SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2015 22:15:12 ]![]()
Hee, er is een update voor Garmin Express, en het ziet er nu anders uit. En, niet onbelangrijk, het werkte in één keermag ook wel eens in de krant!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Startnummer opgehaald voor morgenOok gelijk weer een pakje stickers voor mn startnummer gekocht (ipv speldjes), ideale uitvinding!
Ik zoek echter ook nog een startbewijs voor de kwartmarathon in Rdam voor mn moeder morgen, heeft iemand er toevallig nog eentje over/te koop??The line is a dot to you!![]()
Er staan er een paar op startbewijshulp.nlquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:52 schreef kepler het volgende:
Startnummer opgehaald voor morgenOok gelijk weer een pakje stickers voor mn startnummer gekocht (ipv speldjes), ideale uitvinding!
Ik zoek echter ook nog een startbewijs voor de kwartmarathon in Rdam voor mn moeder morgen, heeft iemand er toevallig nog eentje over/te koop??F means you're fucked![]()
Cool, handige sitequote:Op zaterdag 11 april 2015 17:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Er staan er een paar op startbewijshulp.nlBedankt!
The line is a dot to you!![]()
Ik heb vandaag trouwens een nieuwe trainingsvorm "ontdekt": de LIDL...
Lange, intensieve duurloop
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, die moet je doen als je de ALDI-methode volgt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:11 schreef Guard het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een nieuwe trainingsvorm "ontdekt": de LIDL...
Lange, intensieve duurloop
Alle Lange Duurlopen IntensiefF means you're fucked![]()
En een niveau hoger heb je nog de AH-formulequote:Op zaterdag 11 april 2015 18:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, die moet je doen als je de ALDI-methode volgt.
Alle Lange Duurlopen Intensief
Altijd Hard[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En een niveau hoger heb je nog de AH-formule
Altijd Hard![]()
![]()
quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En vergeet daarnaast de rompstabiliteit niet!
Core Opbouw, Optimaal Planken[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Of met de Core 1000quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:18 schreef Guppyfriend het volgende:
En vergeet daarnaast de rompstabiliteit niet!
Core Opbouw, Optimaal PlankenF means you're fucked![]()
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:22 schreef wyccie het volgende:
Ik heb op de expo New Balance gesponsord.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Morgen Bathmen, ergens wil ik wel eens proberen om die wat sneller te lopen. Maar tegelijkertijd durf ik dat ook nog steeds niet goed. Omdat ik geen idee heb wat ik onderweg allemaal ga tegenkomen blijf ik telkens voorzichtig, en hier was ik vorig jaar aan de finish uiteindelijk ook wel gesloopt. Maarja, je moet toch een keer wat durven...It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
succes morgen, ik ga je volgen met de appquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:47 schreef GlenHighland het volgende:
Het is gelukt met de SISjes en de Spibelt. En het zit prima. (Zelfs met een S5 in het zakje)
[ afbeelding ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Alvast heel veel succes morgen in Rdam!
Natuurlijk ook de andere mensen die een wedstrijd(je) gaan lopen! Ik zal aan jullie denken. Is het nog op tv te zien?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: