abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151602703

Welkom in het centrale topic van "Depressie & Angst".

quote:
Depressie
Iemand met een depressie heeft last van een hevige neerslachtigheid.

Die neerslachtigheid klaart niet na een paar dagen vanzelf op, maar duurt minimaal twee weken. Depressie moet niet verward worden met 'gewone' neerslachtigheid die iedereen wel eens heeft. Bij een depressie is deze heviger en tast het dagelijks functioneren aan.

Bron: http://www.trimbos.nl/onderwerpen/psychische-gezondheid/depressie

quote:
Angststoornissen
Angststoornissen zijn in de psychiatrie de meest voorkomende aandoeningen. Sommige van deze aandoeningen worden fobie genoemd. Het gemeenschappelijke kenmerk van angststoornissen, is dat er sprake is van angst. Mensen kunnen zo angstig zijn dat het hun leven ontregelt.

Wanneer spreken we van een angststoornis?

Angst is een gevoel dat optreedt bij dreigend gevaar. De emotie ontstaat als het welzijn van een persoon direct wordt bedreigd, maar ook als een persoon een situatie als bedreigend ervaart. Als een angst geen reële grond heeft en de betrokken persoon er sociale of beroepsmatige problemen door ondervindt, is er sprake van een stoornis.

In het diagnostisch classificatiesysteem DSM-IV worden de volgende angststoornissen onderscheiden:

Paniekstoornis met of zonder agorafobie
Sociale fobie of angststoornis
Specifieke of enkelvoudige fobie
Obsessief-compulsieve stoornis of dwangstoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis
Hypochondrie
Angststoornis door een lichamelijke aandoening
Acute stressstoornis
Angststoornis door alcohol of drugs

Voor de Multidisciplinaire Richtlijn Angststoornissen is de indeling van de DSM-IV als uitgangspunt genomen. Van de onderscheiden angststoornissen zijn de volgende aandoeningen opgenomen in de richtlijnen:

Paniekstoornis met en zonder agorafobie
Sociale fobie
Specifieke fobie
Obsessief-compulsieve stoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis

quote:
FOK! heeft nu ook zijn eigen IRC-kanaal voor de mensen in "Depressie & Angst". Hier kunnen we gezellig chatten/ tips geven en het met elkaar erover hebben.

Indien jij ook gezellig mee wilt praten met ons kun je ons bereiken via de volgende link:

http://irc.fok.nl/

En dan in principe

/join #dna

Heb je vragen omtrent IRC?
PM de volgende users:
zomertje
RBWO

quote:

pi_151617520
Hallo allemaal :W
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 12 april 2015 @ 22:23:25 #3
399061 kuolema
vermaledijd
pi_151629035
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 18:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hallo allemaal :W
Hoi :W
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_151629468
Ik ben verhuisd :) En het is goed gekomen! Alles staat en is netjes en fijn en ik ben blij

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151635213
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 22:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben verhuisd :) En het is goed gekomen! Alles staat en is netjes en fijn en ik ben blij

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een RM?
  maandag 13 april 2015 @ 06:27:11 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151635298
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 05:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat is een RM?
Rechterlijke machtiging. Een gedwongen opname, dus.
The love you take is equal to the love you make.
pi_151635917
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 22:23 schreef kuolema het volgende:

[..]

Hoi :W
Hoe is het met iedereen? Ik ben even twee weekjes weg geweest, maar ben weer terug ( :') )

Hier gaat het momenteel redelijk. Laatst eerste echte sessie gehad met de psycholoog en al wat opdrachtjes meegekregen. Paniekaanvallen zijn momenteel zeer minimaal. Merk wel als ik een volle agenda heb klachten meteen weer een stuk erger worden.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_151636030
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 18:58 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Was het iets relatiebedreigends?
Nee dat niet, maar het heeft wel met de relatie te maken. Gisteren is er iets "voorgekomen" waar ik mee zat, had daar ook mee te maken. En toen heb ik weer mijn mond moeten opendoen. Ging al een stuk beter en sneller dit keer, en ik voelde me ook niet zo gespannen als de keren daarvoor. Maar mijn vriendin is dan ook een toppertje dus de manier waarop zij reageert op bepaalde zaken helpt mij ook gewoon enorm. Dus ik vind het wel erg prettig om te ervaren dat het ook anders kan. Voelde me gisteren gedurende de hele dag sowieso kiplekker.

Ik merk wel als ik andere verhalen hier lees, dat die veel heftiger zijn dan de mijne. Dus ik vind mezelf misschien op het moment wel een aansteller :')

Echter heeft het mij al veel geholpen om hier zaken van mij af te schrijven en dingen van anderen te lezen :D
pi_151636102
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 08:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Hoe is het met iedereen? Ik ben even twee weekjes weg geweest, maar ben weer terug ( :') )

Hier gaat het momenteel redelijk. Laatst eerste echte sessie gehad met de psycholoog en al wat opdrachtjes meegekregen. Paniekaanvallen zijn momenteel zeer minimaal. Merk wel als ik een volle agenda heb klachten meteen weer een stuk erger worden.
Het is een vooruitgang en dat is goed. Dit soort processen gaat met kleine stappen, dus ik hoop dat je tevreden kan zijn. Je agenda heeft het zich maar even aan te passen dus ;)

Heb je het idee wat aan je psych te hebben?
pi_151636141
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 08:35 schreef Tino2015 het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar het heeft wel met de relatie te maken. Gisteren is er iets "voorgekomen" waar ik mee zat, had daar ook mee te maken. En toen heb ik weer mijn mond moeten opendoen. Ging al een stuk beter en sneller dit keer, en ik voelde me ook niet zo gespannen als de keren daarvoor. Maar mijn vriendin is dan ook een toppertje dus de manier waarop zij reageert op bepaalde zaken helpt mij ook gewoon enorm. Dus ik vind het wel erg prettig om te ervaren dat het ook anders kan. Voelde me gisteren gedurende de hele dag sowieso kiplekker.

Ik merk wel als ik andere verhalen hier lees, dat die veel heftiger zijn dan de mijne. Dus ik vind mezelf misschien op het moment wel een aansteller :')

Echter heeft het mij al veel geholpen om hier zaken van mij af te schrijven en dingen van anderen te lezen :D
Je bent geen aansteller, dit topic is geen wedstrijdtopic naar mijn beste weten. Jij hebt er last van, dus het is net zo erg als dat van de rest. Of de rest stelt zich net zo aan, hoe je het maar bekijkt.

Wat fijn dat je je goed voelt. Begrijp ik het goed dat het je gelukt is om te reageren? Je vriendin kan alleen als een topper reageren, omdat de relatie goed is en jij dus ook een topper bent!
pi_151636190
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 05:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat is een RM?
Rechterlijke machtiging, wat voor mij dus een gedwongen opname betekend. Dat was dus met een advocaat naar de hoofdbehandelaar en de afspraak van 2kg per week erbij. Morgen word ik weer gewogen en ik moet zeggen ontzettend nerveus te zijn, ondanks dat ik alles gedaan heb volgens de afspraken.
pi_151636199
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het is een vooruitgang en dat is goed. Dit soort processen gaat met kleine stappen, dus ik hoop dat je tevreden kan zijn. Je agenda heeft het zich maar even aan te passen dus ;)

Heb je het idee wat aan je psych te hebben?
Psych ga ik wel wat aan hebben denk ik :Y

Hoe is het met jou nu? Zag dat de verhuizing nu helemaal rond is? Dat zorgt zeker voor een stukje rust of niet?
pi_151636210
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Rechterlijke machtiging, wat voor mij dus een gedwongen opname betekend. Dat was dus met een advocaat naar de hoofdbehandelaar en de afspraak van 2kg per week erbij. Morgen word ik weer gewogen en ik moet zeggen ontzettend nerveus te zijn, ondanks dat ik alles gedaan heb volgens de afspraken.
Damn, dat is wel heftig :o
Ben je dan zoveel te licht dat het je leven in gevaar brengt?
pi_151636255
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 08:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Psych ga ik wel wat aan hebben denk ik :Y

Hoe is het met jou nu? Zag dat de verhuizing nu helemaal rond is? Dat zorgt zeker voor een stukje rust of niet?
Gelukkig maar, ik had het behoorlijk met je te doen. Ik twijfel er niet aan dat het je gaat lukken :*

Het is heel fijn om niet meer in een studentenhuis te wonen. De paniekaanvallen zijn ook een stuk minder, omdat ik niet telkens schrik van mensen. Het moet nog even echt thuis worden, in de zin dat het nog onwennig is, maar het is een fijn huis :)
pi_151636311
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 08:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Damn, dat is wel heftig :o
Ben je dan zoveel te licht dat het je leven in gevaar brengt?
Naja, mijn hart klopt niet hard genoeg meer en mijn bloedwaarden zijn nogal slecht.
Ik heb wel zoiets van als het nu niet lukt, dan is het misschien het beste. Ik zet mijn schouders eronder en anders kan ik het niet ambulant.
pi_151637010
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja, mijn hart klopt niet hard genoeg meer en mijn bloedwaarden zijn nogal slecht.
Ik heb wel zoiets van als het nu niet lukt, dan is het misschien het beste. Ik zet mijn schouders eronder en anders kan ik het niet ambulant.
Wel belangrijk dat je doorzet dus, sterkte :*
pi_151637471
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik hoop dat het je gaat lukken. Het is je gegund om gewoon te kunnen wennen en genieten van je eigen huisje. Hoop dat het door de vermindering van stress beter met je zal gaan. :*
pi_151639729
Om heel eerlijk te zijn eet ik hier wel gemakkelijker, geen huisgenoten die continu commentaar hebben op hoeveel ik eet en wat ik eet :@ niet dat het hun schuld is, maar voor mij is het zo wel prettiger (en 's nachts in het donker naar de wc kunnen gaan zonder bang te zijn in iemands plas te gaan staan/zitten, zingen onder de douche zonder dat iemand er last van heeft, alles zo schoon als ik het wil... En zo kan ik wel even doorgaan. Studentenhuizen zijn heel leuk, maar een eigen huisje daarna is heel fijn).
  maandag 13 april 2015 @ 11:37:44 #19
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_151639979
Dat is ook eng ChildoftheStars, alle kanten op. Eng dat er zulke uitspaken nodig zijn.
SPOILER
Maar ook eng van je lichaam. Val je lichamelijk weg soms? Niet de boel gaan lopen flessen met wegen he!
Wat fin dat de nieuwe woning je goed doet. Wat voor plek heb je? Een huis, een flat, iets anders?
Succes met alles.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:31 schreef RBWO het volgende:
Ik post hier weinig. Heeft te maken met het feit dat alles eigenlijk weer goed is. Geen last van angst, paniek en depressie klaart echt op. Ook een meisje leren kennen waar het goed mee gaat, paar dates gehad. Niets officieel nog, doen rustig aan.

Voor de mensen die met angst en paniekaanvallen zitten. Dit gaat echt over. :*
Ik ben blij dat het zo goed met je gaat.

SPOILER
pi_151641756
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 11:37 schreef Luchtbel het volgende:
Dat is ook eng ChildoftheStars, alle kanten op. Eng dat er zulke uitspaken nodig zijn.
SPOILER
Maar ook eng van je lichaam. Val je lichamelijk weg soms? Niet de boel gaan lopen flessen met wegen he!
Wat fin dat de nieuwe woning je goed doet. Wat voor plek heb je? Een huis, een flat, iets anders?
Succes met alles.
Altijd fijn als eindverantwoordelijke zo empathisch zijn... Voor hem misschien lastig, voor jou een ramp...
Gelukkig is mijn hoofdbehandelaar daarin prettiger, ze zien ook wel dat ik mijn best doe, alleen de focus is continu ergens anders op. Voorlopig zit ik thuis en heb alleen behandeling.

Lichamelijk ben ik vooral heel erg moe, veel hoofdpijn, veel erg duizelig, koud. En een belachelijke honger sinds ik zoveel eet. Maar dat heet herstel. En nee, ik fles de boel niet, daar heb ik alleen mijzelf mee (trouwens, gezien ik daarna nog een halve dag blijf, zal tanken opvallen, als ik zou willen zieken. Wat ik niet wil).

Een arbeiderswoning :)
quote:
[..]

Ik ben blij dat het zo goed met je gaat.

SPOILER
Wat naar dat het zo lastig is. Heb je een preventieplan of de mogelijkheid om steun te vragen?
En kun je het een beetje gezellig, van jezelf maken? Ik kan me voorstellen dat je dat helemaal ontwend bent. Heel veel sterkte :*
  maandag 13 april 2015 @ 14:46:30 #21
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_151645617
Oké, je zou de eerste niet zijn he. Ik hoop echt het beste voor je morgen.
Ben je gestopt met school en sport?

Wat bedoel je met gezellig maken? De ruimte? De kamer ziet er wel oké uit. ik heb veel eigen spullen er in, maar het blijft een ziekenhuiskamer.
SPOILER
  maandag 13 april 2015 @ 15:04:48 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151646151
Nou even een update van mijn kant, aangezien ik al een tijdje niet echt wat heb laten horen
SPOILER
pi_151646903
quote:
7s.gif Op maandag 13 april 2015 15:04 schreef Cue_ het volgende:
Nou even een update van mijn kant, aangezien ik al een tijdje niet echt wat heb laten horen
SPOILER
:* knuff
pi_151646984
quote:
SPOILER
Hoe ben je bij die training terechtgekomen? Klinkt wel als iets voor mij :P
  maandag 13 april 2015 @ 15:34:59 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151647046
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 15:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoe ben je bij die training terechtgekomen? Klinkt wel als iets voor mij :P
Via een goede vriend van me die vanuit z'n werk daar is gekomen .
Zijn vriendin heeft het ook gedaan en het heeft hun relatie gered
Zijn vader heeft het ook gedaan en dat is ook een compleet andere man geworden (positieve zin).
En de mensen in mijn groep die zijn ook allemaal positief verandert, echt wonderbaarlijk om te zien O+
pi_151647233
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 14:46 schreef Luchtbel het volgende:
Oké, je zou de eerste niet zijn he. Ik hoop echt het beste voor je morgen.
Ben je gestopt met school en sport?

Wat bedoel je met gezellig maken? De ruimte? De kamer ziet er wel oké uit. ik heb veel eigen spullen er in, maar het blijft een ziekenhuiskamer.
SPOILER
En een kaartje in je portemonnee stoppen met een korte beschrijving wat er gebeurd en wat ze t beste kunnen doen?

SPOILER
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_151647481
Ik heb morgen trouwens gesprek met een ervaringsdeskundige (als oriëntatie in 1e instantie).
Kan er nog niet veel over zeggen, maar ik hoop dat mij dan wat helderder wordt wat ik wil gaan doen met de rest van mn leven. Ik ben nu al zo lang uit de running geweest, maar wil toch kijken wat er mogelijk zou kunnen zijn, wat de valkuilen zijn, dat soort dingen. In 1e instantie eerst maar even oriënteren, ik doe het stap voor stap (ben al vaak genoeg weer terug de put ingedonderd :') )

Mn leven beweegt weer, maar dat is tegelijk ook eng, ik denk mede vanwege het hoge aantal faals wat ik in het verleden heb gehad...op goed geluk dan maar :P
  maandag 13 april 2015 @ 16:16:11 #28
47102 Elvi
miemkwien
pi_151648545
quote:
SPOILER
Dat klinkt wel super interessant! Wordt dit vergoed vanuit de zorgverzekering? (sorry, arme sloeber hier :@)

Ik heb niet het idee dat ik verder kom bij de GGZ. Mijn psycholoog gaat/ is weg (had ik sowieso niet veel aan, maar goed) en ik zou een SPV'er krijgen. Zij zou contact met me opnemen. Het is nu inmiddels 5 weken later en zelfs mn oude psych vind het wat lang duren dus hij gaat erachteraan.

Maar goed, ik zoek dus een alternatief voor de reguliere GGZ want ik heb niet het idee dat het bij mij 'werkt'. Alles wat ik heb bereikt heb ik op eigen houtje gedaan.
pi_151649079
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:16 schreef Elvi het volgende:

[..]

Alles wat ik heb bereikt heb ik op eigen houtje gedaan.
Alles? ;(
Ik heb toch ook geholpen? :P
  maandag 13 april 2015 @ 16:45:27 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151649600
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:16 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat klinkt wel super interessant! Wordt dit vergoed vanuit de zorgverzekering? (sorry, arme sloeber hier :@)

Ik heb niet het idee dat ik verder kom bij de GGZ. Mijn psycholoog gaat/ is weg (had ik sowieso niet veel aan, maar goed) en ik zou een SPV'er krijgen. Zij zou contact met me opnemen. Het is nu inmiddels 5 weken later en zelfs mn oude psych vind het wat lang duren dus hij gaat erachteraan.

Maar goed, ik zoek dus een alternatief voor de reguliere GGZ want ik heb niet het idee dat het bij mij 'werkt'. Alles wat ik heb bereikt heb ik op eigen houtje gedaan.
Niet dat ik weet, volgens mij ist wel aftrekbaar voor de belasting ofzo en kan je iets van een derde terugkrijgen.
Ik heb deze gelukkig via
Mn werkgever gekregen, maar denk dat ik t vervolg zelf moet bepalen.
pi_151649660
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je bent geen aansteller, dit topic is geen wedstrijdtopic naar mijn beste weten. Jij hebt er last van, dus het is net zo erg als dat van de rest. Of de rest stelt zich net zo aan, hoe je het maar bekijkt.

Wat fijn dat je je goed voelt. Begrijp ik het goed dat het je gelukt is om te reageren? Je vriendin kan alleen als een topper reageren, omdat de relatie goed is en jij dus ook een topper bent!
Thanks, ja er zat mij wat dwars, niets speciaals overigens, echter vond ik het altijd heel erg moeilijk om mijn gevoelens ergens over te uiten, al helemaal over gevoelige onderwerpen. Maar nu gaat dat wel steeds beter, ik ben minder nerveus, ik wacht geen uren om eindelijk mijn mond open te doen en het voelt ook gewoon erg goed. Ben er heel blij mee :)
  maandag 13 april 2015 @ 16:47:28 #32
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151649672
Ik zeg trouwens niet dat t altijd werkt eventuele echt mentale problemen of ziektes. Weet niet waar de grens ligt voor wat zij kunnen doen. Doelstelling is vooral meer uit de mens halen, waar zit de potentie en te zorgen dat je weet "dit ben ik en dat is goed"
  maandag 13 april 2015 @ 16:49:34 #33
47102 Elvi
miemkwien
pi_151649754
quote:
9s.gif Op maandag 13 april 2015 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Alles? ;(
Ik heb toch ook geholpen? :P
Jaja maar jou heb ik ook versierd dus toch een beetje zelf gedaan :P
pi_151650585
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2015 16:49 schreef Elvi het volgende:

[..]

Jaja maar jou heb ik ook versierd dus toch een beetje zelf gedaan :P
Zolang je maar niet vergeet waar alles behalve dat beetje vandaan is gekomen :P
pi_151650603
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 16:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, volgens mij ist wel aftrekbaar voor de belasting ofzo en kan je iets van een derde terugkrijgen.
Ik heb deze gelukkig via
Mn werkgever gekregen, maar denk dat ik t vervolg zelf moet bepalen.
Oke, dat gaat hem dus niet worden voor mij, te duur weer :')
pi_151650648
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 16:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik zeg trouwens niet dat t altijd werkt eventuele echt mentale problemen of ziektes. Weet niet waar de grens ligt voor wat zij kunnen doen. Doelstelling is vooral meer uit de mens halen, waar zit de potentie en te zorgen dat je weet "dit ben ik en dat is goed"
Ik kan natuurlijk behalve die mentale ziektes daarnaast -dezelfde- issues hebben als NTers en -daarvoor- zou zo'n cursus wel weer kunnen werken :P
  maandag 13 april 2015 @ 17:21:29 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151650756
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik kan natuurlijk behalve die mentale ziektes daarnaast -dezelfde- issues hebben als NTers en -daarvoor- zou zo'n cursus wel weer kunnen werken :P
Ow absoluut hoor, wou enkel niet de verwachtingen te hoog doen als in dat t als vervanger kan zijn voor bv psychologen Enzo. Ja kan wel. Afhankelijk van t probleem.

Maar gewoon als mens zijnde is t sowieso niet verkeerd om te volgen.
Tis idd niet t goedkoopste maar vond het elke cent waard.
pi_151650795
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 17:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ow absoluut hoor, wou enkel niet de verwachtingen te hoog doen als in dat t als vervanger kan zijn voor bv psychologen Enzo. Ja kan wel. Afhankelijk van t probleem.

Maar gewoon als mens zijnde is t sowieso niet verkeerd om te volgen.
Tis idd niet t goedkoopste maar vond het elke cent waard.
Tis voor mij geen huurachterstand waard, dus dat gaat m niet worden ;(
  maandag 13 april 2015 @ 17:38:40 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151651192
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tis voor mij geen huurachterstand waard, dus dat gaat m niet worden ;(
Dat snap ik :*
  maandag 13 april 2015 @ 19:41:20 #40
47102 Elvi
miemkwien
pi_151655619
Nou ik dacht "ik doe gek" en heb maar weer eens een klacht ingediend omdat ik geen contact kan krijgen met mn behandelaar. Mn spv'er (die ik nog nooit gezien heb...) zou in februari contact met me opnemen.

Is dit bij elke GGZ zo? Dat ze onbereikbaar zijn?
pi_151657060
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2015 19:41 schreef Elvi het volgende:
Nou ik dacht "ik doe gek" en heb maar weer eens een klacht ingediend omdat ik geen contact kan krijgen met mn behandelaar. Mn spv'er (die ik nog nooit gezien heb...) zou in februari contact met me opnemen.

Is dit bij elke GGZ zo? Dat ze onbereikbaar zijn?
Ik vind het belachelijk. Gelukkig heb ik minder problemen. Meestal lukt het wel contact te leggen.
-Albert Camus.
  maandag 13 april 2015 @ 20:27:00 #42
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_151657582
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 15:39 schreef zomertje het volgende:

[..]

En een kaartje in je portemonnee stoppen met een korte beschrijving wat er gebeurd en wat ze t beste kunnen doen?

SPOILER
Ja heb ik. En een bericht in telefoon. Maar het gaat helaas vaak om paniekomenten waarbij ik weg ga uit de situatie en ook niks pak ofzo. Weg.. Op m´n hand tatoeëren gaat wat ver ;)

Ik denk dat het erg verschilt Elvi. Ik ben al een tijd onder behandeling bij twee GGZ-instellingen. De twee plekken van nu zijn oké. Maar de eerste plek was een ramp qua zulke dingen, waar de samenwerkende instelling zich dan weer over liep op te fokken.
  maandag 13 april 2015 @ 20:33:18 #43
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_151657903
Eigenlijk word ik verdrietig als ik mezelf lees. Over die berichtjes.
Er was van alles. Een opleiding, baan en freelance werk. Een dochter, een relatie, vrienden.
Een hoofd en een lijf.
En genoeg te doen.

Nu denk ik na over hoe ik duidelijk moet maken dat ik de weg naar huis niet meer weet.
De ontreddering en vernedering die past bij een andere leeftijd. Bij dement worden. Wellicht.

Excuus.
pi_151659419
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:33 schreef Luchtbel het volgende:
Eigenlijk word ik verdrietig als ik mezelf lees. Over die berichtjes.
Er was van alles. Een opleiding, baan en freelance werk. Een dochter, een relatie, vrienden.
Een hoofd en een lijf.
En genoeg te doen.

Nu denk ik na over hoe ik duidelijk moet maken dat ik de weg naar huis niet meer weet.
De ontreddering en vernedering die past bij een andere leeftijd. Bij dement worden. Wellicht.

Excuus.
Niks excuus, knuff! het is gewoon niet fijn en ik kan me voorstellen dat je er soms moedeloos van wordt...
-Albert Camus.
  maandag 13 april 2015 @ 21:37:03 #45
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_151661202
Dank je. Ik bedoel gewoon ook dat het niet helpt om zo te denken. Vandaar excuus. Maar het voelt soms zo.
pi_151672221
Laatste paar dagen echt druk en merk meteen weer dat paniek en fatalistische gedachten met me op de loop gaan. Moet toch weer wat meer rust in gaan bouwen.
  dinsdag 14 april 2015 @ 14:32:14 #47
47102 Elvi
miemkwien
pi_151678359
Kom ik een keertje voor mezelf op, hoef ik ineens niet meer terug te komen bij mijn vrijwilligerswerk omdat ik 'onbetrouwbaar' zou zijn :')

Was dat even een verloren jaar...
pi_151678550
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:32 schreef Elvi het volgende:
Kom ik een keertje voor mezelf op, hoef ik ineens niet meer terug te komen bij mijn vrijwilligerswerk omdat ik 'onbetrouwbaar' zou zijn :')

Was dat even een verloren jaar...
Waar bleek die onbetrouwbaarheid uit dan?

Verkeerde mensen blijkbaar... :{
  dinsdag 14 april 2015 @ 14:49:27 #49
47102 Elvi
miemkwien
pi_151678841
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:38 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Waar bleek die onbetrouwbaarheid uit dan?

Verkeerde mensen blijkbaar... :{
Ik trok me terug uit een tentoonstelling omdat er ineens een kant werd opgegaan die ik niet zag zitten. Ineens hadden anderen er nog veel meer over te zeggen (die zich nooit met iets bemoeid hadden...) en ik pas daarvoor. Ik ga niet iets doen waar ik niet voor de volle 100% achter sta. Dat lijkt mij een project ook niet ten goede komen.

Maar goed dat maakt mij nu onbetrouwbaar terwijl ik wel betrouwbaar genoeg was om een concert voor 200 man te organiseren :s)
pi_151679575
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb morgen trouwens gesprek met een ervaringsdeskundige (als oriëntatie in 1e instantie).
Kan er nog niet veel over zeggen, maar ik hoop dat mij dan wat helderder wordt wat ik wil gaan doen met de rest van mn leven. Ik ben nu al zo lang uit de running geweest, maar wil toch kijken wat er mogelijk zou kunnen zijn, wat de valkuilen zijn, dat soort dingen. In 1e instantie eerst maar even oriënteren, ik doe het stap voor stap (ben al vaak genoeg weer terug de put ingedonderd :') )

Mn leven beweegt weer, maar dat is tegelijk ook eng, ik denk mede vanwege het hoge aantal faals wat ik in het verleden heb gehad...op goed geluk dan maar :P
Gesprek net achter de rug.

Ik kan er nog steeds niet veel over zeggen (even laten bezinken) maar het heeft wel indruk op me gemaakt (tijdens het gesprek begonnen mn vingers te tintelen, wat voor mij betekent dat het wat in me losmaakt).
Over een paar weken vervolggesprek :)
pi_151686491
Plus 2,5, ondanks dat ik tegen de regels zelf mijn boodschapjes doe
pi_151687763
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
goed zo!
pi_151689034
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:46 schreef kvd het volgende:

[..]

goed zo!
Naja... Hier heeft er iemand een halve middag op bed liggen huilen :@, maar goed. Doorgaan en even hard zijn voor mezelf
pi_151689810
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 20:32 schreef kuolema het volgende:
Ik weet even niet wat ik anders moet doen op dit moment. Ik bang alleen bang dat ze te veel moeite doen om je ergens van af te praten, en dat is niet wat ik wil, want dat doet iedereen al. Ik wil gewoon iemand om mijn huidige situatie en opties mee te kunnen bespreken.
Hmm...heb t idee dat 113 daar niet helemaal voor bedoeld is.

Hoe ging je afspraak bij je spv? Niet naar wens?
pi_151698005
Ik heb er even een grove bezem doorheen gehaald. Het laatste is er nog niet over gezegd, maar ik gooi 'm weer open.

Sterkte kuo, maar dit is gewoon niet de plek om over plannen voor (ook al is het een verzoek om 'legale') zelfdoding te spreken. Je hebt al hulp, je hebt hier wat (digitale) vrienden die buiten FOK! om met je in gesprek kunnen en willen gaan, en dat is heel fijn, maar houd het alsjeblieft zo.

Liefs,

Mo
Ja doei.
  woensdag 15 april 2015 @ 07:42:20 #56
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151700639
@kuo: ik zou het onderwerp juist wel aansnijden bij behandelaars. Je zult niet de eerste zijn en zij kunnen er professioneel mee omgaan. Ik heb t een keer gedaan (het onderwerp aansnijden), en vond de reactie heel prettig.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_151702504
Ik denk dat veel mensen hier nog best jong zijn en nog zoveel kansen op betere tijden kunnen krijgen. Ook zonder werk of mooi diploma kan het leven fijn zijn. Het is alleen zoeken naar een weg die voor jou werkt. En soms zit dat in kleine dingen is mijn ervaring.

Voor gesprekken staat ook altijd het chatkanaal nog open.
-Albert Camus.
pi_151702545
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk dat minder stress jou echt veel zal helpen. Ik hoop dat je huisje je meer rust gaat geven.
-Albert Camus.
pi_151703067
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:50 schreef zomertje het volgende:

[..]

Ik denk dat minder stress jou echt veel zal helpen. Ik hoop dat je huisje je meer rust gaat geven.
Dat denk ik ook. Nu maar even vol op de therapie richten en toch even een boodschappenafspraak gemaakt met iemand.
Thuis is alles nu fijn. Dus tijd voor herstel. Dank je wel
pi_151703086
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:49 schreef zomertje het volgende:
Ik denk dat veel mensen hier nog best jong zijn en nog zoveel kansen op betere tijden kunnen krijgen. Ook zonder werk of mooi diploma kan het leven fijn zijn. Het is alleen zoeken naar een weg die voor jou werkt. En soms zit dat in kleine dingen is mijn ervaring.

Mooi besproken en ik denk dat het waar is.
pi_151709155
quote:

Chatkanaal lijkt trouwens kapoet te zijn, ik krijg sinds de hele dag alleen maar een error
  woensdag 15 april 2015 @ 14:15:41 #62
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151709303
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Chatkanaal lijkt trouwens kapoet te zijn, ik krijg sinds de hele dag alleen maar een error
Heb je vijanden gemaakt? ;)
pi_151709338
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:15 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Heb je vijanden gemaakt? ;)
Geen idee, werkt ie bij jou wel?
Zo ja, dan ligt t aan mn browser (alhoewel de fok irc het tot voor kort wel gewoon deed)
  woensdag 15 april 2015 @ 14:20:28 #64
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_151709436
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

Ze proberen je naar buiten te jagen, MK! En terecht met dit weer. Ook goed voor het aanmaken van vitamine D, van die zolderkamer af komen. ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_151709459
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:20 schreef Detroit het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ze proberen je naar buiten te jagen, MK! En terecht met dit weer. Ook goed voor het aanmaken van vitamine D. ;).
Net terug van boodschappen halen lekker in tshirt :)
Nu even fatsoenlijk eten :Y)
  woensdag 15 april 2015 @ 14:21:20 #66
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151709461
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Geen idee, werkt ie bij jou wel?
Zo ja, dan ligt t aan mn browser (alhoewel de fok irc het tot voor kort wel gewoon deed)
Ik plaagde je :*
Ik weet t niet, ik weet niet hoe ik daar moet komen :@
pi_151709472
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:21 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Staat in de OP :P
  woensdag 15 april 2015 @ 14:21:56 #68
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151709484
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:20 schreef Detroit het volgende:

[..]

Ze proberen je naar buiten te jagen, MK! En terecht met dit weer. Ook goed voor het aanmaken van vitamine D, van die zolderkamer af komen. ;).
D!!!! O+ :* *O*
  woensdag 15 april 2015 @ 14:22:10 #69
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_151709495
quote:

[..]

n00b. :P.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_151709499
Volgens mij werkte het gisteravond ook al niet, probeerde toen ook al te joinen maar hij wil niet meer :(
  woensdag 15 april 2015 @ 14:22:45 #71
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_151709505
quote:

[..]

D!!!! O+ :* *O*
Murmeli! Hoe depressief ik ook ben, jij tekent een glimlach af op mijn gezicht!!! O+.
  woensdag 15 april 2015 @ 14:23:42 #72
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151709535
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Volgens mij werkte het gisteravond ook al niet, probeerde toen ook al te joinen maar hij wil niet meer :(
Als ik op de link klik opent ie een lege pagina. Ken ook aan mij liggen, ik heb geen eigen mobiel en mijn werkgever heeft me opgezadeld met een :r iphone :r
pi_151709557
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:23 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Als ik op de link klik opent ie een lege pagina. Ken ook aan mij liggen, ik heb geen eigen mobiel en mijn werkgever heeft me opgezadeld met een :r iphone :r
Naja, zal wel weer eens iets kapoet gegaan zijn dan idd :')
Gelukkig hebben we skype ook nog :P
  woensdag 15 april 2015 @ 14:24:47 #74
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151709566
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:22 schreef Detroit het volgende:

[..]

Murmeli! Hoe depressief ik ook ben, jij tekent een glimlach af op mijn gezicht!!! O+.
O+ O+
Ben je nu depressief dan? Magniet!!
Dan ga ik je mee uit hardlopen sleuren hoor!
  woensdag 15 april 2015 @ 14:26:49 #75
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151709632
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ook nog? Tering!
Heb ik ook maar gebruik ik ook niet.

Ik ben aan het HOGgen: hardloopontwijkendgedrag. Heb geen ruk zin en wil gewoon op de bank liggen.
Maar de verslaving roept en ik heb volgens mij stomme pijntjes door sportgebrek. *klaag*
pi_151709685
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:26 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ook nog? Tering!

Ik ben aan het HOGgen: hardloopontwijkendgedrag. Heb geen ruk zin en wil gewoon op de bank liggen.
Maar de verslaving roept en ik heb volgens mij stomme pijntjes door sportgebrek. *klaag*
Anders maak je een wandeling, is vandaag ideaal weer voor O+
  woensdag 15 april 2015 @ 14:29:43 #77
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151709710
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Anders maak je een wandeling, is vandaag ideaal weer voor O+
Getver, wandelen. Ligt niet aan jou, je idee is goed. Ik ben in een zeikbui en moet een schop onder mn hol hebben.
  woensdag 15 april 2015 @ 14:30:00 #78
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_151709718
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:24 schreef Murmeli het volgende:

[..]

O+ O+
Ben je nu depressief dan? Magniet!!
Dan ga ik je mee uit hardlopen sleuren hoor!
Don't worry murmske! Voel me op het moment best goed (depressie en angst zijn redelijk onder controle). Wel consequent 25 mg Seroxat als steuntje in de rug. :).

Ga binnenkort reïntegreren, krijg daar hulp bij. Hopelijk kan ik iets vinden waar ik in alle rust (halve dagen etc) weer het werktempo op kan pakken.
Normaliter is zoiets een goede reden om mij gigantisch in de angst en spanning te krijgen, maar nochtans gaat het (even afkloppen!) best OK.

Ook zijn mijn knieklachten minder (dankzij wat yoga bewegingen _O_), waardoor ik weer met hardlopen begonnen ben. Jammer dat jij zo ver weg woont, anders was ik langs je komen rennen. ;).

How is you? O+.
  woensdag 15 april 2015 @ 14:30:54 #79
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_151709734
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:29 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Getver, wandelen. Ligt niet aan jou, je idee is goed. Ik ben in een zeikbui en moet een schop onder mn hol hebben.
Ik ben goed in schoppen en slaan *EG* dus ik geef je een schop onder je kont. :P.
  woensdag 15 april 2015 @ 14:35:50 #80
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151709842
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:30 schreef Detroit het volgende:

[..]

Ik ben goed in schoppen en slaan *EG* dus ik geef je een schop onder je kont. :P.
Jaja.... Ik sta al klaar!

Me is goed verder :)
Fijn dat je weer kan rennen. Knieen zijn eikels, die pesten mij ook altijd. Bitches :(
pi_151712845
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zit gewoon in t kanaal... zal ff via mibbit proberen, ongezellig hoor als je niet meer komt...

edit: fok chat is stuk, via een chatclient kun je er wel nog bij komen.
-Albert Camus.
  woensdag 15 april 2015 @ 17:06:19 #82
399061 kuolema
vermaledijd
pi_151713830
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb er even een grove bezem doorheen gehaald. Het laatste is er nog niet over gezegd, maar ik gooi 'm weer open.

Sterkte kuo, maar dit is gewoon niet de plek om over plannen voor (ook al is het een verzoek om 'legale') zelfdoding te spreken. Je hebt al hulp, je hebt hier wat (digitale) vrienden die buiten FOK! om met je in gesprek kunnen en willen gaan, en dat is heel fijn, maar houd het alsjeblieft zo.

Liefs,

Mo
Je hebt gelijk, ik was in eerste instantie ook niet van plan om het er hier over te gaan hebben maar zo liep het gewoon. Sorry.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 07:42 schreef Murmeli het volgende:
@kuo: ik zou het onderwerp juist wel aansnijden bij behandelaars. Je zult niet de eerste zijn en zij kunnen er professioneel mee omgaan. Ik heb t een keer gedaan (het onderwerp aansnijden), en vond de reactie heel prettig.
Ik heb het er al vaak genoeg over gehad en schiet er niets mee op.
quote:

Ja hoor gooit het maar weer op leeftijd.
Why are you wearing that stupid man suit?
  woensdag 15 april 2015 @ 17:15:45 #83
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151714017
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:06 schreef kuolema het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik was in eerste instantie ook niet van plan om het er hier over te gaan hebben maar zo liep het gewoon. Sorry.

[..]

Ik heb het er al vaak genoeg over gehad en schiet er niets mee op.

[..]

Het zou je kunnen helpen als je in ieder geval de beslissing neemt dat je beter wil worden.
Je bent alleen maar negatief en kritisch tegen alles en iedereen en doet halfslachtige pogingen qua therapie en meds etc. Als je eigenlijk niet beter wil worden, dan gaat niets je helpen. En ik vind dan dat je hier eerlijk gezegd alleen maar anderen naar beneden trekt qua stemming.
En ik weet eigenlijk zeker dat je én niet zo door wilt als nu, én dat je nog wel wil leven. Er is dan maar 1 weg over: vechten voor jezelf, als een tijger.
Vergeet alle andere opties en besluit om alles aan te grijpen, whatever it takes. En kap met medelijden hebben met jezelf en medelijden eisen van anderen.
pi_151714378
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:28 schreef zomertje het volgende:

[..]

Ik zit gewoon in t kanaal... zal ff via mibbit proberen, ongezellig hoor als je niet meer komt...

edit: fok chat is stuk, via een chatclient kun je er wel nog bij komen.
Dan moet je me even uitleggen hoe, want ik heb hier een beetje de ballen verstand van :@
pi_151714714
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:06 schreef kuolema het volgende:

[..]

Het is niet leeftijd, maar de tijd die je hebt gehad om te leren en ervaren. Ik ga nu heel anders met mn problemen om dan pakweg 20 jaar geleden. En ben er nog niet, zeker niet, maar kan wel steeds beter met dingen omgaan en genieten van de goede momenten.
-Albert Camus.
pi_151714823
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan moet je me even uitleggen hoe, want ik heb hier een beetje de ballen verstand van :@
Mirc installeren kun je proberen :)

http://www.mirc.com/
-Albert Camus.
pi_151715242
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:46 schreef zomertje het volgende:

[..]

Mirc installeren kun je proberen :)

http://www.mirc.com/
Ik zit nu op de irc van fok, maar kan dna niet joinen (iets met incorrect key? )

Edit: Naja, lamaar voor effe :P Net wakker enzo :P

Edit2: Hij zij ook iets met dat ik zelf iets hostte, straks zit mn pc vol met pornospammende tieners ofzo _O- :P
pi_151715606
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zit nu op de irc van fok, maar kan dna niet joinen (iets met incorrect key? )

Edit2: Hij zij ook iets met dat ik zelf iets hostte, straks zit mn pc vol met pornospammende tieners ofzo _O- :P
Prima toch? >:)
pi_151715619
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zal ff kijken, er hoort geen key op t kanaal te zitten

connectie naar de fok (tweakers) server moet veilig zijn hoor. En mirc wel via de goede site downloaden.

Edit: er zit geen key op, zit je wel op de echte fok server?
-Albert Camus.
pi_151715700
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:07 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Prima toch? >:)
neen :')
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:07 schreef zomertje het volgende:

[..]

Ik zal ff kijken, er hoort geen key op t kanaal te zitten

connectie naar de fok (tweakers) server moet veilig zijn hoor. En mirc wel via de goede site downloaden.

Edit: er zit geen key op, zit je wel op de echte fok server?

Ik heb m gedownload via de link die je zelf postte en na download gescanned, dus dat zou goed moeten zitten.
Volgens mirc zat ik op de irc die in de OP staat
pi_151715756
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

neen :')

[..]

Ik heb m gedownload via de link die je zelf postte en na download gescanned, dus dat zou goed moeten zitten.
Volgens mirc zat ik op de irc die in de OP staat
http://wiki.fok.nl/index.php/IRC
meer info.

Heb je een wachtwoord op je naam? dan is dat misschien het probleem?
-Albert Camus.
pi_151715942
Ik kom die hele tweakers server niet op, ik kom automatisch op utwente.nl en tweakers staat niet in de lijst met servers.
Ik kan tweakers ook niet zelf toevoegen omdat dat niet gaatr aangezien mirc persé een description wil hebben

Geen ww, hij vroeg alleen maar om een username

Edit: Als ik de irc van tweakers in de console intik, zegt ie "you are not on a channel"

Edit2: Ik heb maar weer gedisconnect, want volgens mij zit ik zelf te hosten ofzo :')
Ik wil joinen _O-

Edit3: Nou lamaar hoor, hier schiet ik niks mee op :')

[ Bericht 12% gewijzigd door magnetronkoffie op 15-04-2015 18:25:37 ]
pi_151716662
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 14:26 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ook nog? Tering!

*knuffel*
Kun je niet een vast moment voor jezelf afspreken of een beloning oid?

---------

Vandaag heerlijk gewandeld, wat een weertje :) (even de therapie eruit genieten of zo, hoofd weer naar stand rust)
pi_151720542
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kom die hele tweakers server niet op, ik kom automatisch op utwente.nl en tweakers staat niet in de lijst met servers.
Ik kan tweakers ook niet zelf toevoegen omdat dat niet gaatr aangezien mirc persé een description wil hebben

Geen ww, hij vroeg alleen maar om een username

Edit: Als ik de irc van tweakers in de console intik, zegt ie "you are not on a channel"

Edit2: Ik heb maar weer gedisconnect, want volgens mij zit ik zelf te hosten ofzo :')
Ik wil joinen _O-

Edit3: Nou lamaar hoor, hier schiet ik niks mee op :')
Ik heb n mac, dus kan je met mirc niet helpen :(
-Albert Camus.
  woensdag 15 april 2015 @ 21:44:55 #95
47102 Elvi
miemkwien
pi_151724534
Ga de zon in zeiden ze... daar wordt je vrolijk van zeiden ze...

Mn armen zitten onder de uitslag en ik word gek van de jeuk. Alsof er allemaal muggenbulten op zitten. Ik vermoed zonallergie maar het kan ook een stressreactie.zijn op het gedoe in het museum :')
pi_151725089
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:44 schreef Elvi het volgende:
Ga de zon in zeiden ze... daar wordt je vrolijk van zeiden ze...

Mn armen zitten onder de uitslag en ik word gek van de jeuk. Alsof er allemaal muggenbulten op zitten. Ik vermoed zonallergie maar het kan ook een stressreactie.zijn op het gedoe in het museum :')
Vervelend... Hooikoortstabletjes helpen een klein beetje bij mij tegen zonallergie. En als het erg jeukt een dun laagje uierzalf of vasaline (iets vets zonder parfum).
Sterkte ermee
  woensdag 15 april 2015 @ 22:45:17 #97
47102 Elvi
miemkwien
pi_151727465
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Vervelend... Hooikoortstabletjes helpen een klein beetje bij mij tegen zonallergie. En als het erg jeukt een dun laagje uierzalf of vasaline (iets vets zonder parfum).
Sterkte ermee
Ik heb er nu ijskoud water overheen laten lopen en kokosvet erop gedaan. Op hoop van zegen dan maar.
  woensdag 15 april 2015 @ 22:46:47 #98
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151727536
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

*knuffel*
Kun je niet een vast moment voor jezelf afspreken of een beloning oid?

---------

Vandaag heerlijk gewandeld, wat een weertje :) (even de therapie eruit genieten of zo, hoofd weer naar stand rust)
Goed bezig!
Mijn geen zin in hardlopen was geen probleem hoor :) ik ben hartstikke verslaafd maar was ff moe vanmiddag. Uiteindelijk gewoon gegaan :)
pi_151732599
Hier was iemand panisch vannacht, het is dat ik uit paniekaanvallen wakker schrok, anders zou ik gedacht hebben dat ik niet heb geslapen :(

En straks weer schema... Geen zin, maar goed.
  donderdag 16 april 2015 @ 08:59:14 #100
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151733109
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier was iemand panisch vannacht, het is dat ik uit paniekaanvallen wakker schrok, anders zou ik gedacht hebben dat ik niet heb geslapen :(

En straks weer schema... Geen zin, maar goed.
-O-

Schema is goed voor je :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')