Dit vind ik altijd zo'n dikke kankeronzin als mensen dat doen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:26 schreef JaqenHghar het volgende:
Je horloge 10 minuten naar voren zetten is dan ook een goede gewoonte.
Mijn flaws? Kanker even heel snel een eind op rukkertje.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo'n dikke kankeronzin als mensen dat doen.
Altijd als je aan die mensen vraagt hoelaat het is
'Half drie, maar eigenlijk __:__ haha want ik ben altijd te laat bla bla bla'
Bespaar me je flaws.
Dit. Je horloge 10 minuten vooruit zetten en vervolgens denken, oh mn horloge staat toch 10 minuten voor dan heb ik nog tijd zatquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo'n dikke kankeronzin als mensen dat doen.
Altijd als je aan die mensen vraagt hoelaat het is
'Half drie, maar eigenlijk __:__ haha want ik ben altijd te laat bla bla bla'
Bespaar me je flaws.
Sowieso. Stel normies hier. Bah. Kom gewoon 10 minuten te op tijd. Zoals het heurt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:50 schreef seto het volgende:
goeie shit jaqen, ik doe dat ook
ik vertel echter wel gewoon de normale tijd als mensen dat vragen
Thats not what she saidquote:Op zaterdag 11 april 2015 10:31 schreef Jahr00n het volgende:
Ik kom gewoon altijd casual te laat, ongeveer 10 minuten.
quote:
Maar met die bicepsen van jou ziet iedereen dat ook gewoon door de vingersquote:Op zaterdag 11 april 2015 10:31 schreef Jahr00n het volgende:
Ik kom gewoon altijd casual te laat, ongeveer 10 minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker toch.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh op die na-foto os de verhouding ook wel redelijk zoek ja.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:26 schreef Deuce92 het volgende:
smerige hang tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Natty?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:45 schreef Bronson_ het volgende:
foto van Jahr00n gevonden
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Srs ze heeft gewoon striae op d'r tettenquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:44 schreef Deuce92 het volgende:
Heeft ze ook puntige knieën?
inb4 "4/10 would not bang"
Damn wat een boomstammenquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:45 schreef Bronson_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:47 schreef MsMessy het volgende:
Even een plaatje voor wat motivatie voor de no-fappers en de dames. NSFW or breakfast, lunch etc.Die siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol deze heeft nix op jahr00n.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:45 schreef Bronson_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja met net zoveel photoshop zeker als die dame in die post van jouquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:49 schreef Deuce92 het volgende:
Hey MsMessy, ben jij dat op die plaatje?
sommige geilen op dikke wijven en sommige op turkenquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind de (vaak eng skinny blanke) mannen die erop geilen nog een tikje enger.
Hi hi hi.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja met net zoveel photoshop zeker als die dame in die post van jou
gaat om 1 uur dicht dus sowieso kan ik dan net een half uurtje trainen als ik me nu haastquote:
tijd genoeg om je bicepsen een sick pump te gevenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:06 schreef Beach het volgende:
[..]
gaat om 1 uur dicht dus sowieso kan ik dan net een half uurtje trainen als ik me nu haast
dan kan ik net zo goed thuis een aantal sets chinups doenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:07 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
tijd genoeg om je bicepsen een sick pump te geven
dat is slechts symptoonbestrijdingquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:45 schreef fathank het volgende:
Lol horloge 10 minuten vooruit zetten. Ben je 11 ofzo.
Meer ben je josti ofzo. Op tijd is op tijd en kan je dat niet, dan ga je maar een cursus timemanagement doen. Lui volk wat altijd te laat is. Zoiets gebeurt je hooguit één keer door een inschattingsfout, dan corrigeer je dat dus voor een volgende keer.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:45 schreef fathank het volgende:
Lol horloge 10 minuten vooruit zetten. Ben je 11 ofzo.
typisch een laffe mannenoplossing bedoelde je, getuige degene die ermee komen ook.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:50 schreef Beach het volgende:
[..]
dat is slechts symptoonbestrijding
typisch een vrouwenoplossing
Ik negeer het gewoon. Maak m'n punt en ga niet op posts in verder.quote:
Er zijn in dit topic zat mensen te vinden die je tieten willen pletten zonder dat te zeggen hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Woorden die je niet wil horen nadat je tieten zijn geplet: "twijfelachtig" en "biopt" en "chirurg".
Tijd om kkdronken te worden en pizza te bestellen.
c_c out.
Hey Cor, ouwe snoepert!quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:16 schreef Champy het volgende:
[..]
Er zijn in dit topic zat mensen te vinden die je tieten willen pletten zonder dat te zeggen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |