abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151649169
Cassandra je moest even wachten maar dan heb je ook wat. Mooi hoor.

Enne Sillie jankbuien, schuldgevoel over van alles en nog wat, futloos, misselijkheid en honger. Het hoort erbij. Mijn O+ heeft het boek the expectant father gekocht. Misschien ook iets voor je vriend. Voor de rest alles wat de rest zegt. En misschien zeggen wat je van hem verwacht.

En daarnaast moet ik zeggen dat ik super veel respect heb voor alle zwangere dames die al moeder zijn.
pi_151649541
Wat is vibi en bibi? Ik heb dat idd al vaker zien staan op de kaart vd vk (bij de vorige zwangerschap)

Cassandra dat is een hele mooie en duidelijk echo!
pi_151649924
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 16:43 schreef gestreeptestoel het volgende:
Wat is vibi en bibi? Ik heb dat idd al vaker zien staan op de kaart vd vk (bij de vorige zwangerschap)

Cassandra dat is een hele mooie en duidelijk echo!
vast in bekken en bewegelijk volgens mij

Tnx :D helaas geen nub volgens mij

Ze had trouwen trouwens nog even stiekem de nekplooi gemeten en op basis daarvan zei ze dat we goed gekozen hadden om heen combinatietest te doen. weer een geruststelling ..
pi_151650863
Vibi = vast in bekkeningang
Bibi = bewegelijk in bekkeningang

Wat Cassandra zegt inderdaad :Y geeft aan in hoeverre het hoofdje ingedaald is. Al zeiden ze de vorige controle dus dat ze al vibi lag, maar nu toch weer bibi.
pi_151650886
High five twist! Hier ook alles volgens het boekje. Als dat maar niet betekent dat we een helse bevalling gaan krijgen. :D ( :'( )

Laatste maandag voor verlof zit er op! Maandag is altijd zo'n hels drukke dag, maar ik heb hem redelijk goed overleefd. Nu nog dinsdag en donderdag werken en dan echt met de voetjes omhoog. *O*
pi_151651119
Ooh dat heb ik echt serieus nooit geweten. Ze hebben me destijds natuurlijk wel verteld of hij vast in t bekken lag, ja of nee.. Maar nooit de afkortingen daarvoor geweten.

Geen verstand vd NUB cassandra
  maandag 13 april 2015 @ 17:36:26 #207
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151651136
L-E wat balen! Ik hoop niet dat de geschiedenis zich herhaalt, dat dit eenmalig te hoge bloeddruk was!

Mooie echo cassandra! Te vroeg voor NUB, je geslachtsbepaling met 13 weken zal op basis van NUB zijn, dat is een ideale termijn.

Fijn dat alles goed was op deel 2 van de SEO, MB!

Plus einz op alles wat al over sillies vriend is gezegd,

Aankomen vind ik ook niet leuk, gelukkig valt het nog mee bij mij. Toch valt het me ook tegen want ik eet echt hetzelfde als voorheen want craving ken ik niet, snack en snoep zelden tot nooit (ijshoorntje bij McDonald's vandaag was mijn 1e uitspatting deze zwangerschap :') ), en toch kom ik aan... Maar elk lichaam reageert anders en je hebt er weinig invloed op. Als je tenminste niet helemaal los gaat tijdens je zwangerschap qua eten, want dan mag je niet zeuren over aankomen. :P
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_151651276
:o ik dacht dat nub van twaalf tot veertien weken was.
Dit staat op de site waar ik echo heb
Wij doen geslachtsbepalingen van 13+0 weken. Uitgaande van de uitgerekende datum van jouw termijn echo tussen 10-12 weken. (dus NIET op basis van laatste menstruatie). Hier zijn wij heel stellig in.

Als blijkt bij de geslachtsbepaling dat je geen 13+0 weken bent (dus ook 12+6 weken en eerder) zullen en kunnen wij geen uitspraak doen over het geslacht met enige zekerheid zoals vermeld is hierboven: alleen op basis van de NUB theorie die slechts voor 75 % betrouwbaar is bij deze termijn! De echo valt dan onder de categorie “ vroege echo” en kost 40,-. Ook is er voor ons geen reden voor gratis herhaling.

* voor verdere uitleg, over onze techniek om de vroege geslachtsbepaling uit te voeren: zie info.
pi_151651358
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 17:26 schreef Selvaria het volgende:
High five twist! Hier ook alles volgens het boekje. Als dat maar niet betekent dat we een helse bevalling gaan krijgen. :D ( :'( )

Laatste maandag voor verlof zit er op! Maandag is altijd zo'n hels drukke dag, maar ik heb hem redelijk goed overleefd. Nu nog dinsdag en donderdag werken en dan echt met de voetjes omhoog. *O*
Haha, dat heb ik ook al een paar keer gedacht ja! :D Gelukkig geloof ik niet in karma of in een eerlijke wereld ofzo :P dus ik heb 'besloten' dat we gewoon alles volgens het boekje blijven doen, inclusief de bevalling ;)

Nog 2 dagen werken dus, heerlijk joh!
pi_151651391
Wat is nou het nut om geld uit te gaan geven voor een geslachtsbepaling? Waarom wacht je dan niet gewoon op de 20 weken echo? Snap daar dus echt niks van.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_151651474
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:41 schreef Cassandra87 het volgende:
:o ik dacht dat nub van twaalf tot veertien weken was.
Dit staat op de site waar ik echo heb
Wij doen geslachtsbepalingen van 13+0 weken. Uitgaande van de uitgerekende datum van jouw termijn echo tussen 10-12 weken. (dus NIET op basis van laatste menstruatie). Hier zijn wij heel stellig in.

Als blijkt bij de geslachtsbepaling dat je geen 13+0 weken bent (dus ook 12+6 weken en eerder) zullen en kunnen wij geen uitspraak doen over het geslacht met enige zekerheid zoals vermeld is hierboven: alleen op basis van de NUB theorie die slechts voor 75 % betrouwbaar is bij deze termijn! De echo valt dan onder de categorie “ vroege echo” en kost 40,-. Ook is er voor ons geen reden voor gratis herhaling.

* voor verdere uitleg, over onze techniek om de vroege geslachtsbepaling uit te voeren: zie info.
Lekker vriendelijk bericht op die site.. Alsof je expres te vroeg je echo plan'd voor een geslachtsbepaling. Je wil toch zelf ook gewoon een betrouwbare bepaling.. :')

En thanks voor alle reacties op mijn gedoe, mignonne in 't bijzonder. Ik weet dat je gelijk hebt, maar dit zit nu even zo dichtbij mijn eigen onzekerheden en angsten dat ik elke confrontatie ermee uit de weg wil, maar dat werkt dus averechts. Op naar vriend goed informeren dan maar.

En hij is niet alleen maar zo kort door de bocht hoor. Hij neemt me werk uit handen en is ook echt wel bezorgd als het echt even niet gaat, maar 't is nogal zwart-wit. Ik ben of te beroerd om uit bed te komen, of er is niks aan de hand. Het grijze tussengebied mist 'ie wel is...
  maandag 13 april 2015 @ 17:50:06 #212
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151651489
Ik vind juist dat de 20 weken echo er niet voor zou moeten zijn.
Het is een medisch onderzoek en geen pret echo :) en ik vind het opvallend hoeveel mensen het zien als even leuk babykijken.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 13 april 2015 @ 17:50:13 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_151651494
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:46 schreef Estrys het volgende:
Wat is nou het nut om geld uit te gaan geven voor een geslachtsbepaling? Waarom wacht je dan niet gewoon op de 20 weken echo? Snap daar dus echt niks van.
omdat de SEO een medisch onderzoek is en de focus ergens anders op ligt. Het is leuk ontspannen babyspieken. Ik vond het die 40 EUR meer dan waard :)
disclaimer
pi_151651541
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 17:49 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Lekker vriendelijk bericht op die site.. Alsof je expres te vroeg je echo plan'd voor een geslachtsbepaling. Je wil toch zelf ook gewoon een betrouwbare bepaling.. :')

En thanks voor alle reacties op mijn gedoe, mignonne in 't bijzonder. Ik weet dat je gelijk hebt, maar dit zit nu even zo dichtbij mijn eigen onzekerheden en angsten dat ik elke confrontatie ermee uit de weg wil, maar dat werkt dus averechts. Op naar vriend goed informeren dan maar.

En hij is niet alleen maar zo kort door de bocht hoor. Hij neemt me werk uit handen en is ook echt wel bezorgd als het echt even niet gaat, maar 't is nogal zwart-wit. Ik ben of te beroerd om uit bed te komen, of er is niks aan de hand. Het grijze tussengebied mist 'ie wel is...
Oh dat valt wel mee hoor, die man heeft mij helemaal persoonlijk opgebeld om toe te lichten :)

Dat grijze gebied is best groot. Ik ben vanaf twee uur thuis en ben de bank nog niet afgekomen. Terwijl ik mij fitter voel dan twee weken geleden. Maar ik ben vandaag ook stinkend lui heb ik besloten >:)
  maandag 13 april 2015 @ 17:55:06 #215
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151651608
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:46 schreef Estrys het volgende:
Omdat sommige mensen gewoon heel nieuwsgierig zijn? ook omdat je dan wat gerichter spulletjes kan kopen. Daarnaast is de SEO in feite voor medisch onderzoek.

Cassandra, NUB is idd tussen 12-14 weken, maar dat klopt dan toch ook met jouw termijn? In tegenstelling wat op die site staat is de nub bepaling rond die termijn juist erg accuraat, zo'n 98,5% tegenover 80% voor uitwendige geslachtskenmerken rond die termijn. Alhoewel het met zeer geavanceerde of 3D apparatuur blijkbaar wel een stuk accurater kan zijn (uitwendige kenmerken).
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_151651614
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 17:52 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Oh dat valt wel mee hoor, die man heeft mij helemaal persoonlijk opgebeld om toe te lichten :)

Dat grijze gebied is best groot. Ik ben vanaf twee uur thuis en ben de bank nog niet afgekomen. Terwijl ik mij fitter voel dan twee weken geleden. Maar ik ben vandaag ook stinkend lui heb ik besloten >:)
Join the club. Ik stapte om 17:15 thuis binnen, ik heb een ovenschotel in elkaar gegooid en in de oven geparkeerd en nu zit ik ook op de bank. Ik wilde eigenlijk de was nog strijken tussendoor, maarre.. -O- :z
pi_151651632
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 17:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

omdat de SEO een medisch onderzoek is en de focus ergens anders op ligt. Het is leuk ontspannen babyspieken. Ik vond het die 40 EUR meer dan waard :)
Dat hebben wij na de SEO gedaan, met een week of 25. Weet je dat alles goed was bij de SEO en is het heel ontspannen. Ik begrijp dat die echo daar niet voor is maar die hele nub theorie ontgaat mij even
pi_151651641
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:50 schreef Moppert het volgende:
Het is een medisch onderzoek en geen pret echo :) en ik vind het opvallend hoeveel mensen het zien als even leuk babykijken.
quote:

[..]

En dat dus. Nu ben ik met de echo van zaterdag extreem vroeg, maar we rijden gratis in de auto en ik had een bedragje van het werk gekregen waardoor de echo ons niets extra kost en we er een dag uit van maken. persoonlijk zie ik niet in waarom ik zou wachten. Ben veel te nieuwsgierig :)
pi_151651676
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 17:55 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Omdat sommige mensen gewoon heel nieuwsgierig zijn? ook omdat je dan wat gerichter spulletjes kan kopen. Daarnaast is de SEO in feite voor medisch onderzoek.

Cassandra, NUB is idd tussen 12-14 weken, maar dat klopt dan toch ook met jouw termijn? In tegenstelling wat op die site staat is de nub bepaling rond die termijn juist erg accuraat, zo'n 98,5% tegenover 80% voor uitwendige geslachtskenmerken rond die termijn. Alhoewel het met zeer geavanceerde of 3D apparatuur blijkbaar wel een stuk accurater kan zijn (uitwendige kenmerken).
Klopt ook maar omdat je zei te vroeg voor nub :)
pi_151651700
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 17:55 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Join the club. Ik stapte om 17:15 thuis binnen, ik heb een ovenschotel in elkaar gegooid en in de oven geparkeerd en nu zit ik ook op de bank. Ik wilde eigenlijk de was nog strijken tussendoor, maarre.. -O- :z
ik kook tegenwoordig voor twee dagen dus zelfs dat heb ik niet hoeven doen })
pi_151651770
Slecht moment voor het toeslaan van je nesteldrang? Als je man 3 dagen heeft geklust in huis en je zowat in een nieuw huis thuiskomt, maar wel alles onder het stof zit. Het. Moet. Nu. Schoon. En m'n rug die pijn doet houdt z'n bek maar. }:|
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  maandag 13 april 2015 @ 18:02:49 #222
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151651848
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:50 schreef Moppert het volgende:
Ik heb net mijn SEO gehad en vond het eigenlijk beide. Ik begreep dat het medisch was en dat er ook slecht nieuws kon zijn, maar voor mij was het toch ook gewoon leuk babykijken hoor :)
Ze vroeg van te voren of we het geslacht wilden weten en aan het einde van de echo, na alle medische dingen, heeft ze daarnaar gekeken dus. Prima vond ik.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151652152
quote:

[..]

Dat is precies waarom wij nu wel een vroege geslachtsecho doen. We waren zo nieuwsgierig dat het medische gedeelte van de SEO (99%) een beetje langs ons heen is gegaan.. :@
pi_151652309
Ik ben best wel een beetje zenuwachtig voor de SEO. Op een Zweeds forum waar ik nog wel wat lees was er net een vrouw die op dezelfde datum als ik uitgerekend is, en daar bleek dat het kind na de geboorte wellicht een paar minuten kan leven. Die gaan de zwangerschap dus nu afbreken. Dat hakt er wel een beetje in, zeg maar.

Aan de andere kant ben ik heel erg nieuwsgierig naar hoe het klompje cellen zich ontwikkelt heeft. Hoe groot het nu is, of we een profieltje zullen zien, etc. etc. Nog maar 6 nachtjes slapen..
pi_151652470
Ik moet wel zeggen dat ik ook totaal niet met de baby bezig ben. We hoeven natuurlijk ook niks te kopen of grote veranderingen te doen. Als mensen vragen hoever je bent dan moet ik gewoon denken. Bij de eerste was ik dan 13 weken en twee dagen. Nu is het meer van o even denken, een maand of drie 😂 Arme baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')