Ok, go!quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Ah leuk, hoe oud is je zoontje?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:10 schreef mildpower het volgende:
Nee hoor, ik heb hem alweer gevonden.
Het weekend bestaat vooral tijd door brengen met mijn zoontje. En zondagavond wat drinken met een vriend.
Haha handy manquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik moest naar school vandaag en morgen moet de tuinpoort gerepareeerd na de storm van vorige week.
Die is drie jaar oud, maar woont het grootste deel bij zijn moeder aan de overkant van de straatquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:16 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ah leuk, hoe oud is je zoontje?
Is dat niet moeilijk dan? Dat hij zo dichtbij is maar toch ook weer niet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:05 schreef mildpower het volgende:
[..]
Die is drie jaar oud, maar woont het grootste deel bij zijn moeder aan de overkant van de straat
Goed bezig, zou ik ook wel willen.quote:Op zondag 12 april 2015 17:49 schreef Pizzapuntje het volgende:
Laatste dag dat ik rook vandaag, ook zal stress ik em nog steeds hard dankzij dat meisje.
Haha seks gehad?quote:Op zondag 12 april 2015 22:49 schreef mildpower het volgende:
Vanavond bij een maatje een biertje gedronken, maar kwamen er wel achter dat we toch wel van de zelfde dingen houden![]()
Of te wel het was een gezellige avond
klopt, correct en tevens juistquote:Op zondag 12 april 2015 22:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha seks gehad?Ik sta nog altijd droog.
Ik sta nu al meer als een jaar droog.quote:Op zondag 12 april 2015 23:06 schreef mildpower het volgende:
Jou tijd komt nog wel!
Het langste wat ik droog heb gestaan was bijna een jaar, en dat terwijl ik getrouwd was![]()
Maar ben nu bijna een half jaar gescheiden en de laatste tijd gaat is het wel redelijk raak, gewoon geen druk meer op je zelf leggen en be your self!!!
Ik hoop niet dat je ver moet lopen voor je scooter....quote:Op dinsdag 14 april 2015 07:43 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik sta nu al meer als een jaar droog.![]()
Maar je hebt gelijk, mijn tijd komt nog wel.
Nu gauw op pad om m'n scooter op te halen bij een maat, was gister te stoned schijnbaar om nog terug te rijden.
Nu net de 2e op vandaag. Is de laatste voor komende drie maanden.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:32 schreef mildpower het volgende:
Oh dear, beetje rustig aan doen hoor met blowen, uit ervaring weet ik dat je hersenen er niet minder om gaan nadenken ;-)
Al zou ik het nu wel kunnen gebruiken..... #slowlybunrningoutquote:Op woensdag 15 april 2015 20:46 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Nu net de 2e op vandaag. Is de laatste voor komende drie maanden.
Heb er toch nog een gehaald voor morgenmiddag. Daarna kap ik met zowel blowen als roken.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:55 schreef mildpower het volgende:
[..]
Al zou ik het nu wel kunnen gebruiken..... #slowlybunrningout
Waar? Waar?quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:20 schreef mildpower het volgende:
Echt wel, er zijn nog genoeg dames en heren voor ons!!!
Als in nog zoveel wachtenden voor me? Of gaan we nog daten?quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:20 schreef mildpower het volgende:
Echt wel, er zijn nog genoeg dames en heren voor ons!!!
Snel, ik zal eerst je PM even beantwoordenquote:Op donderdag 23 april 2015 12:13 schreef mrs.bashful het volgende:
[..]
Als in nog zoveel wachtenden voor me? Of gaan we nog daten?
Je maakt ons nieuwsgierigquote:Op donderdag 23 april 2015 16:55 schreef Maanvis het volgende:
ooit krijg ik nog eens spijt van alle gekke dingen die ik doe.
quote:
Laat ik het zo zeggen; ik heb vaak sex met verschillende mensen. Af en toe niet op de meest verstandige manier, om het zo maar eens te zeggen.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:36 schreef Seven. het volgende:
Wat een steamy updates alhier. Volledige verslagen worden zeer op prijs gesteld!
Mm, misschien toch is over gaan nadenken of dit echt is wat je wilt dan. Alhoewel, jij hebt tenminste seksquote:Op zaterdag 25 april 2015 01:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Laat ik het zo zeggen; ik heb vaak sex met verschillende mensen. Af en toe niet op de meest verstandige manier, om het zo maar eens te zeggen.
Sterkte, was het wel gezellig?quote:Op zondag 26 april 2015 06:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ellende. Teveel gedronken dus overgegeven, niet echt charmant, trein gemist dus lig nu op haar veelste kleine bank te slapen. Of ja slapen, misschien twee uurtjes hoog uit.
Voel me echt kut.
Nee, ze heeft me aan het huilen gemaakt. Ze begon allemaal dat ik domme keuzes maakte en dat het leven zo niks zou worden en dat ik eens wat sterker moest worden enzo. En dat deed pijn want het klopt. Maar zoiets ga je niet tegen iemand zeggen op een tweede afspraak vind ik. Verder zat ze heel de avond op dr telefoon, ze heeft zelfs een uur lang met iemand lopen bellen voor de lol terwijl ik langs haar op de bank zat. Heb gezegd dat ik geen behoefte meer heb aan contact met haar. Voel me vet rot. Heb de treinreis naar huis ook zitten huilen.quote:
Wat een bitch. Good riddance! Ga lekker een feelgood filmpje kijken en lief zijn voor jezelf.quote:Op zondag 26 april 2015 13:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Nee, ze heeft me aan het huilen gemaakt. Ze begon allemaal dat ik domme keuzes maakte en dat het leven zo niks zou worden en dat ik eens wat sterker moest worden enzo. En dat deed pijn want het klopt. Maar zoiets ga je niet tegen iemand zeggen op een tweede afspraak vind ik. Verder zat ze heel de avond op dr telefoon, ze heeft zelfs een uur lang met iemand lopen bellen voor de lol terwijl ik langs haar op de bank zat. Heb gezegd dat ik geen behoefte meer heb aan contact met haar. Voel me vet rot. Heb de treinreis naar huis ook zitten huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |