abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151604312
Ik zit weer bij Careyn, is me de vorige twee keer heel erg prima bevallen. Ik krijg als alles goed gaat ook weer dezelfde kraamverzorgster als bij de jongste. Lief rustig mens die toen heel veel tijd heeft besteed op mijn verzoek aan het entertainen van mn oudste :D Dan kwam ik beneden en zaten ze samen K3 liedjes te zingen en had ze weer allemaal toeters en bellen in dr haartjes enzo O+ :D
:)
  zondag 12 april 2015 @ 11:24:45 #77
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151604373
Ooh wat leuk :D kan je dan ook echt kraamverzorgster kiezen joh? Of aangeven wie je zou willen ofzo? Wat heerlijk!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151604420
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 11:24 schreef pinquit het volgende:
Ooh wat leuk :D kan je dan ook echt kraamverzorgster kiezen joh? Of aangeven wie je zou willen ofzo? Wat heerlijk!
mja we hebben nog steeds contact. Zij mag een of een paar keer per jaar een voorkeursgezin opgeven waar ze wil kramen. En ik moet dat dan ook bij de intake opgeven en als het goed is worden we dan gekoppeld. Het kan zo zijn dat ze dan nog in een ander gezin aan het kramen is natuurlijk, maar ze kijken wel wat ze kunnen regelen.
:)
  zondag 12 april 2015 @ 11:30:17 #79
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151604498
Superfijn O+
pi_151604671
Helemaal eens met Vlindurs ereplaatsje bovenaan :Y ik heb voorlopig nog geen plannen ;)
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ik voor m'n UD beval eigenlijk...gek is dat

Kan iemand me geruststellen trouwens? Als je 's nachts wakker wordt gehouden door een lief schattig klein baby'tje, dan vind je dat minder erg dan wanneer het om je snurkende man gaat, toch? :{ Want vannacht kon ik 'm echt wel wat aandoen o|O vooral toen-ie ook nog eens zijn adem in ging houden, om 10 seconden later half te ontploffen }:|

Vanaf morgen voer ik hier dus ook mooi een middagdutje in :z
  zondag 12 april 2015 @ 11:47:06 #81
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151604894
Adem inhouden? :o Hoelang? heeft ie apneu?
  zondag 12 april 2015 @ 11:51:40 #82
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151605002
Wat een prachtig mannetje Pessie O+

Gefeliciteerd happy! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151605012
Een seconde of 10 ofzo, en dan ontploft-ie opeens, zeg maar :? Geen idee, het is me eerder nog nooit opgevallen, want normaal gesproken kun je echt een kanon naast m'n bed afsteken, zo vast slaap ik.

Maar hij is nu ook verkouden, had wat gedronken en lag op z'n rug. Da's ook wel de meest onhandige combi bij hem.
pi_151605373
Oeh naar Twist! Vriend hier snurkt ook behoorlijk. Hij krijgt morgen een slaapscopie (althans, dat hoop ik aangezien hij afgelopen week 10 minuten voor ok naar huis werd gestuurd ivm uitloop). Afhankelijk van de resultaten gaan ze als het goed is een beugel aanmeten waarmee het gesnurk voorbij moet zijn. Voor mij beter, voor hem ook, hij heeft nu last van overdag in slaap vallen (niet handig, en zeker niet in een auto, op een snelweg, achter het stuur :( ).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_151605885
Ik denk dat het op zich wel meevalt hoor, hij heeft zelf ook nergens last van en het is lang niet altijd zo erg. Maar ik lag me steeds meer te ergeren en dan lukt in slaap vallen natuurlijk helemaal niet meer ;)

Maar ik hou mezelf maar voor dat het een goede voorbereiding is op een pruttelende baby naast je ;) al hoop ik dus dat ik me daar wat minder aan erger straks :@
pi_151606010
Ooh en Happy is ook al bevallen! *O*
pi_151607778
Rust! Het huis is aan kant (nahjah, ongeveer). Vriend is naar een verjaardag en ik ben in de zon neergeploft. Nu doe ik niks meer! :Z

Gefeliciteerd happy!
pi_151609941
Gefeliciteerd, Happy!

Gister heb ik voor het eerst echt pijn gehad in de zwangerschap. Ik was de hele dag in Berlijn om naar appartementen te kijken, en heb dus heel veel gewandeld. Na een aantal uren wandelen had ik zoveel pijn in m'n bovenbenen en heupen...Ik denk dat het aan m'n schoenen lag, want ik heb het nu nog en het voelt als spierpijn.

Verder was het tof om door de stad te lopen en te pronken met m'n buikje, want je kunt nu echt izne dat ik zwanger was. En, het was voor het eerst dit jaar dat het voor mij warm genoeg was om zonder jas te lopen, dat was ook lekker!
pi_151610370
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 14:42 schreef Jagärtrut het volgende:
Gefeliciteerd, Happy!

Gister heb ik voor het eerst echt pijn gehad in de zwangerschap. Ik was de hele dag in Berlijn om naar appartementen te kijken, en heb dus heel veel gewandeld. Na een aantal uren wandelen had ik zoveel pijn in m'n bovenbenen en heupen...Ik denk dat het aan m'n schoenen lag, want ik heb het nu nog en het voelt als spierpijn.

Verder was het tof om door de stad te lopen en te pronken met m'n buikje, want je kunt nu echt izne dat ik zwanger was. En, het was voor het eerst dit jaar dat het voor mij warm genoeg was om zonder jas te lopen, dat was ook lekker!
Voortaan na elk appartement verplicht rust nemen in een lunchroom en een lekkere Berlinerbol of Apfelstrudel naar binnen werken :9 :9 :9
  zondag 12 april 2015 @ 15:44:35 #90
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151611808
En heb je een geschikt appartement kunnen vinden, Jagaer?
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_151612683
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:44 schreef Mariposas het volgende:
En heb je een geschikt appartement kunnen vinden, Jagaer?
ja, eentje waar we graag willen wonen. Maandag met de verhuurder bellen om te zien of hij het ook aan ons wil verhuren..
pi_151617111
Spannend Jager!

Happy gefeliciteerd!

Hier aan het aftellen tot mijn verlof, nog 2 dagen "werken". Sinds gister enorm verkouden dus dat zorgt nog weer voor extra vermoeidheid en slecht slapen.
Wel van de week verrast met een babyshower, erg leuk! En weer groeiecho gehad, meneer zat nog steeds op t bovenste lijntje.
pi_151618193
Jagar, wat fijn! Hopen dat t doorgaat!
pi_151620876
Jagar wat zou dat leuk zijn zeg als jullie die woning kunnen huren!Is de woning goed qua grote? Omdat je het van de week over een wat kleinere woning had?

Net een pakje in de brievenbus gevonden van de moeder van een kennis/buurvrouw, 2 lieve joggingbroekjes en een schattig shirtje! Zo lief, krijg ik het echt warm van. Is de buurvrouw die niet zo lekker in haar vel zit (heb ik wel eens over verteld hier.)

Verder vandaag op een verjaardag heel veel aan moeten horen van mijn schoonfamilie dat mijn vriend toch echt gelijk had qua geslacht ;)
Ik vond het gisteren veel mooier om te zien dat het maagje en het blaasje al gevuld waren en om te horen dat mijn placenta achter ligt waardoor ik bed al vroeg kan voelen (das toch ijn met mijn al bestaande isolatielaagje haha). Vond het zo mooi om te zien dat de baby zo gegroeid is en dan er al zoveel te onderscheiden is.
Maar eerlijk is eerlijk ik ben daarna wel meteen kleertjes gaan kopen :P
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 12 april 2015 @ 19:49:32 #95
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_151621262
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 11:38 schreef twist02 het volgende:
Helemaal eens met Vlindurs ereplaatsje bovenaan :Y ik heb voorlopig nog geen plannen ;)
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ik voor m'n UD beval eigenlijk...gek is dat

Kan iemand me geruststellen trouwens? Als je 's nachts wakker wordt gehouden door een lief schattig klein baby'tje, dan vind je dat minder erg dan wanneer het om je snurkende man gaat, toch? :{ Want vannacht kon ik 'm echt wel wat aandoen o|O vooral toen-ie ook nog eens zijn adem in ging houden, om 10 seconden later half te ontploffen }:|

Vanaf morgen voer ik hier dus ook mooi een middagdutje in :z
mijn vrouw vertelde van de week dat ze flink heeft liggen porren als ik weer snurkte. Paar dagen later werd ik flink au-roepend wakker. Had gedroomd dat ze heel hard in mijn nieren had geslagen :')
  zondag 12 april 2015 @ 20:34:10 #96
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151623370
Hoii, ik heb vandaag de muren van de badkamer gestofzuigd.

:') lolwhut
pi_151623757
Goed bezig pinquit :p ik heb al het hele weekend niets gedaan. Man had verplicht rust en ik heb fijn meegedaan.

Morgen twaalf weken echo, waarom ben ik steeds bang voor een slechte echo :') hopelijk komt t vertrouwen wat later in de zwangerschap
pi_151624170
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Goed bezig pinquit :p ik heb al het hele weekend niets gedaan. Man had verplicht rust en ik heb fijn meegedaan.

Morgen twaalf weken echo, waarom ben ik steeds bang voor een slechte echo :') hopelijk komt t vertrouwen wat later in de zwangerschap
Succes morgen en doe die kleine de groetjes ;)
pi_151625043
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:08 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, eentje waar we graag willen wonen. Maandag met de verhuurder bellen om te zien of hij het ook aan ons wil verhuren..
Duimen! Dan kan je dat ook weer van je lijstje strepen. *O*

Fijn dat jullie een goede echo hebben gehad, Joycie! Het weten van het geslacht maakte voor mij de zwangerschap een stuk tastbaarder, veel plezier daarmee! ;)

LOL pinq! :D

Succes morgen Cassandra. Hoe laat mag je morgen? Je krijgt vast wat meer vertrouwen als je je baby voelt..

Speaking of which.. ik ben bijna bijna bijna zeker dat ik de baby voel. O+ Het zijn in elk geval niet mijn darmen, dus het is vast baby gerelateerd. :7
pi_151625921
Ooh jagar super van het appartement!

Daui zal m de groeten doen van zijn twee bijna leeftijd genootjes en hun mama ;)

Mijn man kan morgen niet mee en vindt t sneu dat ik me zo druk maak dus heeft hij het hartje weer even laten luisteren O+ (kan t zelf niet vinden) krummel zwom steeds weg dus we hebben alleen even geteld, hopelijk is krummel op de echo ook zo actief.

Limone tweede voel je toch ook sneller omdat je weet waar je op moet letten? Zo bijzonder O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')