Er was niks beters te krijgen... of je moet de gok willen nemen met alles STR of Sauber te nemenquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is iedereen zn manager vergeten ofzo?
Misschien moeten ze bij STR ook maar zo'n kijkmeisje regelen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die hebben dan ook Carmen Jorda als ontwikkelingcoureur [ afbeelding ]
Die vriendin van Max?quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Misschien moeten ze bij STR ook maar zo'n kijkmeisje regelen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:23 schreef Max23 het volgende:
Ik hebt Sainz/Verstappen/TorroRosso/Sauber
Max' zijn vriendin is toch 1 jaar ouder dan hem, die Amerikaanse toch?quote:
Ik vind het niet zo bijzonder.quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Max' zijn vriendin is toch 1 jaar ouder dan hem, die Amerikaanse toch?
Vroeger werden pitspoezen nog gewoon betaaldquote:
Beetje meer support voor deze landgenote.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo bijzonder.
Ze is bijna 4 jaar ouderquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Max' zijn vriendin is toch 1 jaar ouder dan hem, die Amerikaanse toch?
Ze heeft vast ook puntige knieenquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie is dit. Ik zou niet doen want haren warrig.
landgenote?quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Beetje meer support voor deze landgenote.
Is die rubia Spanisch ja?quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Beetje meer support voor deze landgenote.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze heeft vast ook puntige knieen
quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze heeft vast ook puntige knieen
We hebben dit jaar in ieder geval een mooie Nederland - Spanje strijdquote:
Zo keek ik dus ook daarnet, verklaard een hoop eigenlijkquote:
Idd ik was ook verbaasd...quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zo keek ik dus ook daarnet, verklaard een hoop eigenlijk
Waarom ik voor Alonso ben?quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zo keek ik dus ook daarnet, verklaard een hoop eigenlijk
In de Hollandse snackbar in Salou misschien.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet eens mexicano's verkopen in Spanje.
En dan te bedenken dat een oom en tante van m'n vader de Mexicano hebben uitgevonden dus zou wel mooi zijn... denk overigens dat je in Salou wel een kansje hebt of bij Olav thuisquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet eens mexicano's verkopen in Spanje.
meer de haat jegens de Duitsersquote:
Schumacher en Vettel alleen? Heb niet echt iets tegen de Duitsers. Heidfeld en Glock vond ik wel tof en Rosberg vind ik een van de leukste coureurs van het huidige veld, net als Hulkenbergquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
meer de haat jegens de Duitsers
In het blad "Formule 1" zegt ze gewoon dat die hobby is en ze weet dat ze op rijtalent nooit de F1 zou halen. Ze wil een beauty boegbeeld zijn voor de autosport. Dus als een opdrachtgever ergens iets met een (race) auto wil doen dan dat zij er dan bij zit zeg maar.... omdat ze gerelateerd is aan de F1.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Jorda is nooit boven plaats 17 in de GP3 gekomen
Ik krijg het idee dat die vooral testrijder is voor de PR.
Met 3 jaar GP3, 0 punten en beste finish een 12de plaats verdien je gewoon geen plaats in de F1. Ik denk niet dat de talenten-spotters van Lotus haar ontdekt hebben iig.....quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Jorda is nooit boven plaats 17 in de GP3 gekomen
Ik krijg het idee dat die vooral testrijder is voor de PR.
Wel mooi dat ze dan realistisch is en zelfkennis heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:34 schreef nils7 het volgende:
[..]
In het blad "Formule 1" zegt ze gewoon dat die hobby is en ze weet dat ze op rijtalent nooit de F1 zou halen. Ze wil een beauty boegbeeld zijn voor de autosport. Dus als een opdrachtgever ergens iets met een (race) auto wil doen dan dat zij er dan bij zit zeg maar.... omdat ze gerelateerd is aan de F1.
De nuance zit daar in ieder geval wel erin.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:35 schreef MrStock het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze dan realistisch is en zelfkennis heeft.
In ieder geval heeft ze dat door dan.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:34 schreef nils7 het volgende:
[..]
In het blad "Formule 1" zegt ze gewoon dat die hobby is en ze weet dat ze op rijtalent nooit de F1 zou halen. Ze wil een beauty boegbeeld zijn voor de autosport. Dus als een opdrachtgever ergens iets met een (race) auto wil doen dan dat zij er dan bij zit zeg maar.... omdat ze gerelateerd is aan de F1.
Vettel is gecrashtquote:
Nope, schijnt dat de afdeling marketing haar ontdekt heeft... Of zij had die afdeling gedekt... Dat kan ook..quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Met 3 jaar GP3, 0 punten en beste finish een 12de plaats verdien je gewoon geen plaats in de F1. Ik denk niet dat de talenten-spotters van Lotus haar ontdekt hebben iig.....
Verstappen in de grindbak.quote:
Ik heb het al eens in het nieuwtjes-topic gezegd: die zelf kennis is pas gekomen nadat ze door een aantal collega's uit de lagere klasse op haar plaats gezet is geworden met recht voor de raap opmerkingen dat ze die plaats niet verdiende. Haar eerste reactie was daarbij dat de anderen gewoon jaloers waren dat zij het wel gehaald heeft, en de anderen niet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:35 schreef MrStock het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze dan realistisch is en zelfkennis heeft.
Dan heb jij hem gemist.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:37 schreef JohnB52 het volgende:
Waar blijft Jos?
Nog niet in beeld gezien.
De regie heeft VI gekekenquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:37 schreef JohnB52 het volgende:
Waar blijft Jos?
Was al in beeld, Hansquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:37 schreef JohnB52 het volgende:
Waar blijft Jos?
Beter kijken, was net in beeld, deed koptelefoon af toen max zn ronde klaar was.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:37 schreef JohnB52 het volgende:
Waar blijft Jos?
zie wel een RB achterin slingerendquote:
Ging destraks vrij snel weer naar binnen, misschien problemsquote:
niet realistisch denk ik, 1:38.1 zou goed zijnquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:39 schreef Nober het volgende:
Als Verstappen nou eens in de 1:37s gaat.
En Perez?quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:39 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Weer problemen met de motor, volgens @rtlgp
Mjah... nu blij dat ik Nasr heb hahaquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
STR valt tegen. Gewoon tegen.
Ben nu eigenlijk wel blij dat ik niet heb gewisseld.
Mensen met 2 of 3 Sauber onderdelen zitten voorlopig goed.quote:
Wow, en toen had ik Sauber en Lotusquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Ben mijn manager vergeten verzin ik net
Had Sauber voor TR willen wisselen
Goed niet gewisseldquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wow, en toen had ik Sauber en TR
Lekker weer TR...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |