Aangezien een verschil ik kwaliteit lastig in een bepaalde eenheid is uit te drukken; kan je iets specifieker zijn met je vraag?quote:Op woensdag 15 april 2015 01:41 schreef jackie12 het volgende:
Perico (of iemand anders) vraagje: Hoe veel beter is de kwaliteit van de Canon fotocamera ten opzichte van de camera van de telefoons?
Lisanne koos ervoor om foto's te maken van 4000x3000 pixels = 7 megapixel, terwijl het apparaat ook op allerbeste kwaliteit foto's van 12 MP kan schieten.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:41 schreef jackie12 het volgende:
Perico (of iemand anders) vraagje: Hoe veel beter is de kwaliteit van de Canon fotocamera ten opzichte van de camera van de telefoons?
De chip heeft er niet veel mee te maken.quote:Op woensdag 15 april 2015 05:28 schreef Perico het volgende:
Sowwiee ja, waar zat ik met mijn hoofd, ik typ ook x.. 12 MP, lol. Ja, de lens van die Canon is een groot voordeel ten opzichte van een smartphone.
Maar wat die megapixels doen, is niet meer of minder dan nabootsen wat die lens allemaal opving.. Waarbij een pixel niets anders is, dan een notatie welke variatie van Rood/Groen/Blauw dat stipje weergeeft.
De chip van een smartphone is oneindig veel beter dan die van een camera. Al is de lens dan belangrijker. Maar ik denk wel dat een smartphone allemaal die pixels veel beter in mekaar zet.
Je kunt ook even de OP doorlezen. Als dat te vermoeiend is dan kun je zelf kiezen.quote:Op woensdag 15 april 2015 02:37 schreef TheThirdMark het volgende:
Voordat ik tegen verkeerde schenen ga schoppen.
Heb geen zin om ik weet niet hoeveel ''Ja, ik was daar, Ja, ik heb ze gezien, Ja ik weet dat het toch anders is gebeurd dan in de pers bekend gemaakt is''-berichten te lezen.
Om mij dus te informeren.
Zijn ze nu om het leven gekomen door een vermoedelijk misdrijf of omdat ze compleet onvoorbereid op pad zijn gegaan?
Ook ik blijf er bij dat K en L de Pianista niet samen hebben gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2015 01:07 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Er wijzen juist heel veel dingen die wijzen op een lift.
- tijdspanne waarin het niet mogelijk is om met taxi of bus te zijn gegaan
- Op 31 maart wisten Kris en Lisanne niet wat te gaan doen de rest van de week
- Ontbreken van een getuige die hen met taxi of bus heeft gebracht
- Ontbreken van welke getuige dan ook vanaf hun hostel
- Ontbrekend foto van het werkelijke begin van de trail namelijk het restaurant of de 1e rivier oversteek
- in haast vertrokken:
1 kamer
2 niet opgeladen telefoons
3 geen lunch gekocht
4 niet doorgegeven aan ouders en/of vriend
Het argument dat ze alleen waren ivm een ontbrekende foto van hen samen is ook zwak
1- het was Lisanne haar fotocamera. Misschien was ze sowieso niet zo happig om deze af te geven
2- Misschien zijn er wel 30 foto's met de telefoons gemaakt van Kris, Lisanne of van X en X en X en X maar zouden deze door ge-appt worden.
(in mijn kroeg maak ik zo vaak foto's en altijd de vraag: Jackie, app je die even doorrrrr...pfff)
Ik dacht ook dat I van CR naar Boquete is gekomen nav de vermissing.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar heb je deze foto gevonden?
Dit is het rondtrekkende team en deze waren niet alleen in CR.
Wat zijn de feiten over IL voor 1 april.
Ik begreep dat zij K&L had gezien in Bocas en dat ze toen was teruggegaan naar CR.
Dat ze vanuit CR naar Boquete gekomen was omdat K&L vermist waren, klopt dit?
Ja en zij verbleven ten tijde van de vermissing ook in Boquete, ik had dit blog ook doorgelezen.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:03 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat I van CR naar Boquete is gekomen nav de vermissing.
Dit is een foto van een andere groep cursisten in Boquete, van de Cyber School Pennsylvania.
Deze groep was eind maart en begin april ook in Boquete.
Het gaat me op de foto om de gidsen van Boquete Tree Trek, daar zie ik enkele bekende gezichten.
Kijk bij maart 2014;
http://cyberschoolpa.blogspot.nl/2014_03_01_archive.html
Vermoedelijk een onvermisdrijf.quote:Op woensdag 15 april 2015 02:37 schreef TheThirdMark het volgende:
Voordat ik tegen verkeerde schenen ga schoppen.
Heb geen zin om ik weet niet hoeveel ''Ja, ik was daar, Ja, ik heb ze gezien, Ja ik weet dat het toch anders is gebeurd dan in de pers bekend gemaakt is''-berichten te lezen.
Om mij dus te informeren.
Zijn ze nu om het leven gekomen door een vermoedelijk misdrijf of omdat ze compleet onvoorbereid op pad zijn gegaan?
grappig en een mooi woord!quote:
Wat ik heb gelezen wel.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:42 schreef agter het volgende:
Dat opgerolde stuk huid wat gevonden is, zat daar aarde bij?
Lees net dit op het fb account van onze 'held', en moet er meteen aan denken:
"[..]
Varkenspootjes begraven
Verder onderzocht Van de Goot hoe menselijk weefsel ontbindt als het in de grond zit. Zijn experimentele benadering bestond eruit dat hij meerdere varkenspoten (uit slachtafval) begroef in twee verschillende grondsoorten en die respectievelijk één, twee en drie maanden liet zitten. Hieruit volgde dat de mate van ontbinding niet zozeer afhangt van de samenstelling van de grond, maar vooral van het vochtgehalte. Hoe hoger het vochtgehalte, hoe beter het lichaam geconserveerd blijft. Deze resultaten droegen bij aan een echte case, waarbij het lichaam van een slachtoffer behoorlijk intact uit de grond werd gehaald. Van de Goots metingen droegen bij aan de conclusie dat het slachtoffer toch al drie maanden dood was.
[..]"
http://www.vumc.nl/onderzoek/promoties/april-2015/promotie-goot/
Wat die mediamarktdude zei klopt iniedergeval niet. Eigenlijk is elke budget compact camera (ik heb een van 60E) al beter dan elke telefooncamera.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:28 schreef jackie12 het volgende:
Dank Perico en Physsic!
Wat ik bedoel is of de Canon veel betere foto's maakt dan de telefoons of dat het voor een gemiddeld persoon niet zoveel uitmaakt?
Ik ben niet zo'n fotograaf en kan me herinneren dat ik een jaar of 2 geleden bij de Mediamarkt was en een fototoestel wilde kopen van rond de 130 euro.
Ik had toen nog een Samsung S2 en ik kan me herinneren dat de verkoper zei dat die van 130 euro maar ietsje beter was dan de S3.
Ik kocht hem wel maar heb m amper gebruikt. Telefoon volstond prima
Ja, er zat aarde bij en daarom werd het schoongespoeld in een bak met water.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:42 schreef agter het volgende:
Dat opgerolde stuk huid wat gevonden is, zat daar aarde bij?
en wie had dat stukje gevonden?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:41 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Ja, er zat aarde bij en daarom werd het schoongespoeld in een bak met water.
De P. forensisch medewerker vroeg zich af hoe het toch mogelijk was dat de vinder dat opgerolde balletje aarde herkend had als zijnde een lichaamsrest van (één van) de meiden.
F en de zijnenquote:Op woensdag 15 april 2015 16:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
en wie had dat stukje gevonden?
Het is tenslotte zijn achtertuin. Figuurlijk gesproken.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:24 schreef ToniB het volgende:
[..]
is het echt? Nou dat kan toch allemaal geen toeval meer zijn!
Jawel alles is toeval!quote:Op woensdag 15 april 2015 17:24 schreef ToniB het volgende:
[..]
is het echt? Nou dat kan toch allemaal geen toeval meer zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |