http://www.amazon.de/s/re(...)&sprefix=anker%2Capsquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waar verkrijgbaar?
Zag amazon.co.uk maar die is 17gbp + verzendkosten.
Als je geduld hebt; deze Anker laders komen geregeld in de aanbieding voorbij.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:12 schreef Miniem het volgende:
Waar verkrijgbaar?
Ik heb de mijne gekocht voor ¤ 19.99 + nog 3x 1m micro-usb kabels zodat ik aan de 29 euro zat. Dan kreeg ik ook ineens gratis verzendkosten. Of een andere combinatie zoals een Anker (wanneer deze in aanbieding staat) en micro-sd kaartjes? Goedkoper als amazon.de vindt je er maar zelden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waar verkrijgbaar?
Lekker hoor, die soocoo zag ik een paar dagen geleden ook weer onder een ander merk verschijnen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:39 schreef shiznuts het volgende:
Ben je niet bang voor een neppe dan?
lol.Enniehoezels. Buuf had gister drie dingen voor me aangenomen.
[ afbeelding ]
Aardig broekie. Dan de nieuwe Pistons van Xiaomi en die Soocoo S60 van AliExpress.
Dus, geen official Shiz' zeehond?quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:39 schreef shiznuts het volgende:
- nieuwe Xiaomi Pistons: mweh, beetje underwhelming. Had er iets meer van verwacht. Afwerking en comfort is echt prima, maar de sound... drivers zijn niet zo effectief. Dus op 100% laptop output mist er soms wat aandrijving voor m'n gevoel. Daardoor lukt het ook niet echt separatie te creëren en is de sound vrij gewoontjes. Beetje op 'safe' gespeeld. Ik mag het persoonlijk liever met wat meer leven in de brouwerij: [ \/\ ] , [ ~ ] sterke bass met directe kick die dan een beetje afvalt en dan in het vocal segment weer wat aantrekt, dit is meer: [ - ]. Bass klinkt ook verschrikkelijk als je 'em wat optrekt met een EQ.
Ben het wel met je eens. Heb ze vandaag ook binnen gekregen. Prima geluid, maar niet overwhelming. Heb ook het idee dat ze qua pasvorm iets minder zitten dan de V2.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:39 schreef shiznuts het volgende:
- nieuwe Xiaomi Pistons: mweh, beetje underwhelming. Had er iets meer van verwacht. Afwerking en comfort is echt prima, maar de sound... drivers zijn niet zo effectief. Dus op 100% laptop output mist er soms wat aandrijving voor m'n gevoel. Daardoor lukt het ook niet echt separatie te creëren en is de sound vrij gewoontjes. Beetje op 'safe' gespeeld. Ik mag het persoonlijk liever met wat meer leven in de brouwerij: [ \/\ ] , [ ~ ] sterke bass met directe kick die dan een beetje afvalt en dan in het vocal segment weer wat aantrekt, dit is meer: [ - ]. Bass klinkt ook verschrikkelijk als je 'em wat optrekt met een EQ.
Neuh. Dit is dan toch ook meer een phone accessoire dan audiotechnisch spul. Ik bedoel, het is een prima phone accessoire, maar in vergelijk met andere in-ears puur qua geluid blijft 'ie best nog wat achter.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:54 schreef dodge_911 het volgende:
Lol, funny. Je wil eigenlijk juist je 'scharnier/draaipunt' onder je lens hebben bij de meeste camera'sTenzij het dus actioncams zijn
[..]
Dus, geen official Shiz' zeehond?
Afgaande op deze review ga 'k dan maar wat ander Chinees audiotechnisch spul zoeken
Kan je aantonen dat je er toen al kosten over betaald hebt? Anders heb je gewoon pech natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:13 schreef Helly het volgende:
Brief van PostNL gehad over inklaring pakket.
Maar het gaat om een telefoon die ik ter reparatie terug had gestuurd, ik neem aan dat ik daar niet over hoef te betalen, omdat die al eerder ingevoerd is geweest toch? Maar op dat invulformulier en op de website van de Douane kan ik er niks over vinden. Weet iemand hoe dat zit?
Hoe kunnen ze bij de douane weten of het om een reparatie gaat of om een tweedehands toestel? Anders kan iedereen wel zeggen dat 'ie het al had ontvangen...quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:21 schreef Helly het volgende:
Nee, dat heb ik toen ook niet.
Maar zo natuurlijk vind ik dat eigenlijk niet. Destijds een telefoon ingevoerd en of ik daar destijds wel of geen invoerrechten en btw over heb moeten betalen is toch nu irrelevant? Het gaat nu om de reparatie, niet om de telefoon zelf toch, want die was al mijn eigendom voordat ik em terugstuurde.
Lol, ik neem standaard bij het ontvangen van mijn Chinashizzle een foto van het pakketquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:10 schreef Mord_Sith het volgende:
Is dat nieuw, dat je bij een klacht (bij BangGood) een video moet maken en opsturen, alsook een foto van de envelop met tracking code enzo?
Die envelop heb ik natuurlijk allang niet meer, als ik al die zooi moet bewaren wordt mijn huis een vuilnisbelt
Ik beweer toch ook niet dat ze dat zo kunnen weten? Maar dat kan ik wel aantonen als ze daar om vragen. Mijn vraag is of de kosten inderdaad vervallen in zo'n geval.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:23 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze bij de douane weten of het om een reparatie gaat of om een tweedehands toestel? Anders kan iedereen wel zeggen dat 'ie het al had ontvangen...
Hoe doet de v3 het tegenover de v2, en kunnen we een review verwachten van de action cam?quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:39 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig broekie. Dan de nieuwe Pistons van Xiaomi en die Soocoo S60 van AliExpress.
Dan krijg je een RMA label.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:28 schreef Helly het volgende:
[..]
Ik beweer toch ook niet dat ze dat zo kunnen weten? Maar dat kan ik wel aantonen als ze daar om vragen. Mijn vraag is of de kosten inderdaad vervallen in zo'n geval.
misschien moet ikdatmaar gaan doen inderdaad.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:26 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Lol, ik neem standaard bij het ontvangen van mijn Chinashizzle een foto van het pakket![]()
[ afbeelding ]
Wat voor item / defect gaat het om eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:58 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
misschien moet ikdatmaar gaan doen inderdaad.
Lijkt mij enkel een goedkope manier om onder refunds uit te komen. Maar ik heb netjes een filmpje gemaild en foto's van de verpakking, daar moeten ze het maar mee doen dan...
mijn miband trackt niet goed meer. Slaap helemaal niet, stappen daar missen hele gaten in, soms uren niks terwijlik in die uren toch echt gelopen heb. Ding is nog geen twee maanden oud, beetje snel om nu al kuren te vertonen...quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat voor item / defect gaat het om eigenlijk?
Zoals gezegd... de nieuwe valt wat dat betreft vrij tegen. Waar de V2 nog verraste met een goede aandrijving en fun sound, is de nieuwe wat vlak en mist wat fut en is ook niet teveel te pushen met een equilizer. Nu is het voor dat geld altijd nog aardig, maar had ik dat geweten, dan had ik het misschien ook wel gelaten... kun je denk ik nog beter de Brainwavz Beta met mic halen. Soortgelijk IEM concept.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:08 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Hoe doet de v3 het tegenover de v2, en kunnen we een review verwachten van de action cam?
Misschien tijd om 'em eens op te laden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:28 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
mijn miband trackt niet goed meer. Slaap helemaal niet, stappen daar missen hele gaten in, soms uren niks terwijlik in die uren toch echt gelopen heb. Ding is nog geen twee maanden oud, beetje snel om nu al kuren te vertonen...
Grappig broekie, gebruik je die om te fietsen of zo? Ik sla 'm even op, altijd handig om zo'n hendig stofje in de kast te hebben liggen. Is niet echt strak model, toch?quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:39 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:36 schreef neo2000 het volgende:
Tokking bout Xiaomi geluid, thnx nog Shiz voor het vermelden van de Piston V2 aanbieding in het vorige topic.Heb ze nog besteld. Wordt toch onderhand tijd dat ik ook eens iets van Xiaomi koop, en had nog nieuwe doppies voor op het werk nodig.
Was niet echt op zoek ofzo. Weet niet meer hoe dat zat, maar zag 'em door AliExpress zelf ergens op de voor- of actiepagina ofzo aanbevolen worden als 'hot item' ofzo. En ik dacht, nou ja, zomer komt eraan, beetje mountainbiken, hardlopen, balletje trappen/gooien, outdoorsy doen, komt zo'n lichte en ademende korte broek wel van pas. En wel gewoon een paar zakken met ritsen voor wat kleingeld, je phone en sleutels ofzo. Verder ook wel een broek om gewoon zo aan te hebben. Inderdaad wat je zegt, gewoon een normale losjes fit, niet zo'n typische strakke fietsbroek (mot ik ook nietquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Grappig broekie, gebruik je die om te fietsen of zo? Ik sla 'm even op, altijd handig om zo'n hendig stofje in de kast te hebben liggen. Is niet echt strak model, toch?
Thx, ik denk dat ik 'm ook ga bestellen. Dit zit wat comfortabeler dan 'n zwembroek als "makkelijke broek. Waarschijnlijk heb ik ook 'n XL nodig als ik die maatvoering zo zie. Ben redelijk gemiddeld, 183 met 75 kg.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]Persoonlijk vind ik van de V2 dan weer de housing wat groot met wat scherpe randjes, dus dat irriteert wat/zit niet zo heel erg fijn. Daarom keek ik ook erg uit naar die nieuwe en vind ik persoonlijk een stuk fijner zitten, maar is dan weer jammer dat het geluid niet heel bijzonder is.
[..]
Was niet echt op zoek ofzo. Weet niet meer hoe dat zat, maar zag 'em door AliExpress zelf ergens op de voor- of actiepagina ofzo aanbevolen worden als 'hot item' ofzo. En ik dacht, nou ja, zomer komt eraan, beetje mountainbiken, hardlopen, balletje trappen/gooien, outdoorsy doen, komt zo'n lichte en ademende korte broek wel van pas. En wel gewoon een paar zakken met ritsen voor wat kleingeld, je phone en sleutels ofzo. Verder ook wel een broek om gewoon zo aan te hebben. Inderdaad wat je zegt, gewoon een normale losjes fit, niet zo'n typische strakke fietsbroek (mot ik ook niet). Nog ff gekeken naar de maattabel (normaal M/L, 34 zo'n beetje) en een XL genomen en de comments en dat scheen allemaal te kloppen (zoals die spanjaard zegt 'La talla XL perfecta para mis 1,82 cm y 78 Kg de peso') en zit echt perfect moet ik zeggen. Qua broeksoort is het een bermuda short die over de knie valt, gaat niet zo ver door als een driekwart. Leek me wel een geinig en goed broekie en ben altijd nieuwsgierig naar origineel Chinese merken!
Prima kwaliteitje ook. Wel blij mee.
Mjah, ik koop die dingen toch vnml voor de geluidskwaliteit. En eventuele scherpe randjes, die dremelen/vijlen we er wel vanaf. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]Persoonlijk vind ik van de V2 dan weer de housing wat groot met wat scherpe randjes, dus dat irriteert wat/zit niet zo heel erg fijn. Daarom keek ik ook erg uit naar die nieuwe en vind ik persoonlijk een stuk fijner zitten, maar is dan weer jammer dat het geluid niet heel bijzonder is.
Hoe bedoel je precies? Moet ik nu PostNL benaderen om dat te regelen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dan krijg je een RMA label.
Je hoeft dan niet dubbele kosten te betalen.
Ik heb je verhaal niet helemaal meegekregen maar toen ik iets terug moest sturen naar de webshop, kreeg ik een RMA label.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:06 schreef Helly het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Moet ik nu PostNL benaderen om dat te regelen?
Laat 'n olieverf maken in China van Goatsequote:Op dinsdag 14 april 2015 22:14 schreef neo2000 het volgende:
en de manager daar zoekt nog wat om in een lijstje te doen om de boel op te leuken - techniek/ICT gerelateerd. Iemand suggesties voor wat mooie China 'art'?![]()
And that would be.... what exactly? Ritual exorcism amongst powerbankLEDs?quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:24 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Laat 'n olieverf maken in China van Goatse
On another note, laatst vroeg iemand wat ik met zoveel powerbanks en mileds moest?
O.a. dit :
[ afbeelding ]
Pics maken om te posten op de productpagina, BG en TD puntjes scorenquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
And that would be.... what exactly? Ritual exorcism amongst powerbankLEDs?
Ik heb wel eens een schilderij laten maken in China, beviel prima. Was bij paintinggiant.comquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:14 schreef neo2000 het volgende:
Talking about werk, ben daar verhuisd ben naar een nieuw pand, en de manager daar zoekt nog wat om in een lijstje te doen om de boel op te leuken - techniek/ICT gerelateerd. Iemand suggesties voor wat mooie China 'art'?![]()
Bang/Bucks/Stijl en inmiddels engelse uitgebreide app zit je bij de Xiaomi inderdaad gewoon goed. Zijn ook een range aan anderen, maar daar kan je lastig voorspellen hoe de kwaliteit nou is (van oa de app).quote:Op woensdag 15 april 2015 03:30 schreef pahlawan het volgende:
Wat is op dit moment de beste bang voor buck smart watch voor sleeptracking en sporten? Nog steeds de xiaomi?
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:24 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Laat 'n olieverf maken in China van Goatse
On another note, laatst vroeg iemand wat ik met zoveel powerbanks en mileds moest?
O.a. dit :
[ afbeelding ]
wat is er zo bijzonder aan die xiaomi? het is gewoon een random stick zoals zovele hier in Shenzhen maar dan met Mi logo eropquote:Op woensdag 15 april 2015 09:55 schreef bierjoost het volgende:
Ik moet er ook aan geloven. Een selfiestick.
Heeft iemand die Xiaomi al geprobeerd? Of is de billigste met bluetooth gewoon prima?
Wat is de vraag in deze?quote:Op woensdag 15 april 2015 10:11 schreef roflmaker het volgende:
Ben eventueel geintresseerd in een quadcopter te bouwen, maar het lijkt mij verstandig om eerst een instap ding te kopen ivm het wennen aan het vliegen? (dan lijkt mij een cheerson de beste optie?)
binnen vliegen: Cheerson CX10Aquote:Op woensdag 15 april 2015 10:21 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Welke quadcopter ik het best kan kopen om in te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |