Dat geeft mij nou weer een goed gevoel. Dacht dat ik heel veel notes had maar het is minder als jou in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:23 schreef Ryan3 het volgende:
Lol, over die notes: ik ben nu ongeveer 141 maanden actief op FOK! en heb maar liefst 147 notes..
Ongeveer 1 per maand.
Komt allemaal goed, joh.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat geeft mij nou weer een goed gevoel. Dacht dat ik heel veel notes had maar het is minder als jou in ieder geval.![]()
Het kunnen trouwens ook postieve notes zijn he.
Eerste paar jaar hadden ze geeneens notes hè, is pas jaar of tien geleden ingevoerd ook.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat geeft mij nou weer een goed gevoel. Dacht dat ik heel veel notes had maar het is minder als jou in ieder geval.![]()
Er zit ook een groot verschil tussen 82.000+ posts en die 6.000+ van jouquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Misschien heb je dan ook geen mening hè.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben sinds juli actief en heb 0 notes. Het kan echt. Gewoon even de regels lezen en je niet laten meeslepen door anderen.
Zou het? Ja... Nee... ik weet het niet...quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien heb je dan ook geen mening hè.
Daar denken sommige anderen anders over, maar goed.quote:
6 maanden 54 notes, 9 per maand.quote:
Bizar, jij scheldt niet.quote:
Mooi streefdoel voor de komende 84 maanden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom heb jij btw niet 1 note per dag???
Zou wel lachen zijn ook.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bizar, jij scheldt niet.
[..]
Mooi streefdoel voor de komende 84 maanden.
Amper inderdaad, maar je moet niet per maand kijken maar per aantal posts.quote:
1 per 217 posts.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:38 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Amper inderdaad, maar je moet niet per maand kijken maar per aantal posts.
Ik denk niet dat de FA's het met je eens zijn.quote:
Right, over en uit. Goed weekend allen, Lavenderr niet uitgesloten.quote:
Beetje FB dan. Topic staat tussen de gewone topics.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:46 schreef Snakey het volgende:
Zullen we dit topic weer gewoon voor FB gebruiken?
Danku.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |