Daar kan ik nog niet over oordelen, maar films en series moet je niet al te vaak met elkaar gaan vergelijkenquote:

is de serie beter? want de film was vrij poepquote:

quote:
Je bent inderdaad in positie om te oordelenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben nu de eerste aan het kijken
Het is goed he?

Nee maar ik weet hoe kneuzig slecht de film wasquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Je bent inderdaad in positie om te oordelen

Qua effecten was de film iets gedetailleerder, maar serie is tot nu toe wel kei vet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar kan ik nog niet over oordelen, maar films en series moet je niet al te vaak met elkaar gaan vergelijken

Tijdverdrijf. Vermaking. Ontspanning. Etc.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:26 schreef vigilant7 het volgende:
Wat is er toch zo leuk aan al die series? Ik snap dat niet.

Langdurige karakterontwikkelingen, langere verhalen, iets om naar uit te blijven kijken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:26 schreef vigilant7 het volgende:
Wat is er toch zo leuk aan al die series? Ik snap dat niet.

quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:29 schreef [url=http://forum.fok.nl/u
ser/profile/328924]Frozen-assassin[/url] het volgende:
Ik ben sowieso fan van Marvel, ik vind Daredevil ondergewaardeerd. Gewoon een goede film.

Vigilant heeft geen karakterquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Langdurige karakterontwikkelingen, langere verhalen, iets om naar uit te blijven kijken.
Bij films begint en stopt het met anderhalf uur.

Zo'n zin inquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:30 schreef DjeDje het volgende:
Binnenkort nieuwe avengers film in de bios.

grapjasquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vigilant heeft geen karakter

quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:30 schreef DjeDje het volgende:
Binnenkort nieuwe avengers film in de bios.
Zullen we met z'n drieën gaanquote:

En vanwaar de mening dat ik dat wel heb, stalker?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb je op Facebook gestalkt. Je liegt.

Waarom? Leef uw leven alsof u het in het oneindige wil herbeleven.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:32 schreef remi1986 het volgende:
kan niet wachten tot december. Van mij mogen we de zomer gewoon overslaan dit jaar

Omdat je inderdaad bent wat ik je toen per dm heb verteld.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En vanwaar de mening dat ik dat wel heb, stalker?

Ja oke dan niet hoor.quote:

quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waarom? Leef uw leven alsof u het in het oneindige wil herbeleven.

Dat vindt jijquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat je inderdaad bent wat ik je toen per dm heb verteld.

Ok dealquote:

Dan gaan eend, DjeDje en ik een triootje doen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat kan je dan winnen??????

nee biosje pakkenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan gaan eend, DjeDje en ik een triootje doen.

En wat was het?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
TARDIS
dankzij jou wist ik gisteren wat het vervoermiddel was in Doctor Who

Nou ik zal vandaag een potje trivia met haar starten, ik hou jullie op de hoogtequote:Op zaterdag 11 april 2015 12:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan gaan eend, DjeDje en ik een triootje doen.

Kan ik niet openbaren. Wil geen ban.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
nee biosje pakken
Wat heb je in dm verteld ?

Alleen tegen eend.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ik zal vandaag een potje trivia met haar starten, ik hou jullie op de hoogte

:$ kan je ff in dm sturen togquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan ik niet openbaren. Wil geen ban.

als je verlies van WCH dan moet je gewoon weer bukkenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:42 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar je mag wel spelen. Alleen als ik verlies telt het niet.

quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
als je verlies van WCH dan moet je gewoon weer bukken

Niet van die slechte dingen vertellen over me remqoquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
als je verlies van WCH dan moet je gewoon weer bukken

damn .. wordt spannendquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Aardig teruggekomen of niet, Remi

Sorryquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet van die slechte dingen vertellen over me remqo

Jij bent weer, ik wist niet wie de boterham had uitgevondenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bentik faalde bij vraag 2 ofzo

Niet verwachtquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
REMQOOOOOOOOOOOOO
Geef toe, wat een terugkomst

Je weet me telkens weer te verrassenquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ook niet toen ik 5-1 achterstond...

Ik wil wel een potjequote:

En ik own jouw snor met 6-0quote:

Ik krijg rare sportvragen over sporten waar ik niet bekend mee benquote:

Hoink581.quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij weet deze vast wel
[ afbeelding ]

Bekent... mijn hemelquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij weet deze vast wel
[ afbeelding ]

kut het viel me niet opquote:

Thanks, ik begon meteen met 2 kroon-vraagjesquote:

ow dat is wel lekker ... nog een keer?quote:Op zaterdag 11 april 2015 13:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Thanks, ik begon meteen met 2 kroon-vraagjes

Okequote:Op zaterdag 11 april 2015 13:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow dat is wel lekker ... nog een keer?

"hun zet" vind ik ook zo tenenkrommend klinkenquote:Op zaterdag 11 april 2015 13:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ook steeds die melding "het is jou beurt"

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |