Nou ja... Albers was gewoon niet goed genoeg, Doornbos idem, Frijns had geen geld en Verstappen sr. deed het gewoon prima.quote:Op zondag 12 april 2015 09:48 schreef MakkieR het volgende:
Soms heb ik wel het gevoel dat boven de Nederlandse coureurs een soort vloek hangt dat gepaard gaat met pech.
Echt hè, de laatste 4, 5 Nederlanders hadden alleen maar domme acties en problemen.quote:Op zondag 12 april 2015 09:48 schreef MakkieR het volgende:
Soms heb ik wel het gevoel dat boven de Nederlandse coureurs een soort vloek hangt dat gepaard gaat met pech.
quote:Op zondag 12 april 2015 09:49 schreef 0108daniel het volgende:
Was toch wel de saaiste race van het jaar.
Dat helpt mee. Maar was eigenlijk niet eens mijn reden.quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 09:49 schreef 0108daniel het volgende:
Was toch wel de saaiste race van het jaar.
Zomaar paar steekwoorden.quote:Op zondag 12 april 2015 09:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja... Albers was gewoon niet goed genoeg, Doornbos idem, Frijns had geen geld en Verstappen sr. deed het gewoon prima.
nee IKEAquote:
Mee eens, buiten de top 7 was het wel spektakel wat mij betreft.quote:Op zondag 12 april 2015 09:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
Vond de race best vermakelijk met wat leuke gevechten op de baan.
En Giedo mocht niet rijdenquote:Op zondag 12 april 2015 09:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja... Albers was gewoon niet goed genoeg, Doornbos idem, Frijns had geen geld en Verstappen sr. deed het gewoon prima.
Bijna nog dommer dan die topickaap van net.quote:Op zondag 12 april 2015 09:50 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Zomaar paar steekwoorden.
Brandstof slang, grindbak, ongelukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |