SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Eén dag mooi weer en direct heb je weer muggen in je huis rondzoemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal wel, als ik het warm vind doe ik een korte broek aan, of jij je daar aan stoort is jouw probleem danquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Brrrrr..... vreselijk van die mensen die bij elk zonnestraaltje half naakt rond lopen met hun witte lijf.
Zeker.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Liever muggen dan regen, kou en wind.
Vliegen ookquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Eén dag mooi weer en direct heb je weer muggen in je huis rondzoemen.
Andere mensen doelbewust lasogen bezorgen met je lelijke witte lijfquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Het zal wel, als ik het warm vind doe ik een korte broek aan, of jij je daar aan stoort is jouw probleem dan
Er zitten hier zoveel muggen op het raam dat ik m niet open durf te zetten.....quote:Op zondag 12 april 2015 09:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Gisteravond ook mijn eerste mug van het seizoen afgemaakt!
Heb in april liever een hele week rond de 20°C dan de ene dag 27°C en de andere dag weer 14°C.quote:Op zondag 12 april 2015 10:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Woensdag 26/27 graden?het is weer eens alles of niets hier..
Vreselijk inderdaad.quote:Op zondag 12 april 2015 10:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Er zitten hier zoveel muggen op het raam dat ik m niet open durf te zetten.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |