abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151647233
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 14:46 schreef Luchtbel het volgende:
Oké, je zou de eerste niet zijn he. Ik hoop echt het beste voor je morgen.
Ben je gestopt met school en sport?

Wat bedoel je met gezellig maken? De ruimte? De kamer ziet er wel oké uit. ik heb veel eigen spullen er in, maar het blijft een ziekenhuiskamer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een kaartje in je portemonnee stoppen met een korte beschrijving wat er gebeurd en wat ze t beste kunnen doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_151647481
Ik heb morgen trouwens gesprek met een ervaringsdeskundige (als oriëntatie in 1e instantie).
Kan er nog niet veel over zeggen, maar ik hoop dat mij dan wat helderder wordt wat ik wil gaan doen met de rest van mn leven. Ik ben nu al zo lang uit de running geweest, maar wil toch kijken wat er mogelijk zou kunnen zijn, wat de valkuilen zijn, dat soort dingen. In 1e instantie eerst maar even oriënteren, ik doe het stap voor stap (ben al vaak genoeg weer terug de put ingedonderd :') )

Mn leven beweegt weer, maar dat is tegelijk ook eng, ik denk mede vanwege het hoge aantal faals wat ik in het verleden heb gehad...op goed geluk dan maar :P
  maandag 13 april 2015 @ 16:16:11 #28
47102 Elvi
miemkwien
pi_151648545
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2015 15:04 schreef Cue_ het volgende:
Nou even een update van mijn kant, aangezien ik al een tijdje niet echt wat heb laten horen
SPOILER
Dat klinkt wel super interessant! Wordt dit vergoed vanuit de zorgverzekering? (sorry, arme sloeber hier :@)

Ik heb niet het idee dat ik verder kom bij de GGZ. Mijn psycholoog gaat/ is weg (had ik sowieso niet veel aan, maar goed) en ik zou een SPV'er krijgen. Zij zou contact met me opnemen. Het is nu inmiddels 5 weken later en zelfs mn oude psych vind het wat lang duren dus hij gaat erachteraan.

Maar goed, ik zoek dus een alternatief voor de reguliere GGZ want ik heb niet het idee dat het bij mij 'werkt'. Alles wat ik heb bereikt heb ik op eigen houtje gedaan.
pi_151649079
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:16 schreef Elvi het volgende:

[..]

Alles wat ik heb bereikt heb ik op eigen houtje gedaan.
Alles? ;(
Ik heb toch ook geholpen? :P
  maandag 13 april 2015 @ 16:45:27 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151649600
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:16 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat klinkt wel super interessant! Wordt dit vergoed vanuit de zorgverzekering? (sorry, arme sloeber hier :@)

Ik heb niet het idee dat ik verder kom bij de GGZ. Mijn psycholoog gaat/ is weg (had ik sowieso niet veel aan, maar goed) en ik zou een SPV'er krijgen. Zij zou contact met me opnemen. Het is nu inmiddels 5 weken later en zelfs mn oude psych vind het wat lang duren dus hij gaat erachteraan.

Maar goed, ik zoek dus een alternatief voor de reguliere GGZ want ik heb niet het idee dat het bij mij 'werkt'. Alles wat ik heb bereikt heb ik op eigen houtje gedaan.
Niet dat ik weet, volgens mij ist wel aftrekbaar voor de belasting ofzo en kan je iets van een derde terugkrijgen.
Ik heb deze gelukkig via
Mn werkgever gekregen, maar denk dat ik t vervolg zelf moet bepalen.
pi_151649660
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je bent geen aansteller, dit topic is geen wedstrijdtopic naar mijn beste weten. Jij hebt er last van, dus het is net zo erg als dat van de rest. Of de rest stelt zich net zo aan, hoe je het maar bekijkt.

Wat fijn dat je je goed voelt. Begrijp ik het goed dat het je gelukt is om te reageren? Je vriendin kan alleen als een topper reageren, omdat de relatie goed is en jij dus ook een topper bent!
Thanks, ja er zat mij wat dwars, niets speciaals overigens, echter vond ik het altijd heel erg moeilijk om mijn gevoelens ergens over te uiten, al helemaal over gevoelige onderwerpen. Maar nu gaat dat wel steeds beter, ik ben minder nerveus, ik wacht geen uren om eindelijk mijn mond open te doen en het voelt ook gewoon erg goed. Ben er heel blij mee :)
  maandag 13 april 2015 @ 16:47:28 #32
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151649672
Ik zeg trouwens niet dat t altijd werkt eventuele echt mentale problemen of ziektes. Weet niet waar de grens ligt voor wat zij kunnen doen. Doelstelling is vooral meer uit de mens halen, waar zit de potentie en te zorgen dat je weet "dit ben ik en dat is goed"
  maandag 13 april 2015 @ 16:49:34 #33
47102 Elvi
miemkwien
pi_151649754
quote:
9s.gif Op maandag 13 april 2015 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Alles? ;(
Ik heb toch ook geholpen? :P
Jaja maar jou heb ik ook versierd dus toch een beetje zelf gedaan :P
pi_151650585
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2015 16:49 schreef Elvi het volgende:

[..]

Jaja maar jou heb ik ook versierd dus toch een beetje zelf gedaan :P
Zolang je maar niet vergeet waar alles behalve dat beetje vandaan is gekomen :P
pi_151650603
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 16:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, volgens mij ist wel aftrekbaar voor de belasting ofzo en kan je iets van een derde terugkrijgen.
Ik heb deze gelukkig via
Mn werkgever gekregen, maar denk dat ik t vervolg zelf moet bepalen.
Oke, dat gaat hem dus niet worden voor mij, te duur weer :')
pi_151650648
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik zeg trouwens niet dat t altijd werkt eventuele echt mentale problemen of ziektes. Weet niet waar de grens ligt voor wat zij kunnen doen. Doelstelling is vooral meer uit de mens halen, waar zit de potentie en te zorgen dat je weet "dit ben ik en dat is goed"
Ik kan natuurlijk behalve die mentale ziektes daarnaast -dezelfde- issues hebben als NTers en -daarvoor- zou zo'n cursus wel weer kunnen werken :P
  maandag 13 april 2015 @ 17:21:29 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151650756
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik kan natuurlijk behalve die mentale ziektes daarnaast -dezelfde- issues hebben als NTers en -daarvoor- zou zo'n cursus wel weer kunnen werken :P
Ow absoluut hoor, wou enkel niet de verwachtingen te hoog doen als in dat t als vervanger kan zijn voor bv psychologen Enzo. Ja kan wel. Afhankelijk van t probleem.

Maar gewoon als mens zijnde is t sowieso niet verkeerd om te volgen.
Tis idd niet t goedkoopste maar vond het elke cent waard.
pi_151650795
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 17:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ow absoluut hoor, wou enkel niet de verwachtingen te hoog doen als in dat t als vervanger kan zijn voor bv psychologen Enzo. Ja kan wel. Afhankelijk van t probleem.

Maar gewoon als mens zijnde is t sowieso niet verkeerd om te volgen.
Tis idd niet t goedkoopste maar vond het elke cent waard.
Tis voor mij geen huurachterstand waard, dus dat gaat m niet worden ;(
  maandag 13 april 2015 @ 17:38:40 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151651192
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tis voor mij geen huurachterstand waard, dus dat gaat m niet worden ;(
Dat snap ik :*
  maandag 13 april 2015 @ 19:41:20 #40
47102 Elvi
miemkwien
pi_151655619
Nou ik dacht "ik doe gek" en heb maar weer eens een klacht ingediend omdat ik geen contact kan krijgen met mn behandelaar. Mn spv'er (die ik nog nooit gezien heb...) zou in februari contact met me opnemen.

Is dit bij elke GGZ zo? Dat ze onbereikbaar zijn?
pi_151657060
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2015 19:41 schreef Elvi het volgende:
Nou ik dacht "ik doe gek" en heb maar weer eens een klacht ingediend omdat ik geen contact kan krijgen met mn behandelaar. Mn spv'er (die ik nog nooit gezien heb...) zou in februari contact met me opnemen.

Is dit bij elke GGZ zo? Dat ze onbereikbaar zijn?
Ik vind het belachelijk. Gelukkig heb ik minder problemen. Meestal lukt het wel contact te leggen.
-Albert Camus.
  maandag 13 april 2015 @ 20:27:00 #42
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_151657582
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 15:39 schreef zomertje het volgende:

[..]

En een kaartje in je portemonnee stoppen met een korte beschrijving wat er gebeurd en wat ze t beste kunnen doen?

SPOILER
Ja heb ik. En een bericht in telefoon. Maar het gaat helaas vaak om paniekomenten waarbij ik weg ga uit de situatie en ook niks pak ofzo. Weg.. Op m´n hand tatoeëren gaat wat ver ;)

Ik denk dat het erg verschilt Elvi. Ik ben al een tijd onder behandeling bij twee GGZ-instellingen. De twee plekken van nu zijn oké. Maar de eerste plek was een ramp qua zulke dingen, waar de samenwerkende instelling zich dan weer over liep op te fokken.
  maandag 13 april 2015 @ 20:33:18 #43
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_151657903
Eigenlijk word ik verdrietig als ik mezelf lees. Over die berichtjes.
Er was van alles. Een opleiding, baan en freelance werk. Een dochter, een relatie, vrienden.
Een hoofd en een lijf.
En genoeg te doen.

Nu denk ik na over hoe ik duidelijk moet maken dat ik de weg naar huis niet meer weet.
De ontreddering en vernedering die past bij een andere leeftijd. Bij dement worden. Wellicht.

Excuus.
pi_151659419
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:33 schreef Luchtbel het volgende:
Eigenlijk word ik verdrietig als ik mezelf lees. Over die berichtjes.
Er was van alles. Een opleiding, baan en freelance werk. Een dochter, een relatie, vrienden.
Een hoofd en een lijf.
En genoeg te doen.

Nu denk ik na over hoe ik duidelijk moet maken dat ik de weg naar huis niet meer weet.
De ontreddering en vernedering die past bij een andere leeftijd. Bij dement worden. Wellicht.

Excuus.
Niks excuus, knuff! het is gewoon niet fijn en ik kan me voorstellen dat je er soms moedeloos van wordt...
-Albert Camus.
  maandag 13 april 2015 @ 21:37:03 #45
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_151661202
Dank je. Ik bedoel gewoon ook dat het niet helpt om zo te denken. Vandaar excuus. Maar het voelt soms zo.
pi_151672221
Laatste paar dagen echt druk en merk meteen weer dat paniek en fatalistische gedachten met me op de loop gaan. Moet toch weer wat meer rust in gaan bouwen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 14 april 2015 @ 14:32:14 #47
47102 Elvi
miemkwien
pi_151678359
Kom ik een keertje voor mezelf op, hoef ik ineens niet meer terug te komen bij mijn vrijwilligerswerk omdat ik 'onbetrouwbaar' zou zijn :')

Was dat even een verloren jaar...
pi_151678550
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:32 schreef Elvi het volgende:
Kom ik een keertje voor mezelf op, hoef ik ineens niet meer terug te komen bij mijn vrijwilligerswerk omdat ik 'onbetrouwbaar' zou zijn :')

Was dat even een verloren jaar...
Waar bleek die onbetrouwbaarheid uit dan?

Verkeerde mensen blijkbaar... :{
  dinsdag 14 april 2015 @ 14:49:27 #49
47102 Elvi
miemkwien
pi_151678841
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:38 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Waar bleek die onbetrouwbaarheid uit dan?

Verkeerde mensen blijkbaar... :{
Ik trok me terug uit een tentoonstelling omdat er ineens een kant werd opgegaan die ik niet zag zitten. Ineens hadden anderen er nog veel meer over te zeggen (die zich nooit met iets bemoeid hadden...) en ik pas daarvoor. Ik ga niet iets doen waar ik niet voor de volle 100% achter sta. Dat lijkt mij een project ook niet ten goede komen.

Maar goed dat maakt mij nu onbetrouwbaar terwijl ik wel betrouwbaar genoeg was om een concert voor 200 man te organiseren :s)
pi_151679575
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb morgen trouwens gesprek met een ervaringsdeskundige (als oriëntatie in 1e instantie).
Kan er nog niet veel over zeggen, maar ik hoop dat mij dan wat helderder wordt wat ik wil gaan doen met de rest van mn leven. Ik ben nu al zo lang uit de running geweest, maar wil toch kijken wat er mogelijk zou kunnen zijn, wat de valkuilen zijn, dat soort dingen. In 1e instantie eerst maar even oriënteren, ik doe het stap voor stap (ben al vaak genoeg weer terug de put ingedonderd :') )

Mn leven beweegt weer, maar dat is tegelijk ook eng, ik denk mede vanwege het hoge aantal faals wat ik in het verleden heb gehad...op goed geluk dan maar :P
Gesprek net achter de rug.

Ik kan er nog steeds niet veel over zeggen (even laten bezinken) maar het heeft wel indruk op me gemaakt (tijdens het gesprek begonnen mn vingers te tintelen, wat voor mij betekent dat het wat in me losmaakt).
Over een paar weken vervolggesprek :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')