't know. Alleen van de ene op de andere minuut kan ik besluiten dat iets heel anders moet of dat ik iets heel anders wil. Zoals bijvoorbeeld het verhuizen van laatst. Die impulsen zijn bijna niet weg te drukken.

Regels voor mezelf:
- een maand afwachten
- een maand bespreken
- een maand kiezen
- doen

Vaak haak ik bij echte impulsen af voor ik bij doen ben.
pi_152032505
Hoi even een berichtje van mij.

Gaat helaas echt weer een stuk minder, ben weer opgenomen. Een gedwongen opname dit keer. Over een aantal dagen komt de rechter, en dan wordt gekeken of de ibs verlengt gaat worden.

Ik was heel erg in de war, boos, verdrietig, enz. Was niet fijn.
pi_152032936
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 08:39 schreef Catnip het volgende:

Gaat helaas echt weer een stuk minder, ben weer opgenomen. Een gedwongen opname dit keer. Over een aantal dagen komt de rechter, en dan wordt gekeken of de ibs verlengt gaat worden.

Ow shit, das minder -O-

Sterkte :*
pi_152036596
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 08:39 schreef Catnip het volgende:

Wat ontzettend verschrikkelijk. Ik hoop dat je, ondanks dat het niet vrijwillig is, er iets uit kan halen voor je zelf. Echt heel erg veel sterkte....
  maandag 27 april 2015 @ 00:42:12 #286
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_152060120
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2015 00:03 schreef Elvi het volgende:
Waar post je allemaal als dit topic na 1 dag al uit je MyAT is? :P
Ik volg veel reeksen. Niet dat ik ze lees...en posten doe ik er ook nauwelijks, behalve bij het hardlooptopic.
Verkeerd knopje was het ook niet. Geen idee.
Maar ik ben er weer *O*
pi_152075646
Vandaag naar de vrijmarkt geweest. Leuke spulletjes gekocht :)
Wel uitgeput en emo van alle drukte, maar ik heb het ervoor over

Hebben jullie een leuke, feestelijke dag gehad?
pi_152075840
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

Wij zijn sinds ongeveer 14u terug en zijn redelijk geslaagd :) (niet veel, maar beter dan niks :P )
Op de weg terug bleek onze bus een andere route te rijden, dus kwamen we op een industrieterrein terecht waar we een overstekende mama-eend met haar ukkels een weg hebben zien oversteken (ze hebben het allemaal gered :P ).
Uiteindelijk zijn we wel thuisgekomen :P

Nu even chillen :)
  maandag 27 april 2015 @ 19:11:50 #289
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_152077570
quote:

Ik zag op de weersvooruitzichten dat het rotweer zou worden, 11 graden, regen. Dus ik besloot zaterdag al thuis te blijven hangen.
Wat schetst nou mijn verbazing? Dat het hier in Amsterdam gewoon al de hele dag goed weer is. Dus achteraf gezien had ik wel weg kunnen gaan. :+.

Maar in de middag kreeg ik ff een depressieve bui, dus mss maar goed thuisgebleven te zijn.
  maandag 27 april 2015 @ 19:14:05 #290
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_152077629
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

.. waar we een overstekende mama-eend met haar ukkels een weg hebben zien oversteken (ze hebben het allemaal gered :P ).

Het is weer die tijd van het jaar ja, met broedsels en auto's die ineens in de ankers moeten omdat er wat dieren onbesuisd oversteken. :+.
pi_152078737
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:14 schreef Detroit het volgende:

[..]

Het is weer die tijd van het jaar ja, met broedsels en auto's die ineens in de ankers moeten omdat er wat dieren onbesuisd oversteken. :+.
Nou, ik zag geen enkele auto remmen, maar mama eend keek goed links en rechts :P
  maandag 27 april 2015 @ 20:44:12 #292
399061 kuolema
vermaledijd
pi_152080261
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wij zijn sinds ongeveer 14u terug en zijn redelijk geslaagd :) (niet veel, maar beter dan niks :P )
Op de weg terug bleek onze bus een andere route te rijden, dus kwamen we op een industrieterrein terecht waar we een overstekende mama-eend met haar ukkels een weg hebben zien oversteken (ze hebben het allemaal gered :P ).
Uiteindelijk zijn we wel thuisgekomen :P

Nu even chillen :)
Heb je die twee films gevonden? Ik heb ook nog voor je gekeken maar helaas niets gevonden :(.

Voor mezelf ook niks gevonden dit jaar, wel verkocht, zoals altijd. Het was wel weer leuk, maar we zaten precies op een hoekje met harde wind (daar zitten we altijd) en dat maakte het heel koud. Zelfs met winterjas, fleece plaids en muts was ik aan het snotteren en bibberen :') Ik had het idee dat er minder speurders waren dan andere jaren.

Terwijl ik je zin over de eendjes las was ik bang dat ik iets zieligs ging lezen maar gelukkig hebben ze het gered O+
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_152080613
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 20:44 schreef kuolema het volgende:

[..]

Heb je die twee films gevonden? Ik heb ook nog voor je gekeken maar helaas niets gevonden :(.

Voor mezelf ook niks gevonden dit jaar, wel verkocht, zoals altijd. Het was wel weer leuk, maar we zaten precies op een hoekje met harde wind (daar zitten we altijd) en dat maakte het heel koud. Zelfs met winterjas, fleece plaids en muts was ik aan het snotteren en bibberen :') Ik had het idee dat er minder speurders waren dan andere jaren.

Terwijl ik je zin over de eendjes las was ik bang dat ik iets zieligs ging lezen maar gelukkig hebben ze het gered O+
Nee, helaas niet. Geen van bijde films gevonden ;( (en ik heb Elvi Donnie Darko laten zien (we zitten hem nu samen voor de 2e keer te kijken) dus daar zochten we 2 exemplaren van :P ).
Wel 2 games waarvan ik er 1 al langer zocht en de andere om mn collectie compleet te maken.
Verder nog 1 film die ik nooit meer teruggekregen heb na die uitgeleend te hebben..maar wel regiocode 1 _O-
Naja :P

Wat betreft die speurders, we kwamen wel nog een oudere man tegen die alle collector edition films uit zat te zoeken (volgens mij een speurder dus :P ) en de verkopers van vorig jaar die massa's films hadden, zijn we dit jaar niet tegengekomen.
Naja, ik probeer het nog wel een paar keer bij de kringloop, uiteindelijk zal ik die 2 films ook aan mn collectie gaan toevoegen :)

Mn moeder heeft me ooit meegevraagd om spullen te verkopen, maar ik ben dan altijd bang dat als zij dan naar de wc gaat ofzo, dat er dan shit gebeurt :') (dat en ik kan moeilijk van dingen afscheid nemen)
  maandag 27 april 2015 @ 21:22:44 #294
399061 kuolema
vermaledijd
pi_152081607
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, helaas niet. Geen van bijde films gevonden ;( (en ik heb Elvi Donnie Darko laten zien (we zitten hem nu samen voor de 2e keer te kijken) dus daar zochten we 2 exemplaren van :P ).
Wel 2 games waarvan ik er 1 al langer zocht en de andere om mn collectie compleet te maken.
Verder nog 1 film die ik nooit meer teruggekregen heb na die uitgeleend te hebben..maar wel regiocode 1 _O-
Naja :P

Wat betreft die speurders, we kwamen wel nog een oudere man tegen die alle collector edition films uit zat te zoeken (volgens mij een speurder dus :P ) en de verkopers van vorig jaar die massa's films hadden, zijn we dit jaar niet tegengekomen.
Naja, ik probeer het nog wel een paar keer bij de kringloop, uiteindelijk zal ik die 2 films ook aan mn collectie gaan toevoegen :)
Beide ;)
Jammer van de films, wel tof dat je die games hebt gevonden.
quote:
Mn moeder heeft me ooit meegevraagd om spullen te verkopen, maar ik ben dan altijd bang dat als zij dan naar de wc gaat ofzo, dat er dan shit gebeurt :') (dat en ik kan moeilijk van dingen afscheid nemen)
Het is elk jaar hetzelfde, dan ben ik aan het uitpakken en kom ik meerdere dingen tegen waarvan ik denk 'hey, die wil ik nog houden' (ook al gaat het al jaren mee naar de markt). Het is zo moeilijk elke keer, ik doe er niets meer mee maar ben er zo aan gehecht dat ik het niet kwijt wil, of denk dat ik het vast nog wel eens kan gebruiken. Maar ik heb tot nu toe nooit spijt gehad van een verkoop, alleen mensen er blij mee gemaakt i.p.v. dat het ergens ligt te verstoffen, dus dat probeer ik in gedachten te houden. Bonus: ik krijg er geld voor :P

* Dit gaat vooral over speelgoed, verder dan dat kom ik niet en ik blijf dingen bewaren die de meeste anderen waarschijnlijk weg zouden gooien :P

[ Bericht 0% gewijzigd door kuolema op 27-04-2015 21:29:09 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_152081929
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 21:22 schreef kuolema het volgende:

[..]

Beide ;)
Jammer van de films, wel tof dat je die games hebt gevonden.

[..]

Het is elk jaar hetzelfde, dan ben ik aan het uitpakken en kom ik meerdere dingen tegen waarvan ik denk 'hey, die wil ik nog houden' (ook al gaat het al jaren mee naar de markt). Het is zo moeilijk elke keer, ik doe er niets meer mee maar ben er zo aan gehecht dat ik het niet kwijt wil, of denk dat ik het vast nog wel eens kan gebruiken. Maar ik heb tot nu toe nooit spijt gehad van een verkoop, alleen mensen er blij mee gemaakt i.p.v. dat het ergens ligt te verstoffen, dus dat probeer ik in gedachten te houden. Bonus: ik krijg er geld voor :P

* Dit gaat vooral over speelgoed, verder dan dat kom ik niet en ik blijf dingen bewaren die de meeste anderen waarschijnlijk weg zouden gooien :P
Vetgedrukte is wel "ietswat" herkenbaar ja _O-

Ik heb, toen ik op mezelf ging wonen, wel veel weggegooid. Daarna nauwelijks meer eigenlijk (bij mn 2e verhuizing zat ik teveel in de stress, ik wou die kloteverhuizing zo stressarm afronden, dus van uitzoeken en weggooien kwam niks mee rterecht)

Trouwens lief van je dat je ook nog even hebt gekeken :)

Edit: Ik denk trouwens wel dat het leerzaam is om elk jaar "gedwongen" wordt om toch spullen te verkopen..zou ik eigenlijk ook eens moeten doen :P
pi_152087198
quote:

Ben geen fan van grote mensen massa's maar voor koningsdag maak ik graag een uitzondering. Drie markten bezocht en goed geslaagd:
Transparante Nintendo 64 met Excitebike 64, 1080 Snowboarding + 2 controllers (5 euro)
PlayStation 2 met 1 controller (15 euro)
Playstation 1 met 1 controller (5 euro)
GameBoy Advance (blauw transparant) (2 euro)
Nintendo DS Lite (10 euro)
Wii Music (5 euro)
Diverse GBA games voor 5 euro (Donkey Kong Country, Yu-Gi-Oh ect)
Twee tins met Pokemon kaarten.

Alles werkt perfect :-D
pi_152089308
Weer een check voor aankomen en ik vind het niet tof.
Met nog drie weken wel hun doel bereikt
  dinsdag 28 april 2015 @ 09:45:34 #298
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_152089578
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer een check voor aankomen en ik vind het niet tof.
Met nog drie weken wel hun doel bereikt
Wordt aankomen echt medisch gecontroleerd bij jou? :o.
  dinsdag 28 april 2015 @ 13:17:46 #299
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_152093675
Nou, mijn zusje is nu ook officieel overspannen. Werken en studeren lukt haar amper nog. Ik had gehoopt dat die meuk haar bespaard zou blijven, maar schijnbaar mocht het niet zo zijn. Het zit al enorm in de familie en ergens lag het ook wel in de lijn der verwachting..

Voor mezelf wil ik hier nu zo goed mogelijk mee omgaan. Ik heb nu de neiging om alle zorg voor haar op me te nemen, alleen weet ik dat ik dat niet kan. Ik heb zelf mijn grenzen, helemaal op dit moment en ik wil er ook niet te erg bovenop springen. Ik vind het echter wel moeilijk om dit niet te doen, omdat het simpelweg mijn zusje is, ik weet hoe enorm kut dit is en ik wil er ook voor haar zijn. Ik denk die grens tussen hulp en anderen ook dingen laten doen wel redelijk heb, maar ik vind het gewoon echt heel kut dat dit haar moet overkomen. Ik heb haar advies gegeven over hoe ze er het snelst uit kan komen en mijn fouten niet maakt. Hopelijk komt ze er zo snel mogelijk weer uit. Ook voor mij is dit weer een les. Hulp is goed, alleen ik ben geen hulpverlener. -O-
Ignorance is bliss
pi_152115926
Zo, over een paar uur weet ik als t goed is meer wat betreft mijn spv.
Wel spannend, omdat er best wel veel van af hangt. Hoe dan ook, er zal naar mijn inschatting in elk geval -wat- veranderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')